He kaneeltjequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
WP, mijn Afro-Amerikaan.
Lang niet gesproken. Hoe hangt het erbij?
Lekker man.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
He kaneeltje
Ja gaat prima heb een weekje vrij. Dus ben beetje irritant aan het doen op internet.
En hoe breng jij deze toch wat donkere dagen door
Beter. Ik ga zo nog eventjes ghost of tshushima spelenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man.
Heb afgelopen dagen veel nagekeken. Nu even ontspannen met FM20.
Straks even stukje Lovecraft.
maar ik was vergeten hoe dat moestquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had je maar zelf een topic moeten openen!!
Hoor daar goede dingen over.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Beter. Ik ga zo nog eventjes ghost of tshushima spelen
Op zich is het wel vermakelijke gameplay, Maar het is ook wel gewoon een erg mooie game. Had wmb wel een lock-on systeem mogen hebben tijdens combatquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoor daar goede dingen over.
Speelt het een beetje makkelijk?
Ja, ja en zoiets vraag je niet aan een lui varkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je jarig geweest. Of vergaat iedere 4 dagen een levensjaar? Hoe oud ben je nu dan?
Ben je nu 30quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ja en zoiets vraag je niet aan een lui varken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |