Beter is naar een paars gebied?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 05:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ik gun hry ze best hppr vakantie. Maar zo kun je het neit maken he heel nl regels opleggen en dan zelf wel gaan naar oranje gebied
Doen jullie allemaal wel netjes je mondkapjes om?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 05:53 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Gewoon thuisblijven, net als de meeste nu doen zoals het hoort
Ik wel, over een week verplicht hier of 2 weekquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 05:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Doen jullie allemaal wel netjes je mondkapjes om?
Ok, jij wel dan. Maar sommigen hier weigeren zelfs een mondkapje op te doen in de busquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 05:55 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik wel, over een week verplicht hier of 2 week
Das niet bestquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 05:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ok, jij wel dan. Maar sommigen hier weigeren zelfs een mondkapje op te doen in de bus
Technisch is dat niet zo dus volgens mij. Ze hebben wel wat uitzonderingen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 05:57 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zo gedraagt hij zich wel, niemand staat boven de wet. De wet staat boven alles!
Mooi niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 05:59 schreef kree het volgende:
[..]
Technisch is dat niet zo dus volgens mij. Ze hebben wel wat uitzonderingen.
Ze poepen op een wc met ivoren toiletbrilquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 05:59 schreef kree het volgende:
[..]
Technisch is dat niet zo dus volgens mij. Ze hebben wel wat uitzonderingen.
Ja dat dusquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 05:59 schreef devzero het volgende:
Jammer, want zo verliest hij iedereens respect
Hahaha je zou het denken hequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 05:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze poepen op een wc met ivoren toiletbril
Gewoon schijt aan allesquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 06:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze denken ook niet echt na over dat soort dingen, Dat verbaast me wel
Nou je zegt het en geloof niet dast ze hun "recht" misbruiken. Maar for sure dat er wel wat extra rechten zijn bij het koninigshuisquote:
Dat zal ook gerust wel, ik heb er niks meequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 06:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nou je zegt het en geloof niet dast ze hun "recht" misbruiken. Maar for sure dat er wel wat extra rechten zijn bij het koninigshuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |