Klopt, die maskers houden echt wel veel tegen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er is laatst een filmpje hier gepost van de uni van leiden dacht ik waar ze maskers testen en waar je ziet waar de uitgeademde lucht heen gaat.
Een snufje is al genoeg om je goed ziek te maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:43 schreef dud0r het volgende:
Ik wil gewoon elke keer een snufje virus om immuniteit op te bouwen
Ja dit dus idd!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:43 schreef dud0r het volgende:
Ik wil gewoon elke keer een snufje virus om immuniteit op te bouwen
Weet jij misschien waar je van die spatscherm kapjes kan krijgen die je als mondkapje kan dragen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, die maskers houden echt wel veel tegen.
Niet ALLES inderdaad, maar wel veel.
En alle beetjes helpen. Daarbij is ook aangetoond dat als je af en toe een piepklein beetje van het virus binnen krijgt, je echt niet ziek wordt.
1,5 meter afstand + masker = epic combination.
ligt aan de hoeveelheid virale deeltjes die je binnen krijgtquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een snufje is al genoeg om je goed ziek te maken.
Een snufje is de Chinese klokkenluider in Wuhan fataal geworden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet jij misschien waar je van die spatscherm kapjes kan krijgen die je als mondkapje kan dragen?
Kan ze alleen maar vinden die je echt op je hoofd zet.
Dat wijf van mij loopt te janken dat ze niet kan ademen met een mondkapje op.
[..]
ligt aan de hoeveelheid virale deeltjes die je binnen krijgt
Ah ik weet wat je bedoelt, maar werken die dingen wel echt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet jij misschien waar je van die spatscherm kapjes kan krijgen die je als mondkapje kan dragen?
[..]
Hoe groot was dat snufje?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een snufje is de Chinese klokkenluider in Wuhan fataal geworden.
https://www.action.com/nl-nl/p/beschermend-spatmasker/quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan geen snufje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe groot was dat snufje?
Een paar losse virusdeeltjes moet je immuunsysteem nog wel aan kunnen.
Morge.quote:
Nee ik denk dat hij zo'n doorzichtig schermpje bedoelt dat alleen voor je mond zit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl-nl/p/beschermend-spatmasker/
Bedoel je die ?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pappa[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Semantiek immer belangrijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik wist niet dat we het ineens over semantiek gingen hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |