SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door pussycatdoll op 18-10-2020 21:45:27 ]
Goeie! Heb hem toegevoegd aan de lijst. Weet je ook in hoeverre Nida anders is dan Denk qua algemene standpunten?quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:33 schreef Hanca het volgende:
tuurlijk niet echt een onbekende partij, maar wel een kleine partij en ik schat eigenlijk in dat het tot nu toe de nieuwkomer is met de meeste kans op een zetel.
Nida is net iets linkser en ik denk ook net iets prominenter islamitisch. Maar het verschil is klein op inhoud, ze fuseerden al eerder bijna. Verschil is dat Denk populistischer en ook wat groffer is, Nida is de nettere en filosofischere variant. Denk is officieel ook niet islamitisch, niet voor niets dat ze eerst Sylvana Simons binnen haalden en Stephan van Baarle, de fractievoorzitter in Rotterdam, is ook geen moslim. Nida noemt zichzelf gewoon een islamitische partij.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:47 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Goeie! Heb hem toegevoegd aan de lijst. Weet je ook in hoeverre Nida anders is dan Denk qua algemene standpunten?
In die hoek was Bij1 de vorige keer ook dicht bij een zetel. Zou me ook niet verbazen aps ze er dit keer wel eentje halen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nida is net iets linkser en ik denk ook net iets prominenter islamitisch. Maar het verschil is klein op inhoud, ze fuseerden al eerder bijna. Verschil is dat Denk populistischer en ook wat groffer is, Nida is de nettere en filosofischere variant. Denk is officieel ook niet islamitisch, niet voor niets dat ze eerst Sylvana Simons binnen haalden en Stephan van Baarle, de fractievoorzitter in Rotterdam, is ook geen moslim. Nida noemt zichzelf gewoon een islamitische partij.
Wel een mooie naam, hoorquote:Op maandag 19 oktober 2020 10:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
-P.V.D.M. en alle overige aardbewoners ….. ook lekker vaag
VSN lijkt vooral de vleugel 'Het is maar een griepje' te zijn. Ik weet niet of ze de complotgekkies een beetje buiten weten te houden, kan dus zijn dat die nog met een aparte lijst gaan komen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:26 schreef freako het volgende:
Vrij en Sociaal Nederland (een anti-coronamaatregelenpartij) ook.
Ah, dat ontbreekt nog, ja, de Viruswaanzin partij met Willem Engel als lijsttrekkerquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:54 schreef freako het volgende:
[..]
VSN lijkt vooral de vleugel 'Het is maar een griepje' te zijn. Ik weet niet of ze de complotgekkies een beetje buiten weten te houden, kan dus zijn dat die nog met een aparte lijst gaan komen.
Ik zie 'Jezus Leeft' niet staan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 07:48 schreef Hanca het volgende:
Even een blik op de site van de kiesraad, geregistreerde partijnamen na de vorige tweede kamer verkiezingen zijn al:
-Liberale Partij
-JONG
-De Republikeinen
-Trots op Nederland (TROTS)
-Humanistische Partij Nederland
-ASP (Atheïstisch Seculiere Partij)
-De Groenen
-Verenigde Senioren Partij
-OPA
-Nieuwe Communistische Partij-NCPN
-SAMEN Alle Mensen Één Nederland (SAMEN)
-KRUIS 33
-Code Oranje
-PVBNI
-Liberaal Democratische Partij
-NLBeter!
-Partij 18PLUS
-BBB (BoerBurgerBeweging)
-GO
-BIJ1
-PvdB (Partij voor de Bomen)
-Platform voor Plaatselijke Belangen
-P.V.D.M. en alle overige aardbewoners
-Familie-partij
-Lokaal voor Democratie
-Identiteit Nederland (IDNL)
-Healthy Earth
-Modern Nederland
-Groen Rechts
-De Partij voor Jong en Oud
-U-Buntu Connected Front
En dat zijn alleen de nieuwe namen, er zijn ook nog tientallen geregistreerde oude namen...
In 2017 waren er 81 geregistreerde namen, er deden er 33 mee. De namen van de partijen die niet mee deden zijn wel geschrapt na de verkiezingen.
Edit: hier het register https://www.kiesraad.nl/v(...)en-en-logos/register
Nog geen NIDA
Ja, de lijst van Hanca zijn alle partijen geregistreerd na de laatste Kamerverkiezingen. Na elke Kamerverkiezing wordt de lijst opgeschoond, waarbij alle partijen die geen lijst ingeleverd hebben geschrapt worden. Jezus Leeft deed wel mee in 2017, dus die is blijven staan.quote:
https://www.onvermijdelijk.nl/home.htmlquote:Op maandag 19 oktober 2020 10:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
-P.V.D.M. en alle overige aardbewoners ….. ook lekker vaag
Iedereen die niet milieuvriendelijk is, is geen mens... en als je verder kijkt op de site: dieren die je liefde geeft, worden menselijk?quote:P.V.D.M. en alle overige aardbewoners is een politieke partij die een duidelijk onderscheid maakt tussen de menselijke mens (de mens) en de primitieve mens (de onmens).
Mens: Het wetende dier met eerbied,
wetend dat alles één is (het heelal) en daarvoor eerbied heeft (leef en laat leven).
Wij willen o.a. een op grondstoffen c.q. middelen gebaseerde economie/ maatschappij/ wereldregering die volledig milieu vriendelijk is, werkelijkheid maken via o.a. het cradle to cradle principe.
Normaal mogen dit soort plaatjes niet maar voor deze keer is het 100% on pointquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
https://www.onvermijdelijk.nl/home.html
[..]
Iedereen die niet milieuvriendelijk is, is geen mens... en als je verder kijkt op de site: dieren die je liefde geeft, worden menselijk?
Met als belangrijke punten:
-Megasteden
-Magneet zweeftreinen
-Geothermische energie
-Einde vergrijzing
-Einde slavernij, ook voor dieren
-Wereldvrede
-Alles inzetten om een herrijzenis van de doden mogelijk te maken
[ afbeelding ]
Ik kon geen woorden verzinnen die door de moderatie heen zouden komen...quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Normaal mogen dit soort plaatjes niet maar voor deze keer is het 100% on point
quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik kon geen woorden verzinnen die door de moderatie heen zouden komen...
Ja, dat is een hele vage club. Ook niet de eerste keer dat die kerel het probeert. In 2010 was ie te laat met inleveren. Hij was verdwaald in Den Haag volgens mij.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
https://www.onvermijdelijk.nl/home.html
[..]
Iedereen die niet milieuvriendelijk is, is geen mens... en als je verder kijkt op de site: dieren die je liefde geeft, worden menselijk?
Hier kan toch niemand tegen zijn….quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Normaal mogen dit soort plaatjes niet maar voor deze keer is het 100% on point
Allemachtig zeg, waar halen ze het vandaan...nee, laat maar, ik wil het niet eens weten.
Tru datquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hier kan toch niemand tegen zijn….
-Wereldvrede
En deze dan.….quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tru dat
Ik zit wel een beetje met de doden laten herrijzen enzo
Preventief ruimen en dan de doden laten herrijzen. Eitje toch?quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:29 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
En deze dan.….
-Einde vergrijzing
Gaan we oudjes preventief ruimen ? Of gaan we werk van bejaardenzorg maken ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |