cool dat je dat kunt ,,quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna hele dag soort van conferentie. Ik organiseer een panel discussie, maar hoef gelukkig weinig te doen behalve af en toe een vraag stellen en mensen afkappen als ze te lang praten
IK doe iets met prei. Dat heb ik nog liggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ik zelf weet het nog niet ,, morgen weer
Klinkt ook geil.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
IK doe iets met prei. Dat heb ik nog liggen.
Succes. Ik was na de 3e afkorting het spoor bijster.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaat over Open OnDemand soort van virtual desktop voor compute clusters
I know.quote:
Ik probeer zoveel mogelijk spullen op te eten uit mijn koelkast, zodat ik die niet weg hoef te gooien of mee te verhuizen. Dus ik kijk morgen wel wat er nog over is. Ik geloof bloemkoolquote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
IK doe iets met prei. Dat heb ik nog liggen.
OSC = Ohio Supercomputer Centerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:25 schreef m1st1g het volgende:
Succes. Ik was na de 3e afkorting het spoor bijster.
beter.. want soms worden ze van her en der binnen getrrokken in dit topicquote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:25 schreef kree het volgende:
Ik denk ook nog over een liedtekst en dan niet over dit topic zoals vorige maar over het hele fok forum.
Maar daar moet ik nog ff over denken.
paellaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:25 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog een .... iets met aardappel, selderij , ui , tomaat, knoflook, paprika en nog wel iets anders .. zoals kaas bv,,, uit de oven
Laters.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Succes. Ik was na de 3e afkorting het spoor bijster.
[..]
I know.![]()
Welterusten en werk se allemaal.
Tot straks.![]()
![]()
![]()
Klinkt goed.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:25 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog een .... iets met aardappel, selderij , ui , tomaat, knoflook, paprika en nog wel iets anders .. zoals kaas bv,,, uit de oven
Goed plan om je koelkast leeg te maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk spullen op te eten uit mijn koelkast, zodat ik die niet weg hoef te gooien of mee te verhuizen. Dus ik kijk morgen wel wat er nog over is. Ik geloof bloemkool
Aaaa thanks . Die kon ik echt niet weten .quote:
Dat kan Chufmeister heel goed maken.quote:
Nouja na 15 jaar op fok heb ik wel wat ideetjes. Maar dat moet een heel nieuw liedje worden nog hier weer na denk.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:27 schreef chufi het volgende:
[..]
beter.. want soms worden ze van her en der binnen getrrokken in dit topic
En dan zonder mario graag ..
Of tortillaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 04:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan Chufmeister heel goed maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |