Thuis de verwarming nog niet aangehad, dat scheelt.quote:
Js nog wel maar ze willen het aanpassen wel. Maar moeten er meters geplaatst worden en dat is al een duur geintje dus mss kom ik er nog mee weg zoquote:
22 euroquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:51 schreef kree het volgende:
Neem aan 2200 dus? Mjah dat is nog al wat
Bepaal godverdomme zelf wel of iets veel of weinig isquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ha wat zeur je dan? Dat is niet zo veel?
Vandaar dat ik het ff vroeg. Denk van die moet een tering vermogen betalen. Maar is 2 tientjes Hahahahaquote:
Same.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik betaal alles per maand. Geen gezeur.
Ja baas.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Bepaal godverdomme zelf wel of iets veel of weinig is
Je hebt gelijk,dacht ook dat het 100 euro was.quote:
1e jaar kreeg ik echt 800 terug ofzoquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik krijg elk jaar gewoon tig honderd euro terug
Eens, maargoed dit is niet het einde van de wereld he denk ik dan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Bepaal godverdomme zelf wel of iets veel of weinig is
Geklikt.quote:
Je hoeft nog net geen kwartje in de meter te stoppen...quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:55 schreef Dven het volgende:
Overstappen doen we hier niet aan. Eén leverancier en daar zal je het mee moeten doen. Voorschotten worden ook niet aan gedaan. Elke maand betalen. Zoniet zit je een paar dagen na vervaldag factuur zonder stroom. Behalve de winterperiode dan. Dan mogen ze niet afsluiten.
Vingerslipje.quote:
Hmmmms ik heb er niet mee te maken want all in Maar het kan wel voordeel geven om over te stappen hoor?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:55 schreef Dven het volgende:
Overstappen doen we hier niet aan. Eén leverancier en daar zal je het mee moeten doen. Voorschotten worden ook niet aan gedaan. Elke maand betalen. Zoniet zit je een paar dagen na vervaldag factuur zonder stroom. Behalve de winterperiode dan. Dan mogen ze niet afsluiten.
Er is maar één leverancier dus overstappen gaat lastigquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmmms ik heb er niet mee te maken want all in Maar het kan wel voordeel geven om over te stappen hoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |