Wij hebben twee filialen. Een is idd voor max 10 producten en de andere is zoals bij AH. Heerlijk, niet in de rij staan. Ik kies altijd voor de zelfscan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 10:06 schreef soapie het volgende:
[..]
Dit inderdad! Bij de Jumbo mag je ook alleen naar de zelfscankassa met een paar dingen. Stuk of 10 max geloof ik...
quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ondertussen bij de zelfscan....
https://www.dumpert.nl/item/100010948_1d38b139
Tering
Het is dat ik dit topic in m'n MyAT heb staan, anders had ik dit niet gezien. Ik heb mention alerts uitstaan vanwege die sneue VBL kliek.quote:
Ik heb m ook besteld, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:51 schreef -sabine- het volgende:
Ik heb een pittig dure zwaartedeken en sinds kort als extra de nog geen 30 euro zwaartedeken vd Action.
Aanrader. Alleen te koop online.
1e nacht onder geslapen, beter dan afgelopen periodequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:29 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik heb m ook besteld, ben benieuwd!
@Zipportal vindt dit niet leuk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is dat ik dit topic in m'n MyAT heb staan, anders had ik dit niet gezien. Ik heb mention alerts uitstaan vanwege die sneue VBL kliek.
Ik vind jou evenmin leukquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 07:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:zipportal vindt dit niet leuk.
Er is dus nog hoop...quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 05:59 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
1e nacht onder geslapen, beter dan afgelopen periode
Ik krijg m vandaag binnen, we gaan het zien!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:45 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik had hem gistermiddag binnengekregen, even geprobeerd en dat proberen werd direct een dutje van een uur
Vannacht ook lekker onder geslapen, geeft wel een bijzonder knus gevoel al is het ook wel weer wat vreemd om zo'n enorm zwaar dekbed te hebben als je beweegt of eruit wil. Voor 30 euro echt ideaal.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:29 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik heb m ook besteld, ben benieuwd!
Nee, het houdt geen warmte vast of weerkaatst het niet. Ik heb zelf eentje van 8kg (ander merk) en daar heb ik de hele zomer ondergelegenquote:
Ze zijn nu ook al uitverkocht. Ik zit er ook al een tijdje over te twijfelen. Merk ook dat nu m'n sprei weer op m'n bed ligt ik eindelijk weer gewoon doorslaap. Maar ik weet nog niet of ik hem dan ter vervanging van het winterdekbed kan gebruiken of hoe dat dan werkt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:04 schreef summer2bird het volgende:
Hopelijk gaat die aanbieding van die verzwaringsdeken ooit weer herhaald worden want ik heb er nu geen geld voor
Zal vast nog wel herhaalt worden, heb ze ook wel eens in de aanbieding bij de Aldi gezien (alleen was dat zo'n pluizige, mij te warm)
Oh, dat scheelt weer, dat ze uitverkocht zijn. Heb ik ook geen kans dat ik mijn weekbudget er ff doorheen brand ervoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn nu ook al uitverkocht. Ik zit er ook al een tijdje over te twijfelen. Merk ook dat nu m'n sprei weer op m'n bed ligt ik eindelijk weer gewoon doorslaap. Maar ik weet nog niet of ik hem dan ter vervanging van het winterdekbed kan gebruiken of hoe dat dan werkt.
Ja zomerdekbed + sprei heb ik nu m'n winterdekbed is behoorlijk warm, die heb ik nog niet nodig, en ik kreeg het fris onder het bamboedekbed, vandaar de sprei.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt weer, dat ze uitverkocht zijn. Heb ik ook geen kans dat ik mijn weekbudget er ff doorheen brand ervoor
Ik heb ook een sprei die lekkerder ligt dan mijn gewone dekbed. Denk omdat de stof dikker is, en hij daardoor zwaarder is.
Wat je ook kan doen is sprei + zomerdekbed. Dan heb je een zware deken die net zo warm is als een winterdekbed
Ah zo,quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zomerdekbed + sprei heb ik nu m'n winterdekbed is behoorlijk warm, die heb ik nog niet nodig, en ik kreeg het fris onder het bamboedekbed, vandaar de sprei.
Ikea heeft ook een verzwaringsdeken in het assortiment. Vast niet zo goedkoop als de Action, maar tochquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn nu ook al uitverkocht. Ik zit er ook al een tijdje over te twijfelen. Merk ook dat nu m'n sprei weer op m'n bed ligt ik eindelijk weer gewoon doorslaap. Maar ik weet nog niet of ik hem dan ter vervanging van het winterdekbed kan gebruiken of hoe dat dan werkt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ikea heeft ook een verzwaringsdeken in het assortiment. Vast niet zo goedkoop als de Action, maar toch
Ik had gelezen dat je een deken van 10% van je lichaamsgewicht moest hebben. Ik weet niet hoe je eruitziet maar er zijn volgens mij weinig mensen die er eentje van 20 kilo nodig hebben.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah zo,
ja ik heb ooit een verzwaringsdeken gehad (dat ding was wel 20kg, vééls te zwaar) maar die ventileerde best goed. Was alleen veels te zwaar zodat ik enorme moeite had om eronder vandaan te komen
Zat ik ook naar te kijken en bij koopjedeal ofzo was hij ook in de aanbieding. En uitverkocht.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ikea heeft ook een verzwaringsdeken in het assortiment. Vast niet zo goedkoop als de Action, maar toch
Ik had hem 2de hands van een vriendin gekregen voor zelfs ons bij elkaar zou hij te zwaar zijn. Geen idee ook waarom ze destijds voor 20 kg had gekozenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat je een deken van 10% van je lichaamsgewicht moest hebben. Ik weet niet hoe je eruitziet maar er zijn volgens mij weinig mensen die er eentje van 20 kilo nodig hebben.
ook lekker als er brand is, ben je lekker snel je huis uitquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik had hem 2de hands van een vriendin gekregen voor zelfs ons bij elkaar zou hij te zwaar zijn. Geen idee ook waarom ze destijds voor 20 kg had gekozen
Had ze zelfs helemaal speciaal bij een bedrijf laten maken.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ook lekker als er brand is, ben je lekker snel je huis uit
Elke avond in bed plassen omdat je niet op tijd uit bed komt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
"BRAND BRAND!"
"Ja, geef me eerst even 10 minuten om uit mijn deken te komen!"
De worsteling.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
"BRAND BRAND!"
"Ja, geef me eerst even 10 minuten om uit mijn deken te komen!"
Fijn❤quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:19 schreef scrub_nurse het volgende:
zo mijn 2e nacht is een feit. Ondanks dat ik nog net zo vaak wakker word als normaal, val ik nu gewoon snel weer in slaap. Vandaag zelfs weer in slaap gevallen en pas om 9.14 (nieuwe tijd!!!) wakker geworden, dat heb ik al jaren niet meer gehad. Ik moet nog wennen aan het draaien onder de zwaarte (veel last van mijn rug, dat maakt het niet makkelijker) maar damn ik ben om!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is dat ik dit topic in m'n MyAT heb staan, anders had ik dit niet gezien. Ik heb mention alerts uitstaan vanwege die sneue VBL kliek.
je hebt graag brandwonden??quote:Op donderdag 18 november 2021 07:19 schreef valentijn101 het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/dummy-3004804/ Heeft iemand de gezichtstomer al geprobeerd? Produceert hij veel stoom?
ja, rond de 1 euroquote:Op donderdag 18 november 2021 09:44 schreef soapie het volgende:
Hebben ze ook zelftetsts (Covid) bij de Action?
Rookmelders moeten hoog hangen, koolmonoxide is zwaarder dan lucht en melders moeten laag worden geplaatst. Smartwares is wel een bekend merk, moeten betrouwbare reviews van te vinden zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:23 schreef einzeinz het volgende:
Zijn die koolstofmonoxidemelders van Action van een goeie kwaliteit?
https://www.action.com/nl-be/p/smartwares-koolmonoxidemelder/
En kun je die ook gewoon ergens leggen, heb geen zin om iets te gaan boren en daarmee schade aan te brengen. Zou die tussen een boekenrek kunnen zetten.
En moet je ze echt hangen? Kun je ze niet gewoon zetten?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Rookmelders moeten hoog hangen, koolmonoxide is zwaarder dan lucht en melders moeten laag worden geplaatst. Smartwares is wel een bekend merk, moeten betrouwbare reviews van te vinden zijn.
heb er een op ali gekocht, wel eentje die meer meet dan co2 alleen, wel jammer dat de accu een paar uur mee gaat, moet hem permanent aan een oplader hangen, wil ik de data altijd zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:45 schreef einzeinz het volgende:
[..]
En moet je ze echt hangen? Kun je ze niet gewoon zetten?
Waar plaats ik mijn koolmonoxidemelders?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:45 schreef einzeinz het volgende:
[..]
En moet je ze echt hangen? Kun je ze niet gewoon zetten?
Koolmonoxide is CO, om te waarschuwen voor een kachel met onvolledige verbranding.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb er een op ali gekocht, wel eentje die meer meet dan co2 alleen, wel jammer dat de accu een paar uur mee gaat, moet hem permanent aan een oplader hangen, wil ik de data altijd zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |