Ze wil hier niet meer slapen, maar kan écht nog niet zonder. Resultaat; dutjes die pas tegen 15/16 uur beginnen. Maar doen we het niet, dan stort ze helemaal in.quote:Op maandag 9 november 2020 20:06 schreef BellaaElisa het volgende:
Tot wanneer sliepen jullie peuters overdag? Hier vertikt N het nu al 2 dagen en ik baal er echt van, ik slaap slecht door haar broertje en alles wordt op mij geschoven.. kortom ben weer uitgeteld
Dat meen je. Jeetje, wat een gedoe dan om dit. Blij dat je er om kan lachen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:06 schreef aapieannie het volgende:
Haha nou we zijn op gesprek geweest hoor!
Ze maakte zich zorgen omdat de jongens hun haren vaak plakkerig zijn.... ja euh ik doe er op opvang dagen een klodder wax in zodat hun kapsel een beetje leuk blijft zitten![]()
En dat Jeremy soms een poeplucht om zich heen heeft maar dan niet heeft gepoept. Onze koning scheetjes laten.
We hebben heel hard gelachen gelukkig, ook gezegd dat ze dit gewoon aan het eind van een dag kan vragen van goh ze hebben zulke plakkerige haren. Dan had ik gelijk kunnen zeggen dat er wax in zit...
quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:38 schreef LeSage het volgende:
Aapie, aansluitend bij de rest, behoorlijk slordig van het KDV, maar wel fijn dat de lucht geklaard is.
En genoten van alle peuterfoto’sIk doe er even geen, ik denk niet dat Mijm het leuk vindt om met zijn waterpokkengezichtje op het web te staan
![]()
Gisteravond ging ik naar bed, Mijm lag in ons bed, vriend sliep al, maar Mijm was op mij aan het wachten ().
Toen zei hij: ‘Mama, ik hou van jou.’
Dus ik vroeg of hij ook van papa houdt: ‘Ja!’
En van S.? ‘Ja.’
‘Mooi zo,’ zei ik.
En na even stilte zei Mijm: ‘En ook van mezelf.’
Ik hoop dat hij voor altijd van zichzelf blijft houden![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2020 09:05 schreef exode het volgende:
Juul van bijjna 2,5 heeft haar middagslaapje nog hard nodig, vooral de dagen na een KDV dag. Ze slaapt 's nachts 12 uur en 's middags 2 a 2,5 uur. Bij B werden de middagslaapjes rond zijn 3e verjaardag minder weet ik nog. Aan de ene kant jammer, ook wel fijn om die 2 uur aan B te kunnen besteden zonder rondrennende peuter, maar voor uitjes wel fijner, Juul slaapt alleen in een bed, dus erop uit is best wel geregel nu.
En als je dan na 2 uur slaap eens naar boven gaat om mevrouw wakker te maken zodat ze 's avonds een beetje op tijd in slaapt valt, zie je dit zitten op de overloop. Dan vraag je je af hoe lang ze daar al zat....Haha, zo leuk als ze zichzelf stiekem zo stilletjes al verplaatsen en vermaken. Soms treffen we haar hier ook zó wakker aan dat je denkt; waarom heb je ons nu nog niet geroepen.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gebruik van alles, op het moment nivea styling cream, daar zit het haar ook maar een uur goed mee, maar die is dan wel weer opnieuw in model te brengen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:50 schreef Elleska het volgende:
@:aapieannie, Was dat echt alles? niet eens iets over de rode billen?
LOLDan zullen ze zelf ook behoorlijk in de stress hebben gezeten om niks.
Als het dan toch over gel/wax gaat. welke gebruiken jullie?
Ik heb nu een extra strong gel, geen idee wat L er allemaal mee doet maar dat blijft max een uur goed zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Ja ditquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:20 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik gebruik meestal Taft menV12. Blijft goed zitten maar dat gaat er pas echt goed uit wanneer ik t ook uitwas. Verder vind ik jongenskapsels sowieso echt lastig en is het elke dag weer een verrassing hoe toonbaar het is
Leuk om jullie peuters weer te zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |