SPOILER: beetje NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2020 13:14:46 ]
True, al die top secret werk gerelateerde informatie mogen ze natuurlijk niet zienquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je vriendin meekijkt is bepaalde content NSFTW die misschien wel SFW zou zijn.
Volgens mij gaan er boel mensen de stad verlaten de komende tijd. Bij ons gaat het ook maximaal 1 dag in de week naar kantoor na corona. Maar goed, mij krijgen ze Utrecht niet hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:52 schreef babylon het volgende:
Maar bomen
Niet naar kantoor hoeven helpt wel. Gaat ook nooit meer weer vijf dagen per week worden.
Al dat rijke gespuis komt nu hier wonen, beetje de hei platstampen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij gaan er boel mensen de stad verlaten de komende tijd. Bij ons gaat het ook maximaal 1 dag in de week naar kantoor na corona. Maar goed, mij krijgen ze Utrecht niet hoor.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
True, al die top secret werk gerelateerde informatie mogen ze natuurlijk niet zien
Dat mag, die hebben geld. Dan mag je alles.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al dat rijke gespuis komt nu hier wonen, beetje de hei platstampen.
Rijk gespuis zijnquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat mag, die hebben geld. Dan mag je alles.
Ik gun iemand mijn huis in de stad! (voor een prijs ruim boven de marktwaarde)quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:21 schreef Californium het volgende:
Hopelijk meer ruimte om te wonen voor ons mensen die wel in de stad moeten blijven![]()
Moeten?quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:21 schreef Californium het volgende:
Hopelijk meer ruimte om te wonen voor ons mensen die wel in de stad moeten blijven![]()
Wat ga je allemaal bekijken?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:40 schreef Debsterr het volgende:
Deze week 3 bezichtigingen waarvan 1 in een dorp en daar heb ik dan ook eigenlijk heul geen zin in
1x 't Hofke, 1x de Bennekel en 1x Geldrop. Die laatste is extreem goedkoop geprijsd dus vraag me af wat er allemaal mis mee is.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal bekijken?
Rondom Eindhoven zijn er best een paar leuke dorpen; maar ik zie mezelf er ook nog niet zo snel wonen.
Corrie struikelde zaterdag snuit eerst de modder in. She was not amused.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |