tijd dat hij uit de top 32 valt....quote:Op zaterdag 4 september 2021 00:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij ging ook weer lekker sarcastisch juichen nadat hij een leg won na veel gemiste dubbels. Heb daar altijd een hekel aan.
Teleurstellend.quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:09 schreef wimderon het volgende:
De Raat verliest van een schroeiende Lewy Williams.
Soots gaat er met 6-1 af tegen Brendan, met krap aan 90 gemiddeld.quote:Op zondag 25 april 2021 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Is het voorspelbare einde van de Soutar purple patch ingezet? Gister met 87 gemiddeld eruit vandaag met 83 gemiddeld gewipt.
Gister wel weer dik in orde. Het blijft een walgelijke vertoning.quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Soots gaat er met 6-1 af tegen Brendan, met krap aan 90 gemiddeld.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Soots gaat er met 6-1 af tegen Brendan, met krap aan 90 gemiddeld.
Ik zou alvast maar mijn testament gaan opmaken als ik Soutar was.quote:
Na de dood... ná de dood... er is leven, leven na de dood...quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De radiostilte na de Anderson-tweet is doorbroken.
Het touw is opgeborgen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De radiostilte na de Anderson-tweet is doorbroken.
Terwijl er niets aan is met Ellen Zoeter. Recht-toe-recht-aan-worrep en een dood vogeltje met tatoeages.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dit weer een nieuwe bandwagon
Van Gerwen lekker met airpods in zijn oren. @Zipportalquote:
Dit is toch wel een triest moment in de geschiedenis. Iemand in tranen omdat hij van Clayton wint.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Wel leuke ontlading aan het eind.
[ twitter ]
Flyers dacht dat het first to 3 was geloof ikquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Flyers gaat Price terug naar z'n kutland sturen
Oef.... had zoveel kansen vandaag zegquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flyers dacht dat het first to 3 was geloof ik
Smiss ook. Treurig dit.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van Gerwen lekker met airpods in zijn oren. @:zipportal
Tijdens het herdenkingsmoment van Kyle dat alle darters met een minuut stilte op het podium staan. Wat een mongolen.quote:
quote:Op zondag 5 september 2021 09:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tijdens het herdenkingsmoment van Kyle dat alle darters met een minuut stilte op het podium staan. Wat een mongolen.
Wonderlijk genoeg wel.quote:Op zondag 5 september 2021 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!! hoezo ongepast
Hield het podium het trouwens?
Klompvoet en Smiss verdienen gigantische stompen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van Gerwen lekker met airpods in zijn oren. @:zipportal
Ze hebben nog net niet het syndroom van down.quote:Op zondag 5 september 2021 09:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tijdens het herdenkingsmoment van Kyle dat alle darters met een minuut stilte op het podium staan. Wat een mongolen.
Was er een vingertje?quote:Op zondag 5 september 2021 14:29 schreef wimderon het volgende:
Van Gerwen mist er ook 4. Alsnog de winst voor Dolan, jawel!
Toch vooral uit ongeloof en niet uit frustratie?quote:Op zondag 5 september 2021 14:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er was vooral nee schudden van Dolan.
De serie gemiste matchdarts lijkt me.quote:Op zondag 5 september 2021 14:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch vooral uit ongeloof en niet uit frustratie?
Beste winnende gemiddelde van de dag vooralsnog.quote:Op zondag 5 september 2021 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Gavlas begint een serieuze speler te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |