SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hoe luxe reis jij dat 6 weken Texel 1600 euro kost?quote:
ik zeg niet dat het geld dan op gaat. Ik mag gewoon effectively het land niet uit want keroownaas.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe luxe reis jij dat 6 weken Texel 1600 euro kost?
Ah wist geen eens dat de mini al uit de handel is. Heb hem hier ook al een hele tijd staan. Leuk dingquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:18 schreef RockNijntje het volgende: [..] Weet ik. Zelf vind ik dat jammer, we hebben deze juist gekocht om mooi op planken tussen de plantjes en fotolijstjes neer te zetten als decoratie
. Maar die Mini is nu een jaar uit de handel en wordt iedere maand een euro of twintig duurder, dus een goede investering is het zeker.
Bestaat de Faxie lul ook in Lego? Of is de blokjesvoorraad daarvoor niet toereikend?quote:
Oh zo. Ja nee ja de grens over zit er dit jaar niet meer in. Ik vind het nog steeds bizar hoe mijn planning uitviel. Blijkbaar exact de drie weken uitgezocht dat zowel Denemarken als Zweden even geel warenquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het geld dan op gaat. Ik mag gewoon effectively het land niet uit want keroownaas.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Bestaat de Faxie lul ook in Lego? Of is de blokjesvoorraad daarvoor niet toereikend?
Twee generaties geleden misschienquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Een wijs vriendin zei ooit tegen me, hoe meer Lego des te minder seks heeft de man.
Leukquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:57 schreef Miniem het volgende:
Ik heb al mijn Lego nog van vroegah.
Kan mijn dochter straks mee spelen
Had je beter barbies kunnen sparen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:57 schreef Miniem het volgende:
Ik heb al mijn Lego nog van vroegah.
Kan mijn dochter straks mee spelen
Zonde is datquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LeukIk heb niks meer. M'n moeder heeft dat ooit voor bijna niks verkocht
Nee hoor, ze vind haar Duplotrein met blokken ook leuk.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je beter barbies kunnen sparen.
Legoquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:04 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou me nu nog uren met lego bezig kunnen houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |