Als er jaarlijks miljarden naar Zuid-Europa gaan, dan is die paar miljoen voor het Koningshuis peanuts.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:01 schreef svann het volgende:
Koninklijk budget kan wat minder, maar vind het verder wel een nuttig instituut.

Bangmakerij opmerking nummer 20.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:06 schreef superniger het volgende:
Heel vervelend voor die twintiger.

Wij hebben onze rukbunker op zolderquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:17 schreef BlackNero het volgende:
Waarom mannen er minder last van hebben?

Nee hoor, ik neem genoeg vocht tot mij!quote:

Studenten die centen nodig hebben!quote:

Daar is hij overheen gegroeid.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Coole bakkebaarden, maar daar hoort een glanzende vetkuif bij

Maar het moet zo gebracht worden dat het geen afgang voor Johnson is.quote:

Die man heeft dan ook twee Phd's.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Foss is een verademing tov al die paniekzaaiers van het Red Team.

Dat is ook verschil met al die pseudo experts van het Red Team. De meesten daarvan hebben niet eens een academische titel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die man heeft dan ook twee Phd's.
Daarom is hij zo thiccc

Zie mij edit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
De exponentiele groei is er nu wel uit.

Best wel SAD dat hij mocht komen opdraven om met Maurice de Hond in discussie te gaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die man heeft dan ook twee Phd's.
Daarom is hij zo thiccc

7 van de 12 wel, dus de meesten wel zou ik zeggen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is ook verschil met al die pseudo experts van het Red Team. De meesten daarvan hebben niet eens een academische titel.

Ik woon niet in een flat, maar in een huis met mooie nieuwe gevels.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:58 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij hebben ze in China bij hele flatgebouwen de ingangsdeuren dichtgelast... Willen we dat?

Dat is wel een keiharde realiteit inderdaad.quote:

7/12 valt vies tegen. Op deze manier krijgt deze club paniekzaaiers een hoog "dat heb op feesboek gestaan" gehalte.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
7 van de 12 wel, dus de meesten wel zou ik zeggen.

quote:
Nou nou, je praat misschien wel over je ouders of opa en oma!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:01 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Boomers kosten meer dan ze opleveren.

Ja dus?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Nou nou, je praat misschien wel over je ouders of opa en oma!

Harry Mens doet anders goede zaken. Zijn ovens draaien weer op vol vermogen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:01 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Boomers kosten meer dan ze opleveren.

Suikerbelasting e.d.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Kosten beheren is symptoom bestrijding.
Je moet zorgen dat mensen gezond gaan leven. 3x per week sporten en niet roken, anders heb je geen recht op zorg. Dan gaan de zorgkosten vanzelf wel omlaag.

Nee. Ik ga morgen vroeg gewoon werken (dat ligt in mijn aard)quote:

Thuiswerkgenotquote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik moet morgen helaas weer loonslaven voor mijn baas

quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee. Ik ga morgen vroeg gewoon werken (dat ligt in mijn aard)

"debat"quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |