Iedereen naar VD Valk vanavond!!! Feesten met appelmoes!quote:
Als dit waar is, is natuurlijk de grote vraag aan welk maatregelenpakket we dit te danken hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 7 gemeentes met 0 besmettingen
Er zijn 11 gemeentes met 1 besmettingen
Er zijn 63 gemeentes met 2-5 besmettingen
Er zijn 65 gemeentes met 6-9 besmettingenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Laatste maanden is er veel minder sprake van een specifieke dip dag. Of inhaaldag.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, niet slecht maar wel een zondag uitslag, natuurlijk, die zijn meestal aan de lagere kant.
Toch lijken de dinsdag en donderdag altijd piek-dagen te zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Laatste maanden is er veel minder sprake van een specifieke dip dag. Of inhaaldag.
Dit topic is echt zo bipolair als maar zijn kan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, niet slecht maar wel een zondag uitslag, natuurlijk, die zijn meestal aan de lagere kant.
Mocht Feyenoord willenquote:
die staan gewoon weer waar ze horen te staanquote:
Dat worden er dan 7801-8201.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:21 schreef zalkc het volgende:
Als het morgen weer ergens tussen de 7800-8200 zit begin ik lichtjes positief te worden
6854quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:22 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Hoeveel was het vorige week op maandag?
quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:22 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Hoeveel was het vorige week op maandag?
quote:Positief getest: 6854
Totaal: 181498 (+6845 ivm -9 corr.)
Opgenomen: 58
Totaal: 13359
Opgenomen op IC*: 41
Huidig: 277
Totaal: 3592
* bewezen of verdacht
(stichting-nice.nl)
Overleden: 12
Totaal: 6596
Dan heb ik goed nieuws voor je (worldometers):quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:20 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dit topic is echt zo bipolair als maar zijn kan.
Zeelandquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:24 schreef _serial_ het volgende:
Voor de liefhebbers van kaartjes
[ afbeelding ]
Ik denk dat de testcapaciteit per week wordt opgeschaald. Dus dan begint er nu een nieuwe week met een nieuwe, hogere capaciteit en dan volgt er dus ook automatisch een hogere waarde aan positieven komende dagen. Zoiets zou wel kunnen bestaan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Toch lijken de dinsdag en donderdag altijd piek-dagen te zijn.
Misschien gaan ook heel veel mensen testen op maandag misschien. Dunno
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |