SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vorig jaar een keer mee geweest naar Dynamo Metalfest en heb me best goed vermaakt. Beetje bier drinken met metal-heads. En dan krijg je een band die gewoon een parodie op de rest van de bands is.quote:
Ik vind het maar matige wannabe-rocksterren muziekquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn vrienden is fan van Steel Panther
Ik ben daar 2 edities geweest. Prima vermaakt. Vorig jaar had ik niet zo;n zin en ook dit jaar zou ik niet zijn gegaan..quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar een keer mee geweest naar Dynamo Metalfest en heb me best goed vermaakt. Beetje bier drinken met metal-heads. En dan krijg je een band die gewoon een parodie op de rest van de bands is.
Ja dat is toch fantastischquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar een keer mee geweest naar Dynamo Metalfest en heb me best goed vermaakt. Beetje bier drinken met metal-heads. En dan krijg je een band die gewoon een parodie op de rest van de bands is.
FOk! Meetquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is toch fantastisch![]()
Ooit als het weer kan wil ik daar ook heen
Boerenkoolquote:
Dat is het nou wat hoe het werkelijk gaat bij UitStraling itt wat hij ons doet gelovenquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou daar begrijp ik dus helemaal niks van
Nooit meegemaakt dat je alle kanten opgegooid bent tijdens de seks?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou daar begrijp ik dus helemaal niks van
zwiemels aan het plafond?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt dat je alle kanten opgegooid bent tijdens de seks?
Dat de zwiemels aan het plafond hangen zeg maar
Sex is ook gewoon vies man.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is het nou wat hoe het werkelijk gaat bij UitStraling itt wat hij ons doet geloven
quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zijn lichaamssappen van beiden door elkaar gemengd zeg maar.
wat?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:23 schreef Karzai het volgende:
hmm misschien haal ik wel even zo'n agressieve vechthond voor met de feestdagen, breng ik hem daarna weer terug
ff met de blauwe lamp checken....quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hoop toch niet dat dat op het plafond zit nee
Op de muren dan?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hoop toch niet dat dat op het plafond zit nee
Prima random idee wel.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:23 schreef Karzai het volgende:
hmm misschien haal ik wel even zo'n agressieve vechthond voor met de feestdagen, breng ik hem daarna weer terug
ik hoorde op de radio dat er alleen nog vechthonden zitten in asiels en dat ze nu zwerfhonden halen uit zuid-europa om aan de vraag te voldoenquote:
Dat is echt niks voor Sjefke.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Halloweenverkleedpakjes voor je hond bij de Hema
Ah. Nou ja maar even zien waar Yg mee komtquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Boerenkool
Moest coronabrood voorstellen trouwens
Ik kijk er dus elke dagquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoorde op de radio dat er alleen nog vechthonden zitten in asiels en dat ze nu zwerfhonden halen uit zuid-europa om aan de vraag te voldoen
ik weet in Zwolle nog wel een asiel dat uitpuilt andersquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoorde op de radio dat er alleen nog vechthonden zitten in asiels en dat ze nu zwerfhonden halen uit zuid-europa om aan de vraag te voldoen
Ik dacht dat er altijd chronisch veel te veel in een asiel zat. Geef het een jaar en dan hebben mensen ineens 'geen tijd meer' en komen ze weer terugquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk er dus elke dagen de honden die een beetje bij mij passen staan al meteen op gereserveerd. Het is net Funda.
Ja daar ben ik ook bang voor, er worden nu al knaagdieren gedumpt die in maart/april/mei zijn aangeschaft voor de kutblagen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht dat er altijd chronisch veel te veel in een asiel zat. Geef het een jaar en dan hebben mensen ineens 'geen tijd meer' en komen ze weer terug
uhm... met witte muren werkt dit nietquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je gewoon opdeppen met een tissue of een washandje hoor, of een sok.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk er dus elke dagen de honden die een beetje bij mij passen staan al meteen op gereserveerd. Het is net Funda.
Na een maandje zitten er overal wel wat vlekken, beetje als een sneeuwluipaard motiefje op de slaapkamer.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
uhm... met witte muren werkt dit niet
Ja maar dan nog. Dan zie ik een leuke, dan ga ik in conclaaf, dan slaap ik er nog een tijdje over, nog eens in conclaaf, en blijkbaar moet je meteen met een dag beslissen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom? Je kijkt elke dag zeg je?
Los met zijn groepsimmuniteit, dat woord bestaat al niet meer sinds april.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:29 schreef bitterbal het volgende:
@:lospedrosa
16:18
Zweden bespreekt de komende dagen extra maatregelen tegen het coronavirus en sluit lokale lockdowns niet uit. Dat is opmerkelijk, aangezien het Scandinavische land tot nu toe meer op de lijn zat van eigen verantwoordelijkheid van burgers en vrijheden om zo uiteindelijk tot een groepsimmuniteit te komen.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan nog. Dan zie ik een leuke, dan ga ik in conclaaf, dan slaap ik er nog een tijdje over, nog eens in conclaaf, en blijkbaar moet je meteen met een dag beslissen.
Werkelijk waar.....quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor, er worden nu al knaagdieren gedumpt die in maart/april/mei zijn aangeschaft voor de kutblagen.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los met zijn groepsimmuniteit, dat woord bestaat al niet meer sinds april.
Licht vergeelde druipersquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na een maandje zitten er overal wel wat vlekken, beetje als een sneeuwluipaard motiefje op de slaapkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |