Wat ga je er tegen doen? Zijn uitkering stopzetten?quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij wel. Maar als koning heb je nou eenmaal een bepaalde positie in samenleving. Als Rutte lekker op vakantie was gegaan dan was de shit ook uitgebroken.
Ik vind het allemaal wel wat overtrokken maar het was gewoon niet slim...
Heel simpel, het volk waar hij op neer kijkt maar wel nodig heeft en zijn geld van krijgt tegen hem opzettenquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:44 schreef weetjewel5 het volgende:
Wat ga je er tegen doen? Zijn uitkering stopzetten?
Haha, de dag twist die je wist dat zou komenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Net bij Boulevard: Amalia en Alexia zijn in eerste instantie niet mee naar huis gekomen, maar vandaag pas teruggevlogen... Lekker blijven wrijven in die vlek WA en Max ipv dat gewoon aan te geven van het weekend en net doen alsof je samen bent teruggekomen. Zou iets te maken hebben dat er zaterdag niet genoeg tickets meer waren voor die lijnvlucht
En er is bewust voor gekozen om ze pas vandaag terug te laten vliegen![]()
Haha ja. Doelbewust op zaterdagavond nadrukkelijk doen voorkomen dat het hele gezin met dezelfde lijnvlucht is teruggekeerd, wetende dat er opnieuw grote ophef in de publieke opinie zou ontstaan als ze wél hadden toegegeven dat Amalia en Alexia het er nog even van hadden genomen en tot dinsdag in Griekenland wilde blijven. Zo typisch voor de RvD, net als de reactie van die leidinggevende op de persco vrijdagquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:43 schreef trein2000 het volgende:
De RVD![]()
Communiceer dat dan gewoon, niet constant dat stiekeme.
Oh Oh Cherso.quote:
Waarom denk je dat hij neerkijkt op het volk?quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heel simpel, het volk waar hij op neer kijkt maar wel nodig heeft en zijn geld van krijgt tegen hem opzetten
Gelukkig heeft hij zelf de eerste grote stap gezet door flink negatieve beeldvorming![]()
De rest doen wij wel als hij zo door gaat
RVD=quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:43 schreef trein2000 het volgende:
De RVD![]()
Dit is echt een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet inderdaad, maar het bewijst ook wel dat de familie het dus blijkbaar allemaal gezeik vindt en er nog een kleine middelvinger achteraan geeft. Op zondag en maandag waren er namelijk ook gewoon vluchten die ze konden nemen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:43 schreef trein2000 het volgende:
De RVD![]()
Het zou ook eens tijd worden!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Niet handig allemaal, de populariteit zal rap dalen op deze manier...
Die afweging snap ik, maar had ze dan op zondag of maandag teruggehaald. Verbaas me er wel over dat ee blijkbaar maar twee man beveiliging is meegevlogen, eentje zaterdag en eentje nu..quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:55 schreef Ringo het volgende:
Je wilt natuurlijk niet dat die twee meisjes als lammetjes voor de paparazzi-wolven gegooid worden. Want er is een grote kans dat dat zou zijn gebeurd, als bekend was gemaakt dat A&A in die Griekse villa achterbleven. Misschien niet de Nederlandse pers (die volgt braaf de mediacode) maar net zo goed de buitenlandse pers.
Nu hebben die twee chickies even lekker de beest kunnen uithangen. Of als twee tuttendametjes aan de rand van het zwembad gehangen. Wie zal het zeggen.
Prinsessen Amalia en Alexia vanavond pas terug uit Griekenland: ‘Niet genoeg tickets voor hele gezin’quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:16 schreef TheVulture het volgende:...
...En er is bewust voor gekozen om ze pas vandaag terug te laten vliegen![]()
https://www.ad.nl/show/pr(...)hele-gezin~abfa1860/quote:De prinsessen moesten langer in het vakantieverblijf in Griekenland blijven omdat er niet genoeg vliegtickets waren voor het hele gezin, bevestigt een woordvoerder van de Rijksvoorlichtingsdienst dinsdag aan het deze site.
Dit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:00 schreef beantherio het volgende:
Van de koning vond ik het erg onverstandig. Van de dochters boeit het me geen zier of ze daar wel of niet zijn.
Wat maakt het uit, hebben die twee nog een extra dagje van de Griekse zon kunnen genieten. Zo erg is het toch allemaal niet? Hollandse heisa.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Die afweging snap ik, maar had ze dan op zondag of maandag teruggehaald. Verbaas me er wel over dat ee blijkbaar maar twee man beveiliging is meegevlogen, eentje zaterdag en eentje nu..
Nee. Dit is gewoon misleiding wat hier gebeurt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit.
Al blijven ze daar een week. Het is hun vakantie.
Ruttequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:08 schreef trein2000 het volgende:
Nee. Dit is gewoon misleiding wat hier gebeurt.
Wat had je gewild..dat de RVD meteen had verteld dat de dames daar nog zitten? Lijkt me nogal een veiligheidsissue.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Dit is gewoon misleiding wat hier gebeurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |