Uitkeringstrekkers hebben toch altijd vakantie?quote:
Dan stopt mijn uitkeringquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitkeringstrekkers hebben toch altijd vakantie?
Beetje feunen, beetje Fokkenquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man.
Ga je nog wat doen?
Moet het weer zoquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezien ja!!
[..]
Leuk voor je
Jouw probleemquote:
Lekker hoorquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn erwtensoepje is bijna klaar.
Hij is al lekker stevig. Straks nog even worstje erin, en smullen maar.
Ik zie dat het tijd is om weer te gaan werkenquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:30 schreef scrupuleus het volgende:
Fijn om flippiee en hplc weer samen te zien.
In het begin zal het stroef zijn maar over een tijdje goede kennissen.
Hans verwacht niet teveel deze keer.
Moet het weer zoquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie dat het tijd is om weer te gaan werken
Wat voor had je gemaakt?quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker hoorik had vorige week stoofpot gemaakt en omg zo goed gelukt.
Boeuf bourguignonquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor had je gemaakt?
Het is weer dat lekker Hollandse weer nu. Guur, fris, wind, regen. Overal gele bladeren. Echt soepen en stoven weer.
Toe maar. Luxe hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boeuf bourguignon![]()
Ja heerlijk tochheb ook nog paar soepen op de planning maar moet eerst de vriezer beetje leeg eten
Seksverslaving beste verslavingquote:
Valt opzich mee, vlees is het duurst danquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toe maar. Luxe hoor.
Wat kun je het beste maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |