Omdat het nu totaal anderen zijn? Geen elastiek meer..maar gewoon een totalehoes..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:04 schreef Serinde het volgende:
[..]
Als ze na een paar keer wassen al stuk gaan, waarom zou je er dan nieuwe kopen?!
Hier in Rotterdam zie ik ook steeds vaker de zelf kassa's uit staan. Ik weet niet of ze het helemaal gaan weghalen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
hier in zoetermeer stadshart zijn de zelfscankassa's verdwenen zag ik.
#JattenAlsRaven
Zuid is ook de ghetto van nederland. Dus ik begrijp wel dat diefstal daar veel gepleegd wordt. Jammer, want zelfscan gaat stukken sneller dan de normale kassa.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rotterdam Zuidplein zijn ze ook weg. Staat nu een gewone kassa.
Ik weet uit ervaring dat jatten niet automatisch hand in hand gaat met ghetto. Ik heb gewerkt in winkel gelegen in een Vinex wijk, en ook daar werd veel gestolen.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:27 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Zuid is ook de ghetto van nederland. Dus ik begrijp wel dat diefstal daar veel gepleegd wordt. Jammer, want zelfscan gaat stukken sneller dan de normale kassa.
Vorige week was nog in het nieuws dat Action inderdaad afscheid ging nemen van de zelfscan kassa's. Nu moet ik zeggen dat ik nog nooit in een Action ben geweest met zelfscankassa. Maar de reden was volgens Action dat mensen liever bij een echte kassa afrekenden, al werd gesuggereerd dat er daardoor inderdaad teveel gejat werd.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rotterdam Zuidplein zijn ze ook weg. Staat nu een gewone kassa.
Ja. Zitten in mn buitenlampen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 00:01 schreef Icegiant het volgende:
https://www.action.com/nl(...)e-ledlamp-reflector/
Iemand ervaring met deze slimme lampen?
Toen ik een SD kaart kocht moest de kassierster er erg lang naar zoeken (toonde me eerst een USB stick "is dat het?"). Had ze het eindelijk gevonden, legde ze het bij m'n reeds ingescande aankopen.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:24 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam zie ik ook steeds vaker de zelf kassa's uit staan. Ik weet niet of ze het helemaal gaan weghalen.
Ik had een paar dumbbells gekocht maar moest dus de normale kassa gebruiken. De vrouw die erachter werkte, dacht dat 2 dumbbells bij elkaar hoorden. Dus scande ze maar 1 dumbbell. Had dus gelijk 50% korting.
Soms heeft een normale kassa zijn voordelen.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:45 schreef Ama het volgende:
Heeft de Action eigenlijk nog stofzuigerzakken te koop?
Ik haal ze daar altijd maar de laatste keer is alweer even geleden.quote:
Check:quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:45 schreef Ama het volgende:
Heeft de Action eigenlijk nog stofzuigerzakken te koop?
Ik koop ze daar ook altijdquote:Wat voor stofzuiger heb jij thuis? Bij Action vind je de juiste zak voor elk denkbaar model. We hebben onder meer zakken voor bekende merken als Miele, Bosch, Siemens, AEG, Philips, Electrolux of Tornado. Staat jouw merk hier niet tussen? Geen paniek. Onze voordelige universele microvezelzakken met HEPA-filter zijn ook geschikt voor bijna alle andere stofzuigermodellen.
Controleer voor je naar de winkel gaat even welk type stofzuigerzak je nodig hebt (bijvoorbeeld AP-01, AU-01 of AM-02) en sla een van onze handige 5-packs in. Zo kan je weer een paar maanden goedkoop stofzuigen.
Oh ik had gewoon wat verder moeten scrollen. Top dankjewel.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:14 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Check:
https://www.action.com/nl-nl/c/huishouden/stofzuigers---zakken/
[..]
Ik koop ze daar ook altijd
Ik niet meer. Bij mij laatste stofzuiger was de zak gescheurd en de stofzuiger geploft.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:14 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Check:
https://www.action.com/nl-nl/c/huishouden/stofzuigers---zakken/
[..]
Ik koop ze daar ook altijd
Koop ze al jarenlang. Nog nooit 1 zak ontploft oid.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik niet meer. Bij mij laatste stofzuiger was de zak gescheurd en de stofzuiger geploft.
Koop alleen nog maar originele Miele zakken.
1 van de weinige dingen waar ik niet op ga bezuinigen door het bij de action te kopen
Bij mij al een keer eerder, toen zonder schade aan de stofzuiger. Maar ik loop het risico niet weer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Koop ze al jarenlang. Nog nooit 1 zak ontploft oid.
Ja!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:02 schreef Abrikozentaart het volgende:
Heeft Action ook Halloween versiering?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |