SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vorig jaar een keer mee geweest naar Dynamo Metalfest en heb me best goed vermaakt. Beetje bier drinken met metal-heads. En dan krijg je een band die gewoon een parodie op de rest van de bands is.quote:
Ik vind het maar matige wannabe-rocksterren muziekquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn vrienden is fan van Steel Panther
Ik ben daar 2 edities geweest. Prima vermaakt. Vorig jaar had ik niet zo;n zin en ook dit jaar zou ik niet zijn gegaan..quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar een keer mee geweest naar Dynamo Metalfest en heb me best goed vermaakt. Beetje bier drinken met metal-heads. En dan krijg je een band die gewoon een parodie op de rest van de bands is.
Ja dat is toch fantastischquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar een keer mee geweest naar Dynamo Metalfest en heb me best goed vermaakt. Beetje bier drinken met metal-heads. En dan krijg je een band die gewoon een parodie op de rest van de bands is.
FOk! Meetquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is toch fantastisch![]()
Ooit als het weer kan wil ik daar ook heen
Boerenkoolquote:
Dat is het nou wat hoe het werkelijk gaat bij UitStraling itt wat hij ons doet gelovenquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou daar begrijp ik dus helemaal niks van
Nooit meegemaakt dat je alle kanten opgegooid bent tijdens de seks?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou daar begrijp ik dus helemaal niks van
zwiemels aan het plafond?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt dat je alle kanten opgegooid bent tijdens de seks?
Dat de zwiemels aan het plafond hangen zeg maar
Sex is ook gewoon vies man.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is het nou wat hoe het werkelijk gaat bij UitStraling itt wat hij ons doet geloven
quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zijn lichaamssappen van beiden door elkaar gemengd zeg maar.
wat?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:23 schreef Karzai het volgende:
hmm misschien haal ik wel even zo'n agressieve vechthond voor met de feestdagen, breng ik hem daarna weer terug
ff met de blauwe lamp checken....quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hoop toch niet dat dat op het plafond zit nee
Op de muren dan?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hoop toch niet dat dat op het plafond zit nee
Prima random idee wel.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:23 schreef Karzai het volgende:
hmm misschien haal ik wel even zo'n agressieve vechthond voor met de feestdagen, breng ik hem daarna weer terug
ik hoorde op de radio dat er alleen nog vechthonden zitten in asiels en dat ze nu zwerfhonden halen uit zuid-europa om aan de vraag te voldoenquote:
Dat is echt niks voor Sjefke.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Halloweenverkleedpakjes voor je hond bij de Hema
Ah. Nou ja maar even zien waar Yg mee komtquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Boerenkool
Moest coronabrood voorstellen trouwens
Ik kijk er dus elke dagquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoorde op de radio dat er alleen nog vechthonden zitten in asiels en dat ze nu zwerfhonden halen uit zuid-europa om aan de vraag te voldoen
ik weet in Zwolle nog wel een asiel dat uitpuilt andersquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoorde op de radio dat er alleen nog vechthonden zitten in asiels en dat ze nu zwerfhonden halen uit zuid-europa om aan de vraag te voldoen
Ik dacht dat er altijd chronisch veel te veel in een asiel zat. Geef het een jaar en dan hebben mensen ineens 'geen tijd meer' en komen ze weer terugquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk er dus elke dagen de honden die een beetje bij mij passen staan al meteen op gereserveerd. Het is net Funda.
Ja daar ben ik ook bang voor, er worden nu al knaagdieren gedumpt die in maart/april/mei zijn aangeschaft voor de kutblagen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht dat er altijd chronisch veel te veel in een asiel zat. Geef het een jaar en dan hebben mensen ineens 'geen tijd meer' en komen ze weer terug
uhm... met witte muren werkt dit nietquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je gewoon opdeppen met een tissue of een washandje hoor, of een sok.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk er dus elke dagen de honden die een beetje bij mij passen staan al meteen op gereserveerd. Het is net Funda.
Na een maandje zitten er overal wel wat vlekken, beetje als een sneeuwluipaard motiefje op de slaapkamer.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
uhm... met witte muren werkt dit niet
Ja maar dan nog. Dan zie ik een leuke, dan ga ik in conclaaf, dan slaap ik er nog een tijdje over, nog eens in conclaaf, en blijkbaar moet je meteen met een dag beslissen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom? Je kijkt elke dag zeg je?
Los met zijn groepsimmuniteit, dat woord bestaat al niet meer sinds april.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:29 schreef bitterbal het volgende:
@:lospedrosa
16:18
Zweden bespreekt de komende dagen extra maatregelen tegen het coronavirus en sluit lokale lockdowns niet uit. Dat is opmerkelijk, aangezien het Scandinavische land tot nu toe meer op de lijn zat van eigen verantwoordelijkheid van burgers en vrijheden om zo uiteindelijk tot een groepsimmuniteit te komen.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan nog. Dan zie ik een leuke, dan ga ik in conclaaf, dan slaap ik er nog een tijdje over, nog eens in conclaaf, en blijkbaar moet je meteen met een dag beslissen.
Werkelijk waar.....quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor, er worden nu al knaagdieren gedumpt die in maart/april/mei zijn aangeschaft voor de kutblagen.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los met zijn groepsimmuniteit, dat woord bestaat al niet meer sinds april.
Licht vergeelde druipersquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na een maandje zitten er overal wel wat vlekken, beetje als een sneeuwluipaard motiefje op de slaapkamer.
Ja maar je hebt een aanmeldstop ofzo, dan heeft het geen zin meer om te reageren.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja dacht ook dat ze eerst komen kennismaken en zo
K zou wel een puppy willenquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je hebt een aanmeldstop ofzo, dan heeft het geen zin meer om te reageren.
Dan toch een fokker?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je hebt een aanmeldstop ofzo, dan heeft het geen zin meer om te reageren.
Mijn nicht is wel zo iemand, eerste hamster was oepsie zomaar dood dus die ging de kliko in (had ze gekocht voor twee jonge kinderen onder de 4, goed plan) en snel een nieuwe gekocht. Jaar later werd ik gebeld of ik hem wilde want hij was vals en stond in de weg.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Werkelijk waar.....
Zo de schurft aan dat soort gedrag. Denk ff drie keer na voordat je een dier neemt en zorg er dan ook gewoon voor....
Mijn schoonzus kocht een huis waarbij het niet zo moeilijk was te identificeren welke kamer van de zoon des huizes was geweestquote:
Dat is geen puppy hoorquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we samen een puppy maken?
quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn schoonzus kocht een huis waarbij het niet zo moeilijk was te identificeren welke kamer van de zoon des huizes was geweest![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wordt zo'n schichtig brutaal keffertje met enorme ballen maar vooral ook enorme oren
quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn schoonzus kocht een huis waarbij het niet zo moeilijk was te identificeren welke kamer van de zoon des huizes was geweest![]()
Sjefke dusquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wordt zo'n schichtig brutaal keffertje met enorme ballen maar vooral ook enorme oren
Oh vreselijk.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn nicht is wel zo iemand, eerste hamster was oepsie zomaar dood dus die ging de kliko in (had ze gekocht voor twee jonge kinderen onder de 4, goed plan) en snel een nieuwe gekocht. Jaar later werd ik gebeld of ik hem wilde want hij was vals en stond in de weg.
Man wat een zielig beestje. Echt te sneu voor woorden. En toen was hij met een maand of drie dood en was ik als grapje de hamstermoordenaar. Leuk hoor, kreeg een gehandicapte ondervoede en doorgefokte hamster, maar hey.
De cavia's waren ook allebei met een half jaartje dood want waarom zou je ermee naar de dierenarts gaan, en vorig jaar belde ze of ik de konijnen wilde hebben, maar ik kan ze niet kwijt. Geen idee wat ze daar nou mee heeft gedaan.
Zo ging een collega van mij een kat kopen; die heeft een avond in de gordijnen gehangen en is toen weer teruggebracht.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh vreselijk.![]()
Ik ken een stel dat een puppy kocht waarbij de kat binnen een week weg moest want 'ze konden niet met elkaar'. Ze vonden het een goed idee om ze vanaf de eerste seconde bij elkaar in een kamer te laten zonder uitwijkmogelijkheid voor 1 van de 2.
Jaaaa top.... moet je inderdaad zo aanpakken
Zeg gewoon een keer "Joh lazer op met je afdankertjes. En koop ook geen nieuwe meer."quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn nicht is wel zo iemand, eerste hamster was oepsie zomaar dood dus die ging de kliko in (had ze gekocht voor twee jonge kinderen onder de 4, goed plan) en snel een nieuwe gekocht. Jaar later werd ik gebeld of ik hem wilde want hij was vals en stond in de weg.
Man wat een zielig beestje. Echt te sneu voor woorden. En toen was hij met een maand of drie dood en was ik als grapje de hamstermoordenaar. Leuk hoor, kreeg een gehandicapte ondervoede en doorgefokte hamster, maar hey.
De cavia's waren ook allebei met een half jaartje dood want waarom zou je ermee naar de dierenarts gaan, en vorig jaar belde ze of ik de konijnen wilde hebben, maar ik kan ze niet kwijt. Geen idee wat ze daar nou mee heeft gedaan.
Of als de dieren weg moeten als er kinderen komen. Want je wist twee jaar geleden nog niet dat je een kind wilde.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh vreselijk.![]()
Ik ken een stel dat een puppy kocht waarbij de kat binnen een week weg moest want 'ze konden niet met elkaar'. Ze vonden het een goed idee om ze vanaf de eerste seconde bij elkaar in een kamer te laten zonder uitwijkmogelijkheid voor 1 van de 2.
Jaaaa top.... moet je inderdaad zo aanpakken
Ik heb adressen van opvangen gegeven, maar dan moet je betalen om afstand te doen, dus misschien heeft ze ze op MP gezet.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg gewoon een keer "Joh lazer op met je afdankertjes. En koop ook geen nieuwe meer."
Het gros van de mensen denkt überhaupt niet na.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tja sommige mensen denken echt niet na voordat ze een huisdier nemen.
Nadenken wat is dat??quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het gros van de mensen denkt überhaupt niet na.
Wat ergquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.heroictales.n(...)ertie-botts-box.html
Neequote:Op maandag 19 oktober 2020 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nadenken wat is dat??
Gisteren toevallig Lubach gezien? Daar neemt hij ook niet nadenkers flink onder de loep
Het wordt ook wel erg makkelijk gemaakt om er een "mee te nemen" op sommige plekken.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tja sommige mensen denken echt niet na voordat ze een huisdier nemen.
En dat merk je niet binnen 20 seconden?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het wordt ook wel erg makkelijk gemaakt om er een "mee te nemen" op sommige plekken.
Mijn ouders kregen een puppy die blind bleek te zijn; die konden ze gewoon omruilen en ze kregen weer een andere hond van de broodfokker
oh nee vanavond ffquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nadenken wat is dat??
Gisteren toevallig Lubach gezien? Daar neemt hij ook niet nadenkers flink onder de loep
Tja.... Broodfokker says it all.....quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het wordt ook wel erg makkelijk gemaakt om er een "mee te nemen" op sommige plekken.
Mijn ouders kregen een puppy die blind bleek te zijn; die konden ze gewoon omruilen en ze kregen weer een andere hond van de broodfokker
Zeer slechtziende of blinde honden kunnen zich nog best aardig redden; alleen moet je ze niet in een nieuwe omgeving plaatsen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dat merk je niet binnen 20 seconden?
Je moet er ook mee naar de dierenarts.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:53 schreef Karzai het volgende:
Ik heb geen huis voor huisdieren, en ook geen geld, huisarts kan zomaar honderen euro's kosten
Aquarium misschien
Ik kan me daar echt enorm over opwindenquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tja.... Broodfokker says it all.....
Het aantal misbaksels is daar wat hoger.
teringquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:56 schreef Karzai het volgende:
dierenarts ook veel geld, hoorde zaterdag een verhaa van mijn vaderl over zijn vriend, zijn jack russel was ziek had hepatitus b, kliniek kostte 5 ruggen
"Verzekering."quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:56 schreef Karzai het volgende:
dierenarts ook veel geld, hoorde zaterdag een verhaa van mijn vaderl over zijn vriend, zijn jack russel was ziek had hepatitus b, kliniek kostte 5 ruggen
Will it blend?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:56 schreef Karzai het volgende:
dierenarts ook veel geld, hoorde zaterdag een verhaal van mijn vader over zijn vriend, zijn jack russel was ziek had hepatitus b, kliniek kostte 5 ruggen
Ze gooien alles in een blender om te kijken of het blend. Hoe kun je dat stuk internet gemist hebben?quote:
geen idee? Waar is het van?quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze gooien alles in een blender om te kijken of het blend. Hoe kun je dat stuk internet gemist hebben?
quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 banen tegelijk. Toch niemand die het kan controleren en nu dubbel inkomen
@Budapestenaar wij zijn hierquote:
Veel meer belasting ook toch?quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:Budapestenaar wij zijn hier
Maar het is wel een interessant concept toch. Met al dat thuiswerken moet het vast wel lukken om 2 banen naast elkaar te draaien. Mijn huidige werk beetje meer delegeren en nieuwe functie ergens anders oppakken. Wel fijn zo dubbel inkomen.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:17 schreef UitStraling het volgende:
Beetje rare hoofdpijn, ik denk corona maar ben niet zo'n watje en jankerd als Badr dus ik ga nog een paar uurtjes door.
Plaats dat je zegt, ooooooh zuinig zijn op jezelf hoor of beterschap of hopelijk is het niets ernstigs? of aaaah naar en zielig voor je, knap snel op hoor dan gaan we puppy's maken of ik trek nu mijn verpleegstersuniform aanquote:
Bij mij is overwerk tijd voor tijdquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:20 schreef Karzai het volgende:
maar overwerk wordt echt zwaar belast, nooit doen!
Gisteren wilde je een BH aantrekken; vandaag verpleegstersuniform. Weet je zeker dat je niets wil vertellen?quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plaats dat je zegt, ooooooh zuinig zijn op jezelf hoor of beterschap of hopelijk is het niets ernstigs? of aaaah naar en zielig voor je, knap snel op hoor dan gaan we puppy's maken of ik trek nu mijn verpleegstersuniform aan
ja hier ookquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij is overwerk tijd voor tijd
Ik zelf nietquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren wilde je een BH aantrekken; vandaag verpleegstersuniform. Weet je zeker dat je niets wil vertellen?
Bij mij bestaat overwerk niet eensquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:20 schreef Karzai het volgende:
Broodje aapquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:20 schreef Karzai het volgende:
Geloof dat je dat met je belastingteruggave ook weer terug krijgtquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:20 schreef Karzai het volgende:
Neequote:Op maandag 19 oktober 2020 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plaats dat je zegt, ooooooh zuinig zijn op jezelf hoor of beterschap of hopelijk is het niets ernstigs? of aaaah naar en zielig voor je, knap snel op hoor dan gaan we puppy's maken of ik trek nu mijn verpleegstersuniform aan
naja wordt gekort op toeslagen enzoquote:
je wordt gekort omdat je dan ook meer hebt verdiendquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
naja wordt gekort op toeslagen enzo
Op overwerk wordt dezelfde belasting geheven als op de normale uren
De overuren worden dus even zwaar belast als de normale uren, maar dat verandert zodra u daardoor naar een hogere belastingschijf verhuist. Bovendien kunnen overuren ertoe leiden dat u niet meer voor een zorgtoeslag, huurtoeslag, kindgebonden budget of kinderopvangtoeslag in aanmerking komt, omdat uw inkomen te hoog is geworden. In dat soort gevallen is het de moeite waard om te bekijken of een extra vrije dag niet een betere optie is. Het is overigens ook mogelijk dat bij u ten onrechte te veel belasting wordt ingehouden doordat u veel aftrekposten hebt of doordat u een bijbaan met extra inkomen hebt. In dat geval zult u het teveel betaalde terug krijgen bij uw aanslag inkomstenbelasting of bij uw verzoek tot teruggaaf, ook wel de voorlopige aanslag genoemd.
Ja dan moet je wel heel weinig verdienen met die toeslagen. En de marges van belastingschijven is doorgaans ook ruimquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je wordt gekort omdat je dan ook meer hebt verdiend
quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:28 schreef Karzai het volgende:
ik ben een dag minder gaan werken en krijg nu volledige zorgtoeslag, voor die paar tientjes minder een dag werken
Je bouwt ook geen pensioen op dan als je niet werkt die dagquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:28 schreef Karzai het volgende:
ik ben een dag minder gaan werken en krijg nu volledige zorgtoeslag, voor die paar tientjes minder een dag werken
over mijn pensioen hoef ik mij geen zorgen te makenquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bouwt ook geen pensioen op dan als je niet werkt die dag
Dat is wel heel fijn gevoel!quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
over mijn pensioen hoef ik mij geen zorgen te maken
Ja in Amsterdam zit dat wel goedquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:34 schreef Karzai het volgende:
dat denk ik tenminste, dikke overwaarde op mijn appartement, kan waarschhijnlijk wel iets eerder stoppen
En genoeg tijd voor je kleinkinderen natuurlijkquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:34 schreef Molo het volgende:
Ik ga er geloof ik vrijwel niets op achteruit als ik met pensioen ga
Met afbetaald huis en kind uit huis enzo, heerlijk genieten![]()
Deo volente etc etc natuurlijk
Mochten die er komen, dan is dat zekers heel tof jaquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En genoeg tijd voor je kleinkinderen natuurlijk
en zonnetje weer weg. Het balkonseizoen is een beetje een aflopende zaak nuquote:
vind dat je het nog lang volhoudquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en zonnetje weer weg. Het balkonseizoen is een beetje een aflopende zaak nu
Oei oeiquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
@:Amarantha
https://www.nu.nl/coronav(...)tVnn5BjETpev83-5BvOo
na komend weekend is het om 5 uur gewoon donker. Dan kan ik net zo goed 5 maanden een winterslaap gaan houden of zoquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind dat je het nog lang volhoud
ja daar begint het wel bij, china produceert goedkoop, niemand wil een eurootje meer betalenquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zal ze leren
maar begrijp het echt niet
ja maar dat verklaart niet die kampen waar ze die mensen in stoppen. Begrijp die haat nietquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja daar begint het wel bij, china produceert goedkoop, niemand wil een europtje meer betalen
En daarom heeft china zoveel macht
Tibet hebben ze ook geannexeerd, ja het is een eng regime.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat verklaart niet die kampen waar ze die mensen in stoppen. Begrijp die haat niet
na het zien van de docu van attenborough ik ook, 4 miljard mensen erbij in 50 jaarquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind het ergens wel okee. Maximaal 2 kinderen per vrouw/man. Maar niet op die manier hierboven beschreven..
ik zag laatst iets over de chineze diplomaten die hier in europa bezig zijn en het kwam er op neer dat ze zich gewoon als een teek vastbijten en je er niet meer van af komtquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tibet hebben ze ook geannexeerd, ja het is een eng regime.
maja als Europa en Amerika er wat tegen doen
visburger, maiskolf met roomboter en zout, aardappeltjes uit de oven met rozemarijn en knoflookquote:
Het is niet de manier, maar ik snap wel waarom ze aan geboortebeperking doen daar. De wereld is echt veel te vol.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
Als ze in Nederland besluit een derde kind te krijgen, komt ze tot een schokkende conclusie. "Ik kon niet meer zwanger worden." De arts in het ziekenhuis vertelde haar dat ze gesteriliseerd was. "Pas op dat moment kwam ik erachter dat ze me, na mijn keizersnede in het ziekenhuis in Ürümqi, onvruchtbaar moeten hebben gemaakt."
https://nos.nl/artikel/23(...)n-van-oeigoeren.html
Echtkunnen we china niet cancellen?
Als je het artikel leest gaat het veel verder dan alleen geboortebeperking.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet de manier, maar ik snap wel waarom ze aan geboortebeperking doen daar. De wereld is echt veel te vol.
Om die reden wil ik geen mobiel uit Chinaquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag laatst iets over de chineze diplomaten die hier in europa bezig zijn en het kwam er op neer dat ze zich gewoon als een teek vastbijten en je er niet meer van af komtOveral proberen ze zich mee temoeien en de boel te beinvloeden. En dat zelfs kleinere gemeentes die bv zaken deden met chineze bedrijven dus risico liepen op inmenging
Heb ik idd niet gedaan, reageer puur en alleen op het stukje dat je quote.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je het artikel leest gaat het veel verder dan alleen geboortebeperking.
Dat zijn de oeigoeren die zelfs in heropoedingskampen worden gestoptquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik idd niet gedaan, reageer puur en alleen op het stukje dat je quote.
Bizar verhaal is dat, jaquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zijn de oeigoeren die zelfs in heropoedingskampen worden gestopt
ja omdat ze dus niet hetzelfde zijn denk ik. kijk maar hoe ze in hongkong bezig waren. Het is echt werkelijkwaar gestoord en begrijp oprecht niet hoe het nog steeds kan gebeuren.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bizar verhaal is dat, ja. Ik snap niet waar die haat vandaan komt... Enkel en alleen omdat ze moslim zijn? Maar goed, China kan er sowieso wat van, Tibet is ook al eeuwen een ding.
Het zegt inderdaad wel veel dat wereldwijd regeringen het maar gewoon laten gebeuren. Moraal en de ruggegraat van een hooisprietquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ze dus niet hetzelfde zijn denk ik. kijk maar hoe ze in hongkong bezig waren. Het is echt werkelijkwaar gestoord en begrijp oprecht niet hoe het nog steeds kan gebeuren.
Mja, ik heb de laatste tijd mijn uren wel hard nodig voor één baanquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:Budapestenaar wij zijn hier
Maar het is wel een interessant concept toch. Met al dat thuiswerken moet het vast wel lukken om 2 banen naast elkaar te draaien. Mijn huidige werk beetje meer delegeren en nieuwe functie ergens anders oppakken. Wel fijn zo dubbel inkomen.
nja denk dat china idd te machtig is en waarschijnlijk teveel economische belangen waar china dan dus ook zo bewust mee bezig isquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zegt inderdaad wel veel dat wereldwijd regeringen het maar gewoon laten gebeuren. Moraal en de ruggegraat van een hooispriet.
Ja, dat denk ik ook. Daarom bedoel ik moraal en ruggegraat van een hooispriet. Want geld is dus wel belangrijker dan mensen, hoe hard men ook anders wil beweren.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nja denk dat china idd te machtig is en waarschijnlijk teveel economische belangen waar china dan dus ook zo bewust mee bezig is
Daarom doen we zaken met achterlijke landen als Saudi-Arabië.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Daarom bedoel ik moraal en ruggegraat van een hooispriet. Want geld is dus wel belangrijker dan mensen, hoe hard men ook anders wil beweren.
Ja dat zal wel iddquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom doen we zaken met achterlijke landen als Saudi-Arabië.
Ik denk iedereen in de westerse wereld wel. Vast ook Chinezen die er zo over denken.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
nou ja vind het wel erg wat ze die mensen aan doen
oh dat geloof ik zeker ja.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat zal wel idd.
[..]
Ik denk iedereen in de westerse wereld wel. Vast ook Chinezen die er zo over denken.
Nou welke landen zouden China dan ff op de plaats kunnen zetten?quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zegt inderdaad wel veel dat wereldwijd regeringen het maar gewoon laten gebeuren. Moraal en de ruggegraat van een hooispriet.
Dezelfde landen die dat ook doen met Rusland?quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou welke landen zouden China dan ff op de plaats kunnen zetten?
quote:
Mwa, een paar grootmachten samen (USA en de EU, bijvoorbeeld) moeten toch wel wat kunnen makenquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou welke landen zouden China dan ff op de plaats kunnen zetten?
Economische belangen gaan voor mensenrechten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, een paar grootmachten samen (USA en de EU, bijvoorbeeld) moeten toch wel wat kunnen maken. Maar dat moeten ze wel willen, en daar zit een probleem denk ik zo.
De koekjes op de bank is een stelletje en die hebben dus een voorstel voor de marshmellow, voor een trio. En dan krijg je dus zon smorequote:
Nee we deze 2 grootheden zijn alsnog doodsbang voor China en terecht. Dit kan ook enorme levens hier en in de VS gaan kosten. Een enorm leger met een enorm moderne machinerie.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, een paar grootmachten samen (USA en de EU, bijvoorbeeld) moeten toch wel wat kunnen maken. Maar dat moeten ze wel willen, en daar zit een probleem denk ik zo.
Lekker klef met zijn drieën.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De koekjes op de bank is een stelletje en die hebben dus een voorstel voor de marshmellow, voor een trio. En dan krijg je dus zon smore
:p
Ja okee misschien zoek ik een clou te veel of zoquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De koekjes op de bank is een stelletje en die hebben dus een voorstel voor de marshmellow, voor een trio. En dan krijg je dus zon smore
:p
Nee het is er maar 1quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee misschien zoek ik een clou te veel of zo
Ja nou ja, dat.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Economische belangen gaan voor mensenrechten.
Niet nee. Ja. Maar zoals ik zei, dat moeten ze wel willen. En daar schort het aan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee we deze 2 grootheden zijn alsnog doodsbang voor China en terecht. Dit kan ook enorme levens hier en in de VS gaan kosten. Een enorm leger met een enorm moderne machinerie.
Economische sancties zijn we mee bezig, maar goed die paar Oeigoeren gaan we niet de wereldvrede voor op het spel zetten.
Hoi Sheldonquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nu is het gewoon een stripverhaaltje met als inhoud "1+2=3" Ik zie niet hoe ik dat grappig moet vinden.
Niet iedereen vind het zelfde grappigquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nu is het gewoon een stripverhaaltje met als inhoud "1+2=3" Ik zie niet hoe ik dat grappig moet vinden.
Tijd dat de corona eens echt flink gaat toeslaan zodat de wereld elkaar nodig heeft om te overleven ipv elkaar enkel te bespelen om geld.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee we deze 2 grootheden zijn alsnog doodsbang voor China en terecht. Dit kan ook enorme levens hier en in de VS gaan kosten. Een enorm leger met een enorm moderne machinerie.
Economische sancties zijn we mee bezig, maar goed die paar Oeigoeren gaan we niet de wereldvrede voor op het spel zetten.
Pff je bent net mijn vriendin qua gevoel voor politiek en oorlogsvoering. Je snapt er geen fluit van.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou ja, dat.
[..]
Niet nee. Ja. Maar zoals ik zei, dat moeten ze wel willen. En daar schort het aan.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pff je bent net mijn vriendin qua gevoel voor politiek en oorlogsvoering. Je snapt er geen fluit van.
Gelukkig snap jij alles van de wereld. Je vriendin heeft maar geluk met jouquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pff je bent net mijn vriendin qua gevoel voor politiek en oorlogsvoering. Je snapt er geen fluit van.
https://9gag.com/gag/aQdBMQdquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijd dat de corona eens echt flink gaat toeslaan zodat de wereld elkaar nodig heeft om te overleven ipv elkaar enkel te bespelen om geld.
zal lekker voelenquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:44 schreef FranticDJ het volgende:
Vanavond eens lekker bij slapen.
Schoten er vandaag ineens een paar wakker dat dit toch echt mn laatste week is🥳🥳
quote:
Mijn oprechte complimenten voor hoe lang je de discussie met hem volhield.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig snap jij alles van de wereld. Je vriendin heeft maar geluk met jou.
Lekker voelen huehuequote:
Ik weet ook niet precies waar ik de kracht vandaan haalde.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn oprechte complimenten voor hoe lang je de discussie met hem volhield.
Hoiquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Hihaho ja ik ben weer op FOK! want (semi-)quarantaine is aan en Lego pakketjes zijn nog niet binnen.
Welke Lego pakketjesquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Hihaho ja ik ben weer op FOK! want (semi-)quarantaine is aan en Lego pakketjes zijn nog niet binnen.
Ja, want ik dacht ook meteen aan een (kern)oorlog toen ik zei dat er best wel mogelijkheden zijn voor consequenties voor China.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor je idee, Rusland zal samenspannen met China.[ afbeelding ]
Maar het idee om die mensen te helpen is erg Nobel, dat wel.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want ik dacht ook meteen aan een (kern)oorlog toen ik zei dat er best wel mogelijkheden zijn voor consequenties voor China.
Oeh ja ik ookquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
Ik wacht nog even op de wasmachine en dan schoon beddengoed
Mijn lijst komt niet uit Spanje, geloof ikquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wacht vol spanning op wel meerKennelijk hebben de posterijen in bijvoorbeeld Spanje weer last van de keroownaas
WAS HET NOU GODVERDOMME ZO VEEL GEVRAAGD OM EEN TRAMBESTUURDER TE VINDEN DIE GEWOON KITTY HEET???quote:Verpleegkundige Kitty, tramchauffeur Moes en boa Kitty ervaren bijna dagelijks agressie tijdens hun werk:
quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAS HET NOU GODVERDOMME ZO VEEL GEVRAAGD OM EEN TRAMBESTUURDER TE VINDEN DIE GEWOON KITTY HEET???
Of gewoon een of andere Aziaat die Phoe-phen heet ipv die 2e Kitty ofzo.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAS HET NOU GODVERDOMME ZO VEEL GEVRAAGD OM EEN TRAMBESTUURDER TE VINDEN DIE GEWOON KITTY HEET???
ja nou ja dan was het gewoon niks geweest idd. Kan ookquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon een of andere Aziaat die Phoe-phen heet ipv die 2e Kitty ofzo.
Moet ik hem nou uitleggenquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja dan was het gewoon niks geweest idd. Kan ook
Bedoel je "kitten moet poepen" of wat?quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik hem nou uitleggen
Kitty Moes Phoe-phen.
Ik heb dezequote:Op maandag 19 oktober 2020 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze staat al in elkaar en is waarmee de hele hype begon. We wilden daarna rustig aan gaan doen, maar toen bleken ze uit de handel te gaan en kwam ook weer de nieuwe soort van quarantaine
.
[ afbeelding ]
Ik heb mijn kerstboompje gewoon het hele jaar staan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn lijst komt niet uit Spanje, geloof ik.
Ik heb zin in kerst. Eigenlijk wil ik nu al kerstigheidjes neerzetten. Maar dat is misschien wat vroeg.
1:1?quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en ik heb nog 3 Porsches, mint in sealed box. Kopen iemand?
Die eerste is wel gaafquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze staat al in elkaar en is waarmee de hele hype begon. We wilden daarna rustig aan gaan doen, maar toen bleken ze uit de handel te gaan en kwam ook weer de nieuwe soort van quarantaine
.
[ afbeelding ]
Zeg, als Legoland het kan kan jij het ook.quote:
neuh wat moet ik ermee?quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hello Fles
Jammer dat er geen grote Lego treinen zijn eigenlijk
Waarom zo veel? Doorverkoop?quote:
Hier heb ik het internet voor (tegen de verveling enz).quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:14 schreef RockNijntje het volgende:
Met de nieuwe restricties werd er direct weer Lego besteld en werden er puzzelboekjes gekocht
Lego is goede investering mits je in originele doos laat zitten. Sommige gaan uitt de handel en worden flink wat meer waard.quote:
Wat heb je er aan dan als je het niet in elkaar mag zetten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:16 schreef Miniem het volgende:
Lego is goede investering mits je in originele doos laat zitten.
Ik zit vanwege werk al zoveel naar m'n laptop te turen dat ik in de avonden echt niet meer weet wat ik op dat apparaat moetquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier heb ik het internet voor (tegen de verveling enz).
Hmm ja snap ik dan ook wel weer.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zit vanwege werk al zoveel naar m'n laptop te turen dat ik in de avonden echt niet meer weet wat ik op dat apparaat moet.
Weet ik. Zelf vind ik dat jammer, we hebben deze juist gekocht om mooi op planken tussen de plantjes en fotolijstjes neer te zetten als decoratiequote:Op maandag 19 oktober 2020 19:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lego is goede investering mits je in originele doos laat zitten. Sommige gaan uitt de handel en worden flink wat meer waard.
dat was het idee ja. Maar ja als niemand wil.quote:
Dat is wel leuk ja, dan zie je het ook nog. Als ik een groot huis zou hebben en geld dan had ik de Millennium Falcon wel keertje gekocht denk ik. Maar ik heb nu sowieso het geld niet en als ik het wel had heb ik niet eens de ruimte om het te bouwen enz.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik. Zelf vind ik dat jammer, we hebben deze juist gekocht om mooi op planken tussen de plantjes en fotolijstjes neer te zetten als decoratie. Maar die Mini is nu een jaar uit de handel en wordt iedere maand een euro of twintig duurder, dus een goede investering is het zeker.
Jeetje, wat een enorm groot en enorm duur dingquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja, dan zie je het ook nog. Als ik een groot huis zou hebben en geld dan had ik de Millennium Falcon wel keertje gekocht denk ik. Maar ik heb nu sowieso het geld niet en als ik het wel had heb ik niet eens de ruimte om het te bouwen enz.
Zo heb ik een paar LP’s liggen die het wel goed doen. Alleen ga ik ze niet verkopenquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik. Zelf vind ik dat jammer, we hebben deze juist gekocht om mooi op planken tussen de plantjes en fotolijstjes neer te zetten als decoratie. Maar die Mini is nu een jaar uit de handel en wordt iedere maand een euro of twintig duurder, dus een goede investering is het zeker.
Wel super leip om te hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jeetje, wat een enorm groot en enorm duur ding. Daar moet je wel financieel en fysiek de ruimte voor hebben ja
.
Die Porsche lijkt nu ook die kant op te gaanquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:22 schreef Karzai het volgende:
ik vond het altijd leuker om een beetje te freeweelen met lego
Dit had ik als kind ook, je hoefde bij mij niet aan te komen met die setjes. Vreselijk vond ik dat, als ik er maar één ding mee kon makenquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:22 schreef Karzai het volgende:
ik vond het altijd leuker om een beetje te freeweelen met lego
"Waarschuwing! Verstikkingsgevaar. Bal."quote:
Boh, als je ze daarvoor verkocht krijgt kun je zes weken op vakantie.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Porsche lijkt nu ook die kant op te gaanhttps://www.bol.com/nl/p/(...)sAM7c3UaAmoJEALw_wcB
Ik ga stuk door hoe die website impliceert dat een kind die hele bal door kan slikkenquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Waarschuwing! Verstikkingsgevaar. Bal."
Ja Bal. Komt allemaal door jou goedverredoeme.
Zou wel knap zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga stuk door hoe die website impliceert dat een kind die hele bal door kan slikken.
ja naar Texel of zoquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Boh, als je ze daarvoor verkocht krijgt kun je zes weken op vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |