elke post van jou is een traumatische ervaringquote:
Ook echt verplicht thee drinken. wtf.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn moeder was opgenomen in het ziekenhuis toen ik een jaar of zes was ofzo. Logeerde bij een vriendin van haar, en moest daar verplicht thee met warme melk drinken. Zo gigantisch goor dat ik de rest van m'n leven geen thee meer hoef
hoi schatjequote:
Genoeg mensen die boodschappen laten komen die gewoon vitaal e.d. zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:15 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ze heeft anders geen problemen met lopen hoor, doet niets anders dan kilometers per dag lopen.
we moeten ook zoveel mogelijk binnen blijvenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Genoeg mensen die boodschappen laten komen die gewoon vitaal e.d. zijn
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
we moeten ook zoveel mogelijk binnen blijven
Mja ik zal ze toch zelf moeten halen. Hoewel mondkapje doe ik wel op/ Meeste trouwens wel nu inmiddels? Vorige week was ik de enige nog zowat nu niet meer dus ze luisteren wel hierquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Genoeg mensen die boodschappen laten komen die gewoon vitaal e.d. zijn
Verdien ze!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:26 schreef Rob het volgende:
En weer door.
Fijne dag.. ik ga ze weer even verdienen ¤ ¤ ¤ ¤
Succesquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:26 schreef Rob het volgende:
En weer door.
Fijne dag.. ik ga ze weer even verdienen ¤ ¤ ¤ ¤
Ja het valt nu echt op als je GÉÉN mondkapje op hebt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:27 schreef kree het volgende:
[..]
Mja ik zal ze toch zelf moeten halen. Hoewel mondkapje doe ik wel op/ Meeste trouwens wel nu inmiddels? Vorige week was ik de enige nog zowat nu niet meer dus ze luisteren wel hier
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:27 schreef dud0r het volgende:
IK ga ook gewoon naar de winkel, heb ik nog een beetje beweging.
Ja ik voelde me vorige week raar enzo met als enige met nog 3 andere een winkel in met mondkapje op. Maar nu hebben toch de meeste het wel op hoor. Uitzondering als je het niet hebt. Mss hadden ze daarom iets strenger al moeten zijn eerder. Maarja achteraf gelulquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het valt nu echt op als je GÉÉN mondkapje op hebt.
Gisteren nog iemand in de supermarkt zien hoesten zonder kapje op.
De meeste dragen idd wel mondkapje nu. Wel apart ja maar helaas moeten we ons maar aanpassenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik voelde me vorige week raar enzo met als enige met nog 3 andere een winkel in met mondkapje op. Maar nu hebben toch de meeste het wel op hoor. Uitzondering als je het niet hebt. Mss hadden ze daarom iets strenger al moeten zijn eerder. Maarja achteraf gelul
Het RIVM blijft wel gillen dat die dingen totaal geen effect hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik voelde me vorige week raar enzo met als enige met nog 3 andere een winkel in met mondkapje op. Maar nu hebben toch de meeste het wel op hoor. Uitzondering als je het niet hebt. Mss hadden ze daarom iets strenger al moeten zijn eerder. Maarja achteraf gelul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |