Het wordt hier gebracht als een wondermiddel. Ook erg sneu voor mensen die niet kunnen sporten door handicaps of ziektequote:Op zondag 18 oktober 2020 12:35 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Net als dat de 1,5 meter geen garantie biedt. Je moet toch alle beschikbare middelen aanwenden? Dat het geen wondermiddel is betekent niet dat het niet hartstikke belangrijk is.
Klopt, daarnaast is de impact van de maatregelen per persoon heel anders.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Mwaoch, ieders behoefte aan de hoeveelheid sociaal contact is anders. Ik ben persoonlijk nauwelijks rouwig om, dat het wat rustiger is.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:02 schreef Predator40 het volgende:
[..]
er moet niks he.....het is alleen niet handig om nu met zijn allen naar de IKEA te gaan omdat dat nog wel kan.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eh, we hadden het over naar de IKEA of de AH gaan, he. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga daar niet bepaald heen omdat ik behoefte heb aan sociaal contact
Laat ik het anders zeggen dan; 'onder de mensen komen' is gewoon belangrijk voor veel mensen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Mwaoch, ieders behoefte aan de hoeveelheid sociaal contact is anders. Ik ben persoonlijk nauwelijks rouwig om, dat het wat rustiger is.
Is Lange Frans een verboden woord. komop man.. Niet zo overdrijvenquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:15 schreef RipCity het volgende:
Influencer (33) die bestaan van coronavirus ontkende, overleden aan Covid-19
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-covid-19~a660090b/
Een goede conditie is het beste medicijn dat je hebt tegen zo'n beetje iedere ziekte. Dat er een statitisch zeer beperkt gedeelte is dat door allerhande redenen geen goede conditie heeft doet daar helemaal niets aan af.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Het wordt hier gebracht als een wondermiddel. Ook erg sneu voor mensen die niet kunnen sporten door handicaps of ziekte
hahahah. Niet zo letterlijk nemenquote:
Ja en nee. Even kan dat. Dit is al niet even meer en het is niet duidelijk hoe lang het nog duurt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en er heerst een pandemie...hoe vervelend het ook is, dat sociale contact kan je toch wel even opzij zetten ?
Hem dood wensen was het probleemquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is Lange Frans een verboden woord. komop man.. Niet zo overdrijven
Dat zou je zeggen, idd. Maar soms vraag ik me wel eens af of de evolutie bij sommigen een beetje is achtergebleven.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bovendien: we zijn misschien sociale dieren, maar we zijn ook intelligente dieren. Mensen kunnen nadenken en bewuste beslissingen nemen op basis van wat ze verstandig achten, we zijn niet alleen maar overgeleverd aan onze instincten.
quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Precies, geen klachten en ondertussen lekker andere mensen besmetten
Op hoge intensiteit trainen is juist slecht voor de weerstand. Na een intense inspanning wordt je immuun systeem tijdelijk onderdrukt en dan kan een virus je te grazen nemenquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:24 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een goede conditie is het beste medicijn dat je hebt tegen zo'n beetje iedere ziekte. Dat er een statitisch zeer beperkt gedeelte is dat door allerhande redenen geen goede conditie heeft doet daar helemaal niets aan af.
Zolang je je gezonde verstand gebruikt, is dat toch een prima houdingquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:21 schreef DonDruiper het volgende:
Laat ik het anders zeggen dan; 'onder de mensen komen' is gewoon belangrijk voor veel mensen.
Ik kan gewoon echt niet een hele dag in m'n eigen bubbel zitten.
Ook al is het alleen maar om het gevoel te krijgen dat ondanks alles het leven enigszins doorgaat.
Ik weet dat er een pandemie is, maar ik probeer het niet mijn leven (en dus die van mijn kinderen) te laten beheersen.
Da's ook alleen maar beter voor je psyche.
Nu weet ik ook niet of ik naar Schiermonnikoog zou zijn gehold, maar ik snap wat je zegt.quote:
Nee, wij weten beter, Lapland is de way to goquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nu weet ik ook niet of ik naar Schiermonnikoog zou zijn gehold, maar ik snap wat je zegt.
Laat die "statitieken" eens zien danquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:24 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een goede conditie is het beste medicijn dat je hebt tegen zo'n beetje iedere ziekte. Dat er een statitisch zeer beperkt gedeelte is dat door allerhande redenen geen goede conditie heeft doet daar helemaal niets aan af.
Hmmm nope ik suggereer nog steeds niks.quote:
Ik heb ooit een documentaire over het leven in Groenland (net zoiets, right?) zitten kijken. Ze filmden bij een familie thuis die gewoon een beetje gezellig in de huiskamer bij elkaar zaten en toen dacht ik nog bij mezelf "eigenlijk lijkt dit best veel op hoe mensen hier leven". En toen stond de vader op en zei-ie "ok, ik ga even eten halen" en toen stapte-ie op z'n hondenslee, nam z'n geweer mee en ging even een een rendier zoekenquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, wij weten beter, Lapland is de way to go
Het modaal partikel lekker suggereert hier nochtans een cynische afkeer, maar vooruit, ik geloof je.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hmmm nope ik suggereer nog steeds niks.
Al wat ik zeg is dat mensen zonder symptomen toch besmettelijk zijn. Ik zeg niks over hoeveelheden
En geen IKEA. Da's wel een dingetje, natuurlijkquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb ooit een documentaire over het leven in Groenland (net zoiets, right?) zitten kijken. Ze filmden bij een familie thuis die gewoon een beetje gezellig in de huiskamer bij elkaar zaten en toen dacht ik nog bij mezelf "eigenlijk lijkt dit best veel op hoe mensen hier leven". En toen stond de vader op en zei-ie "ok, ik ga even eten halen" en toen stapte-ie op z'n hondenslee, nam z'n geweer mee en ging even een een rendier zoeken
Toch wel een beetje anders dan hier blijkbaar
En geen Lange Frans ook.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En geen IKEA. Da's wel een dingetje, natuurlijk
Ja, "vermijd drukte" hoeft daar niet vanuit de overheid worden opgelegdquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En geen IKEA. Da's wel een dingetje, natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |