Ja, er zijn nog wel colleges op locatie, maar het meeste onderwijs op de universiteiten en hogescholen wordt online gegeven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Hogescholen zijn gewoon open voor fysiek onderwijs hier hoor. Ik woon er toevallig bij twee in de buurt en het is dagelijks een komen en gaan van studenten alsof er geen pandemie gaande is.
Tja. Anderzijds.... mijn vrouw werkt dus op een KDV. Daar zijn er in de afgelopen weken al méérdere keren ouders geweest die zelf een verkoudheid of klachten hadden en tests afwachten maar dan wél alsnog gewoon hun kinderen komen brengen he. Dat is echt gewoon al meerdere keren duidelijk geworden dat mensen dat gewoon deden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar is het laatste woord nog niet over gezegd... denk dat ie sowieso wel van baan zal veranderen als ik 'm zo hoor en ken. Dit is gewoon schandalig.
waardeloos maar het is als eigenaar van een klein bedrijf soms ook moeilijk om thuis te blijven, wel lullig dat ze dan de hele boel besmettenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:14 schreef TheVulture het volgende:
Vriend van me werkt op een klein MKB-bedrijf. Heeft sinds een paar dagen klachten en zit thuis, gister getest en hoort morgen de uitslag. Nu hoort hij net via het bedrijf dat al meerdere eigenaren de afgelopen weken door zijn blijven werken met klachten terwijl ze positief zijn getest op corona![]()
Die kan de uitslag wel raden waarschijnlijk
Ik ken geen enkele hogeronderwijsinstelling die meer dan 30% van het onderwijs op locatie laat plaatsvinden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Hogescholen zijn gewoon open voor fysiek onderwijs hier hoor. Ik woon er toevallig bij twee in de buurt en het is dagelijks een komen en gaan van studenten alsof er geen pandemie gaande is.
Van een van hun sites:
[..]
Check, had ie zelf ook al gevonden hoor ik netquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:22 schreef capricia het volgende:
[..]
https://fd8.formdesk.com/(...)43fdb5af864cb4c78099
Voor die vriend.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:23 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, er zijn nog wel colleges op locatie, maar het meeste onderwijs op de universiteiten en hogescholen wordt online gegeven.
Sorry maar dit klinkt niet echt als alleen tentamens en stages maar eerder als gewoon de dagelijkse gang van zaken.quote:Fysiek onderwijs en stages en tentamens worden gezien als noodzakelijke activiteiten waarvoor je met het openbaar vervoer kunt reizen. Ook sportactiviteiten die onderdeel zijn van het onderwijs kunnen gewoon doorgaan.
Is dit cumulatief of zijn dit losse statistieken?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:25 schreef Benny het volgende:
Zaterdag: 901 sleutels verwerkt
Zondag: 902 sleutels verwerkt
Ik werk voor de Hogeschool Utrecht. Ik werk 100% thuis, en ik kan je garanderen dat er idd op alle HU gebouwen nauwelijks activiteiten zijn momenteel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele hogeronderwijsinstelling die meer dan 30% van het onderwijs op locatie laat plaatsvinden.
Er wankelt niks. Als AZ niet kan spelen, geef je ze gewoon 'n 3 - 0 en gaat het verder.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit al voorbij gekomen?
https://www.nhnieuws.nl/n(...)rleg-over-napoli-uit
Zelfs het professionele voetbal wankelt op deze manier..
Wat ik er van begrijp waren ze sowieso al niet ingericht op 1,5 meter, desinfecteren en was thuiswerken geen optie voor de baas, terwijl dat voor sommige functies daar echt wel had gekund. Dus alles bij elkaar een aardige clusterfuck.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
waardeloos maar het is als eigenaar van een klein bedrijf soms ook moeilijk om thuis te blijven, wel lullig dat ze dan de hele boel besmetten
Even verder lezen: Het gaat om 1. genoeg beschikbare spelers bij AZ en 2. of AZ de regio mag betreden door de Italiaanse autoriteiten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er wankelt niks. Als AZ niet kan spelen, geef je ze gewoon 'n 3 - 0 en gaat het verder.
Prof sporters kunnen toch wel in 'n bubbel? Anders moet je lekker bij FC Bal op het Dak 12 gaan spelen.
Vriend van mij werkt op zowel de UTwente als de Willem de Kooning-academie in Rotterdam. Bij die eerste is het prima geregeld en geven een hoop docenten hun colleges online, maar bij de WdK dringen ze er steeds op aan dat op locatie lesgeven toch eigenlijk wenselijk is. Gelukkig gaat-ie daar niet op in trouwensquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele hogeronderwijsinstelling die meer dan 30% van het onderwijs op locatie laat plaatsvinden.
Als AZ niet genoeg spelers heeft krijgen ze een reglementaire nederlaag toebedeeld. Als ze de regio niet in mogen ben ik benieuwd wat de UEFA gaat doen....quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Even verder lezen: Het gaat om 1. genoeg beschikbare spelers bij AZ en 2. of AZ de regio mag betreden door de Italiaanse autoriteiten.
Per dagquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Is dit cumulatief of zijn dit losse statistieken?
Het is UEFA dus...wat schuift het?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als AZ niet genoeg spelers heeft krijgen ze een reglementaire nederlaag toebedeeld. Als ze de regio niet in mogen ben ik benieuwd wat de UEFA gaat doen....
Je mag 25 spelers registreren plus onbeperkt aantal zelf opgeleide jeugdspelers. Beetje club moet er dan wel 11 op kunnen stellen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Even verder lezen: Het gaat om 1. genoeg beschikbare spelers bij AZ en 2. of AZ de regio mag betreden door de Italiaanse autoriteiten.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is ook maar een simpel gemeenteraadslid, die heeft überhaupt niks te zeggen daarover.quote:Overigens denkt Borriello dat zijn advies geen gevolgen zal hebben op het wel al dan niet doorgaan van Napoli - AZ. De gemeente heeft, volgens hem, geen enkele invloed op de UEFA. "Kortom, daar gaan we weer. De wetten van de staat enerzijds, die van het voetbal anderzijds", laat hij weten.
is gewoon heel dom want uiteindelijk gaat het hem nu meer kostenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ik er van begrijp waren ze sowieso al niet ingericht op 1,5 meter, desinfecteren en was thuiswerken geen optie voor de baas, terwijl dat voor sommige functies daar echt wel had gekund. Dus alles bij elkaar een aardige clusterfuck.
Ik zou het niet cruciaal willen noemen maar je zou wel verwachten dat er een effect waarneembaar is van de maatregelen vanaf vandaag. Althans, dat hoop ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:37 schreef Elan het volgende:
Benieuwd waar we vandaag op uitkomen trouwens, alhoewel dagcijfers op zich weinig relevantie hebben voelt het toch wel een beetje als een cruciaal dagje??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |