quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, ik kan niet klagen, ik ben eigenlijk overal al geweest en ik heb niet hoeven wachten tot ik 65 was om de wereld te zien. Ruim huis, ruime tuin, Nederland begint Zuid Frans weer te krijgen dus zo erg afzien was het niet.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:56 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Nog een kunstmatige heuvel erbij voor je wijnranken en je heeft nooit meer weg inderdaad.
@Tijger_m ben jij het?quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:59 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Psies. En dat alpinopetje staat je vast ook geweldig. Hebben de buren ook nog een God-in-Frankrijk gevoel!
Vast niet, denk pas volgende weekquote:
Komt door Brabant!quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:51 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen!
Heel benieuwd naar de trend van vandaag en of we stabiel blijven. In Brabant loopt het aantal besmettingen trouwens al 3 dagen terug, dus hopelijk is dat een indicatie voor de rest van het land...
Ok, spannend. Enkel milde klachten?quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:10 schreef HPoi het volgende:
Wachten op uitslag PCR, gisterenavond getest.
Nu effe lekker werken. (thuus)
Wil je inzetten op wanneer #1000 komt?quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:42 schreef DonDruiper het volgende:
Heeft Unibet dit topic al opgemerkt?
Ik niet hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:28 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wil je inzetten op wanneer #1000 komt?
Ja, inclusief vrouw en 1 van de kinderen. Keelpijn en hoesten met slijm. Opzich iets waar ik nooit last van heb, we zullen zien.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, spannend. Enkel milde klachten?
Bron: https://nos.nl/liveblog/2(...)gelen-in-belgie.htmlquote:Amsterdamse jongeren huren vaker hotelkamers om in te feesten
Jongeren in Amsterdam boeken de laatste tijd steeds vaker een hotelkamer, omdat kroegen dicht zijn en hotels nu een stuk goedkoper. Dat meldt Het Parool. De afgelopen weken veroorzaakten ze daar ook regelmatig overlast.
"Normaal gaan die jongens ergens bij elkaar zitten in een tent, maar dat kan nu niet," zegt een woordvoerder van de politie tegen de krant. "Thuis is ook geen mogelijkheid, omdat hun ouders er zijn. Dus wijken ze uit naar hotels."
Thymen Simons, manager van het Van der Valk Hotel Amsterdam Amstel, heeft regelmatig met feestende jongeren te maken. "De mensen die normaal in het park zouden rondhangen, proberen nu hetzelfde in hotels te doen", zegt hij tegen Het Parool.
Dan zeg ik donderdagavond. Ik verwacht wat rustigere dagen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:32 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Maar voorspellingen doen is hier de nieuwe trend.
Ik hoop dat we de weg naar beneden hebben ingeslagen. Of in ieder geval stabilisatie.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan zeg ik donderdagavond. Ik verwacht wat rustigere dagen.
Wij hebben nog heel veel geluk gehad en de afgelopen 1.5 jaar een stuk of 10 reizen gemaakt door Europa, Zuid-Afrika, USA, Aruba/Curaçao en Dubai/ Australië die laatste viel dan grotendeels wel in het water door de pandemie maar nog wel een leuke tijd gehad.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, ik kan niet klagen, ik ben eigenlijk overal al geweest en ik heb niet hoeven wachten tot ik 65 was om de wereld te zien. Ruim huis, ruime tuin, Nederland begint Zuid Frans weer te krijgen dus zo erg afzien was het niet.
We zijn het niet altijd met elkaar eens, maar dit vind ik erg naar om te lezen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Wij hebben nog heel veel geluk gehad en de afgelopen 1.5 jaar een stuk of 10 reizen gemaakt door Europa, Zuid-Afrika, USA, Aruba/Curaçao en Dubai/ Australië die laatste viel dan grotendeels wel in het water door de pandemie maar nog wel een leuke tijd gehad.
Erg blij dat we dat gedaan hebben ook en daar kunnen we nog wel even op teren, en mijn vrouw word waarschijnlijk geen 60 dus het heeft ook geen nut om te wachten daarmee.
zodra het weer enigszins veilig mogelijk is ( met een vaccin ) zijn we weer weg.
Ik ben blij te lezen dat jullie zo genoten hebben van het reizen. Hoop dat jullie snel het op kunnen pakken als 't vaccin er is.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Wij hebben nog heel veel geluk gehad en de afgelopen 1.5 jaar een stuk of 10 reizen gemaakt door Europa, Zuid-Afrika, USA, Aruba/Curaçao en Dubai/ Australië die laatste viel dan grotendeels wel in het water door de pandemie maar nog wel een leuke tijd gehad.
Erg blij dat we dat gedaan hebben ook en daar kunnen we nog wel even op teren, en mijn vrouw word waarschijnlijk geen 60 dus het heeft ook geen nut om te wachten daarmee.
zodra het weer enigszins veilig mogelijk is ( met een vaccin ) zijn we weer weg.
Is ene bijzonder klein clubje jongeren.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:38 schreef miss_sly het volgende:
Toch doet dit soort berichten:
[..]
Bron: https://nos.nl/liveblog/2(...)gelen-in-belgie.html
me niet echt vermoeden dat de jongeren van nu onevenredig hard geraakt worden door deze crisis, massaal hun baan kwijt zijn en massaal eigenlijk liever wel fysiek onderwijs volgen.
Oké, dat is lichtelijk gechargeerd, maar ik vind het echt ver gaan.
Lijkt er wel op, zelfs de stabilisatie is al een enorm goed berichtquote:Op maandag 19 oktober 2020 09:53 schreef Simmertje het volgende:
Hoop dat het deze week toch echt gaat gebeuren, daling van de cijfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |