Lekker hoor. Hier waait het nog wel, maar lang niet zo erg als gisteren. Als ik bij de duinen/het strand woonde, zou ik ook lekker wandelen. Zaterdag ga ik een dagje (nachtje) naar mijn ouders in Zeeland, maar ik denk niet dat ik het strand zal zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is hier zowaar heerlijk. Gisteren stormde het hier vreselijk, maar nu is het wat rustiger en schijnt het zonnetje. Ik heb een wandeling aan zee/in bos/duin op het programma staan voor vanmiddag als het zo blijft
Hardlopen heb ik al gedaan vanochtend. Dat was wel even zwaar in het staartje van de storm die recht van voren kwam
Aan zee wonen lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is hier zowaar heerlijk. Gisteren stormde het hier vreselijk, maar nu is het wat rustiger en schijnt het zonnetje. Ik heb een wandeling aan zee/in bos/duin op het programma staan voor vanmiddag als het zo blijft
Hardlopen heb ik al gedaan vanochtend. Dat was wel even zwaar in het staartje van de storm die recht van voren kwam
De voorspellingen voor zaterdag zijn best aardig.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hier waait het nog wel, maar lang niet zo erg als gisteren. Als ik bij de duinen/het strand woonde, zou ik ook lekker wandelen. Zaterdag ga ik een dagje (nachtje) naar mijn ouders in Zeeland, maar ik denk niet dat ik het strand zal zien.Tenzij het zaterdag-zondag ook nog lekker weer is trouwens; geen flauw idee.
Ik hou van de zeequote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Aan zee wonen lijkt me heerlijk![]()
Vandaag een ongeïnspireerde werkdag dus ik heb een groot deel van mijn ochtend verlummeld met het maken van een shortlist van plekken in Zeeland waar ik tijdens mijn mini vakantie in eigen land zou willen logeren (hopelijk begin november voor het eerst dit jaar een paar nachten van huis).
Ik denk dat het een appartement met zicht op zee wordt. Golven kijken
Ga je naar Zeeland? Als je tips nodig hebt...ik ben er opgegroeid, gewoond van pakweg mijn 2e tot mijn 19/20e en kom er nog regelmatig (ouders, broer en familie wonen daar). Morgen weer een weekendje naar mijn ouders.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Aan zee wonen lijkt me heerlijk![]()
Vandaag een ongeïnspireerde werkdag dus ik heb een groot deel van mijn ochtend verlummeld met het maken van een shortlist van plekken in Zeeland waar ik tijdens mijn mini vakantie in eigen land zou willen logeren (hopelijk begin november voor het eerst dit jaar een paar nachten van huis).
Ik denk dat het een appartement met zicht op zee wordt. Golven kijken
Ik hou vd stadquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ik gooi de slowchat wel even omhoog.
Mijn koeien zijn het mooist:
[ afbeelding ]
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:46 schreef Claudia_x het volgende:
![]()
Ik wou vandaag eindelijk eens op tijd gaan slapen, maar de kat wil maar niet thuiskomen.
Owh wacht, ik ben al eennpaar uur weer thuisquote:
Er post alleen niemand..quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:50 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, nu is het geen meet topic meer, is dat bezwaar ook uit de wereld.
Ik zie de koeien hier gewoon de kaas maken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar geen stadsmens in de out of this world fashion. Ik weet de namen van bomen en dieren. Hoe kaas gemaakt wordt. Dat slachtvee inhumaan behandeld wordt etc.
Jongere kat zeker?!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:46 schreef Claudia_x het volgende:
![]()
Ik wou vandaag eindelijk eens op tijd gaan slapen, maar de kat wil maar niet thuiskomen.
Mijn kat kwam net thuis.quote:
Ik lieg nooit. Mensen trekken voorbarig conclusiesquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:52 schreef Claudia_x het volgende:
Dank, @:Tijger_m . Moet jij eigenlijk niet eens stoppen over je leeftijd te liegen?
Je weet het vast, maar ik geef je een hint: Hitchikers...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:52 schreef Claudia_x het volgende:
Dank, @:Tijger_m . Moet jij eigenlijk niet eens stoppen over je leeftijd te liegen?
Jep. Ik denk dat-ie veel moeite gaat krijgen met een eventuele avondklok. Het drankverbod na 8 uur valt hem al erg zwaar.quote:
Is het nou géén meettopic meer?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:50 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, nu is het geen meet topic meer, is dat bezwaar ook uit de wereld.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep. Ik denk dat-ie veel moeite gaat krijgen met een eventuele avondklok. Het drankverbod na 8 uur valt hem al erg zwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |