Haha ja bijzonder toch hoe het met die kleintjes werkt...quote:Op maandag 9 november 2020 13:42 schreef minilot het volgende:
Nou, Günther staat het liefst anderhalf uur per keer onder de douche en vindt het zalig, gaat zo'n beetje om de dag met mij of mijn echtgenoot mee eronder, maar dat zegt nog niks over hoe -ie erbij zit op de speelzaal..
Want mijnes is inderdaad ook uitstekend in staat om brandschoon het huis te verlaten en in de paar honderd meter tussen onze voordeur en de peuterspeelzaal knettersmerig te worden![]()
En inderdaad altijd de meest verlepte kleren aan omdat -ie toch drie van de vier keer bedekt onder viltstift, verf en lijm bij de PSZ vandaan komt.
Same here met Mini-ToT; die komt altijd vol zand terug!quote:Op maandag 9 november 2020 11:17 schreef exode het volgende:
Juul moet juist in bad na een KDV dag![]()
B gaat ook vrijwel elke dag maar die zweet ook echt dus dat is nodig zeg maar.
Maar wat een gedoe joh aapie, ben benieuwd hoe ze het gesprek gaan aanpakken.
In de zomer hebben de jongens (en wijzelf trouwens ook) iedere dag in het opzetzwembad gelegen, en daarna ook vaak nog douchen. Dus dan inderdaad vakerquote:Op maandag 9 november 2020 17:30 schreef Adrian4 het volgende:
Hier gaan ze in de winter ook vaak maar 1x in de week in de douche. In de zomer bij heet weer soms wel elke dag. Vooral Willem heeft heel veel haar en dat gaat echt stinken als je gezweet hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van jullie nog recente peuterfoto's?![]()
Let me see you stripped down to the bone
Bad hoeft voor een peuter niet helemaal vol he, een bodempje is vaak al voldoende voor een boel lol.quote:Op maandag 9 november 2020 19:06 schreef minilot het volgende:
We hebben trouwens wel een bad, maar die is alleen voor speciale gelegenheden: tegen de tijd dat zo'n bad eenmaal gevuld heb ik samen met mijn peuter al drie keer gedouched
Ik zal het eens proberen!quote:Op maandag 9 november 2020 19:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bad hoeft voor een peuter niet helemaal vol he, een bodempje is vaak al voldoende voor een boel lol.
Dit, ze hebben ook van die tekenkrijtjes dat vind N echt super leuk! Of een simpele maatbeker, kan ze zich zelf uren vermaken als het aan haar ligt.quote:Op maandag 9 november 2020 19:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bad hoeft voor een peuter niet helemaal vol he, een bodempje is vaak al voldoende voor een boel lol.
Bij ons was met drie het slaapje er wel helemaal uit, daarvoor al af en toe niet meer.quote:Op maandag 9 november 2020 20:06 schreef BellaaElisa het volgende:
Tot wanneer sliepen jullie peuters overdag? Hier vertikt N het nu al 2 dagen en ik baal er echt van, ik slaap slecht door haar broertje en alles wordt op mij geschoven.. kortom ben weer uitgeteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |