Wat jij wilquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:54 schreef Salina het volgende:
[..]
Is het nou géén meettopic meer?
Wat doe ik hier dan nog?
Wie wil je zo graag meeten dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:54 schreef Salina het volgende:
[..]
Wat doe ik hier dan nog?
Ah, ik heb Adams niet gelezen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je weet het vast, maar ik geef je een hint: Hitchikers...
Lief zijn tegen Whiskers. Dan krijg je een uitnodiging.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:54 schreef Salina het volgende:
[..]
Wat doe ik hier dan nog?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie wil je zo graag meeten dan?
Ja, dat wil ik ook wel eens weten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie wil je zo graag meeten dan?
We voelen ons vereerd. Echt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:56 schreef Salina het volgende:
[..]Geen idee.
Ik ben vrijgezel, woon alleen, vrienden en familie wonen ver weg. Thuiswerken.
Joh, ik zou nog tegen een dove kwartel aanpraten op dit moment. Iedereen voldoet.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Lief zijn tegen Whiskers. Dan krijg je een uitnodiging.
Daar kijk ik nooit naar, want niemand is zo gek om daar een geboortedatum neer te zetten. Nou ja, bijna niemand.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het grappige is dat mijn geboortedatum in mijn profiel staat.
We voelen ons gevleid.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:56 schreef Salina het volgende:
[..]Geen idee.
Joh, ik zou nog tegen een dove kwartel aanpraten op dit moment. Iedereen voldoet.
*komt in deze veilige, digitale omgeving even naast Salina zitten*quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:56 schreef Salina het volgende:
[..]Geen idee.
Ik ben vast te oud. En ik woon niet in Breda. Maar wellicht een anderquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:56 schreef Salina het volgende:
[..]Geen idee.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar kijk ik nooit naar, want niemand is zo gek om daar een geboortedatum neer te zetten. Nou ja, bijna niemand.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar kijk ik nooit naar, want niemand is zo gek om daar een geboortedatum neer te zetten. Nou ja, bijna niemand.
quote:
Kwam er wat vreemd uit.quote:
Heel erg jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, tis eigenlijk wel een beetje schraal he?
Ook al niks van gelezen. Ik ben meer van Irving en Murakami. En Nederlandstalige literatuur.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:57 schreef Tijger_m het volgende:
Overigens, ik vind Adams niet eens zo goed alleen de zin "42 is the answer to the ultimate question of life the universe and everything" vind ik prachtig.
Ik ben een Terry Pratchett fan.
Ik heb er echt totaal geen last van.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Kwam er wat vreemd uit.![]()
![]()
Maar ik meen wel wat ik zei over contacten...ik blijf langer op de sportschool hangen, alles om een beetje sociaal contact te hebben.![]()
Morgen weer even naar de ouders (en broer), dat is zo ongeveer mijn sociale uitje voor de komende weken.
Ik heb nooit beweerd dat ik normaal benquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik word al vrolijk van een paar extra baldadige tieners over de vloer!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Kwam er wat vreemd uit.![]()
![]()
Maar ik meen wel wat ik zei over contacten...ik blijf langer op de sportschool hangen, alles om een beetje sociaal contact te hebben.![]()
Morgen weer even naar de ouders (en broer), dat is zo ongeveer mijn sociale uitje voor de komende weken.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 02:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik normaal ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |