Lichtgewicht Maaike en leeghoofd Thierry, typisch rechts presentatieduo.quote:
Mark was de enige die enigszins kon presteren, Segers was denk ik de slechtste.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lichtgewicht Maaike en leeghoofd Thierry, typisch rechts presentatieduo.
Al aan het woord geweest.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:16 schreef kibo het volgende:
Ziie ik die onvermijdelijke van Rossum daar zitten ???
Niet zo gekke veel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:20 schreef Zipportal het volgende:
Wat is er nou rechts aan dat hele WNL?
Wat niet ?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:20 schreef Zipportal het volgende:
Wat is er nou rechts aan dat hele WNL?
De parlementaire journalist is altijd van de Telegraaf.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van de afgelopen week
Hij was de hele uitzending aan het schuimbekken en liep aan het eind weg.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:21 schreef Bill_Hillie het volgende:
Die Baudet liep ze daar wel lekker te trollen haha
Marieke Smits is niet van de telegraaf.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
De parlementaire journalist is altijd van de Telegraaf.
Jij blijft liever hangen bij t fakenews journaal?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lichtgewicht Maaike en leeghoofd Thierry, typisch rechts presentatieduo.
Oh dat kan zijn...ik zie dit WNL-fragmentje net voor het eerst. Ik kon er wel om lachen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was de hele uitzending aan het schuimbekken en liep aan het eind weg.
Ah excuus het ging op tv over Jinek dus ik dacht dat je opmerking daar over ging.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:23 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Oh dat kan zijn...ik zie dit WNL-fragmentje net voor het eerst. Ik kon er wel om lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |