Ik zou het niet doenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:52 schreef DJMO het volgende:
To walk or not to walk .. that's the question
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar/3uurs
Ja nouja niet die natuurlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat scheelt wel 50% in de activiteit
[..]
Klein beetje maar
[..]
[ afbeelding ]
Hoiquote:
Hoezoquote:
Zat ik aan te denken ja. Als ik vandaag ga, wilde ik twee etappes doen. Maar omdat ik de vorige etappe te vroeg heb afgekapt, zou ik aan de eerste etappe van vandaag zo'n 8 km extra moeten toevoegen. Met de tweede etappe erbij zou ik op zo'n 33 km uitkomen vandaagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een hoop regen, maar nat zul je wel worden. Regenjas en regenbroek?
Owh ik weet dat foksters wel lekker zijn over het algemeen iig. Dus daarom Hahaquote:
You go girlquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zat ik aan te denken ja. Als ik vandaag ga, wilde ik twee etappes doen. Maar omdat ik de vorige etappe te vroeg heb afgekapt, zou ik aan de eerste etappe van vandaag zo'n 8 km extra moeten toevoegen. Met de tweede etappe erbij zou ik op zo'n 33 km uitkomen vandaag
Gewoon 1 etappe + die 8 km van vorige etappe. Die 2de etappe kan morgen toch ook wel?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zat ik aan te denken ja. Als ik vandaag ga, wilde ik twee etappes doen. Maar omdat ik de vorige etappe te vroeg heb afgekapt, zou ik aan de eerste etappe van vandaag zo'n 8 km extra moeten toevoegen. Met de tweede etappe erbij zou ik op zo'n 33 km uitkomen vandaag
maily.quote:
Denk dat het grootste percentage het niet isquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:58 schreef kree het volgende:
[..]
Owh ik weet dat foksters wel lekker zijn over het algemeen iig. Dus daarom Haha
Klaarblijkelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, beggars can't be choosers. Maar dat heeft hij nog niet door
Liposuctie?quote:
En dat is?quote:
Denk nog te betwijfelen dat. En iig in karakter leuk dan en die telt zwaarder bij mijquote:Op woensdag 21 oktober 2020 07:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat het grootste percentage het niet is
Punt is dat ik ergens in de middle of nowhere uitkom bij 't eind van etappe 3. Etappe 4 eindigt redelijk in de buurt van het station.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 06:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon 1 etappe + die 8 km van vorige etappe. Die 2de etappe kan morgen toch ook wel?
Etappe 3 overslaan en 4 twee keer lopenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 07:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Punt is dat ik ergens in de middle of nowhere uitkom bij 't eind van etappe 3. Etappe 4 eindigt redelijk in de buurt van het station.
Klinkt logisch wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 07:02 schreef DJMO het volgende:
Wat dat betreft was het Westerborkpad beter te doen. Dat ging vrijwel letterlijk van station naar station
@Rob?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 07:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Punt is dat ik ergens in de middle of nowhere uitkom bij 't eind van etappe 3. Etappe 4 eindigt redelijk in de buurt van het station.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 07:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Niemand zit op te letten en ik ga slapen.... puntjes!![]()
Een pizza met mozzarella?quote:
Ja daarom dus. Jip is ook flink gestegenquote:
Dat ontken ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |