Ja toch? Ik ben niet eens op vakantie geweest dit jaar!quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ja mensen, we wisten niet dat een pandemie zo erg afzien zou worden.
Ik ook niet....quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja toch? Ik ben niet eens op vakantie geweest dit jaar!
Ach, ik kan niet klagen, ik ben eigenlijk overal al geweest en ik heb niet hoeven wachten tot ik 65 was om de wereld te zien. Ruim huis, ruime tuin, Nederland begint Zuid Frans weer te krijgen dus zo erg afzien was het niet.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik ook niet....![]()
Ben er vandaag ook voor het eerst echt niet vrolijk van.
Nog een kunstmatige heuvel erbij voor je wijnranken en je heeft nooit meer weg inderdaad.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, ik kan niet klagen, ik ben eigenlijk overal al geweest en ik heb niet hoeven wachten tot ik 65 was om de wereld te zien. Ruim huis, ruime tuin, Nederland begint Zuid Frans weer te krijgen dus zo erg afzien was het niet.
Ja, da's een lastige, die wijnranken lukt wel met een per-go-la, natuurlijkquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:56 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Nog een kunstmatige heuvel erbij voor je wijnranken en je heeft nooit meer weg inderdaad.
Psies. En dat alpinopetje staat je vast ook geweldig. Hebben de buren ook nog een God-in-Frankrijk gevoel!quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, da's een lastige, die wijnranken lukt wel met een per-go-la, natuurlijk
Goed gedaan, jochiequote:Op zondag 18 oktober 2020 23:59 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Psies. En dat alpinopetje staat je vast ook geweldig. Hebben de buren ook nog een God-in-Frankrijk gevoel!
Ik bezorg het niet. Ik neem het mee naar waar ik op bezoek ga. Dat mag toch gewoon?quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met de auto op Deckers ben je in de openbare ruimte.
Anyway, er staat letterlijk in het overzicht van de maatregelen dat tussen 20.00 en 07.00 uur geen alvojol mag worden verkocht of bezorgd. Niet dat er een uitzondering is voor bezorging door een supermarktketen met de rest van je boodschappen.
Het hamsteren is wel mooi terug te zien!quote:Op maandag 19 oktober 2020 00:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Gedragsverandering veel minder groot dan bij eerste golf in Nederland. Op zich niet verassend.
Quote: "Het is niet toegestaan om tussen 20:00 uur en 07:00 uur alcohol op zak te hebben of te nuttigen in de openbare ruimte."quote:Op maandag 19 oktober 2020 00:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bezorg het niet. Ik neem het mee naar waar ik op bezoek ga. Dat mag toch gewoon?
Op het moment dat Retail & Recreatie weer rond de 1 komt, begint ook de tweede golf zo'n beetje. In de zomer de eerste aanzet, dan wat afvlakking, en dan weer een gestage stijging - lijkt ook wel wat op het zomerpatroon van R&R. Correlatie = causatie leert ons dat de vermindering van activiteit rond R&R vanaf 28 september, duidelijk zichtbaar in de grafiek, dus een gunstig effect heeft. Dat blijkt ook daadwerkelijk wel uit de cijfers. Onomstotelijk bewijs dat de horeca wel een grote rol speelt in de verspreiding van het virus dus.quote:Op maandag 19 oktober 2020 00:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Gedragsverandering veel minder groot dan bij eerste golf in Nederland. Op zich niet verassend.
Nee dat mag niet. Vraag twee is wel, als jij het niet in het zicht hebt. Wie gaat dat dan controleren?quote:Op maandag 19 oktober 2020 00:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bezorg het niet. Ik neem het mee naar waar ik op bezoek ga. Dat mag toch gewoon?
Duidelijk ook dat het thuiswerken lang niet zoveel als in maart gebeurt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 00:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Maar we hebben mondkapjes nu! Die gaan ons reddenquote:Op maandag 19 oktober 2020 01:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Duidelijk ook dat het thuiswerken lang niet zoveel als in maart gebeurt.
Heel beperkt testbeleid ofzo?quote:Op maandag 19 oktober 2020 01:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Argentie positivity rate van 76%
[ twitter ]
Ja, alleen mensen die het vrijwel zeker hebben worden getest zo te zien.quote:
Toch verspreidde het virus zich in de 1e golf 5 keer zo snel.quote:Op maandag 19 oktober 2020 00:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Degenen die het toen verspreidden zijn nu immuun.quote:Op maandag 19 oktober 2020 04:28 schreef Za het volgende:
[..]
Toch verspreidde het virus zich in de 1e golf 5 keer zo snel.
Ja maar nu niet meer.quote:Op maandag 19 oktober 2020 04:49 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Degenen die het toen verspreidden zijn nu immuun.
Toen werd zeer beperkt getest, en werd je alleen getest als je het bijna 100% zeker had.quote:Op maandag 19 oktober 2020 04:28 schreef Za het volgende:
[..]
Die verspreiding vond al grotendeels voor de lockdown plaats met carnaval etc.quote:Op maandag 19 oktober 2020 04:28 schreef Za het volgende:
[..]
Maar een hoop van de dingen die @VoMy noemt zijn wel dingen die de vraag aan de ziekenhuizen bij een pandemie als deze kunnen verlagen. Een naar mijn idee best flink deel van de risicogroepen is een risicogroep omdat dat zo veroorzaakt is. Denk aan longaandoeningen vanwege fijnstof, ouders die roken tijdens de kraamtijd, ga zo maar door.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nogal logisch toch? De dingen die je noemt zijn niet besmettelijk, dus dan is het ook een stuk minder dringend om dat aan te pakken.
Die hebben ook gewoon maanden in lockdown gezeten. Gingen los toen het open ging, terug bij af.quote:Op maandag 19 oktober 2020 01:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Argentie positivity rate van 76%
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |