Nee sorry dom van mij, iedereen is in de IKEA om gehaktballetjes te eten en de kinders lekker in de ballenbak te droppen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is heel wat anders dan gezellig met zijn allen naar de IKEA of heeft opeens iedereen een huis gekocht ?
Eh, we hadden het over naar de IKEA of de AH gaan, he. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga daar niet bepaald heen omdat ik behoefte heb aan sociaal contactquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:00 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mensen zijn sociale dieren. We hebben menselijk contact nodig.
Lol ja want heel Nederland heeft hetzelfde leventje als jij. Inleven is erg moeilijk.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hoop excuses of je woont op een eiland......
Ik ga alleen voor de zweedse balletjes.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee sorry dom van mij, iedereen is in de IKEA om gehaktballetjes te eten en de kinders lekker in de ballenbak te droppen.
en er heerst een pandemie...hoe vervelend het ook is, dat sociale contact kan je toch wel even opzij zetten ?quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eh, we hadden het over naar de IKEA of de AH gaan, he. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga daar niet bepaald heen omdat ik behoefte heb aan sociaal contact
gelukkig niet....met alle respect maar ik denk dat 95% het leven van mij niet volhoud en helemaal niet leuk vind.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lol ja want heel Nederland heeft hetzelfde leventje als jij. Inleven is erg moeilijk.
Maar je kunt gelukkig wel lekker de boodschappen online doen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gelukkig niet....met alle respect denk dat 95% het leven van mij niet volhoud en helemaal niet leuk vind.
Klopt, maar voor dat dat klaar is zal dan even duren, en (ik gok) dat dan het moment niet is aangebroken voor verdere stappen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze gingen over 2 weken evalueren dus nu nog 10 dagen.
In principe zitten ze volgende week deze tijd weer in het Catshuis om die dinsdag daarop weer een tussenstand van zaken te presenteren.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:07 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Klopt, maar voor dat dat klaar is zal dan even duren, en (ik gok) dat dan het moment niet is aangebroken voor verdere stappen.
Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat als het nu niks helpt het überhaupt weinig zin heeft.
Mwaoch, ieders behoefte aan de hoeveelheid sociaal contact is anders. Ik ben persoonlijk nauwelijks rouwig om, dat het wat rustiger is.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:00 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mensen zijn sociale dieren. We hebben menselijk contact nodig. En als je je aan de 1.5 meter afstand houdt en je MAG ergens naar toe, wie ben jij dan om continue te herhalen dat het niet hoeft en dat je thuis moet blijven.
Vaccins voorkomen geen besmettingen. Wel de gevolgen daarvan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
heb je daar enige wetenschappelijke onderbouwing van ???
aangezien een vaccin besmetting voorkomt, althans de meesten
Hahah breng de telegraaf niet op ideeën voor nog neer clickbaittitels.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Vaccins voorkomen geen besmettingen. Wel de gevolgen daarvan.
Sterker nog, met een vaccin word je in zekere zin juist besmet met (ongevaarlijke doses van) het virus. Je zou zelfs kunnen stellen dat als heel Nederland gevaccineerd wordt dat heel Nederland besmet is.
Zul je zien dat deze gunst aan het volk ertoe leidt dat de besmettingen weer gaan oplopen en weer boven de twintig per dag gaan uitstijgen. Kan iedereen weer binnen gaan zitten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:27 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, wat een ongelofelijke weelde in Melbourne. Ze mogen na ruim 100(!) dagen weer twee(!) uur naar buiten voor onderwijs of recreatie.
Bd.nlquote:Het is in een aantal bossen, parken en natuurgebieden al behoorlijk druk deze middag. Ondanks het coronavirus en de gedeeltelijke lockdown trekken veel mensen er vandaag op uit.
Volgens Staatsbosbeheer is het onder meer bij de Sallandse Heuvelrug, op de Veluwe en bij het Mastbos bij Breda druk. Boswachters melden hier overvolle parkeerplaatsen.
De natuurorganisaties raden wandelaars dringend aan om niet allemaal naar de bekendste plekken te gaan. ,,Op onze website staan duizenden wandelingen, er zijn rustige plekken genoeg”, aldus Natuurmonumenten. Ook Staatsbosbeheer heeft een lange lijst gemaakt van ‘onbekende streken'.
Bovendien: we zijn misschien sociale dieren, maar we zijn ook intelligente dieren. Mensen kunnen nadenken en bewuste beslissingen nemen op basis van wat ze verstandig achten, we zijn niet alleen maar overgeleverd aan onze instincten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Mwaoch, ieders behoefte aan de hoeveelheid sociaal contact is anders. Ik ben persoonlijk nauwelijks rouwig om, dat het wat rustiger is.
Volgens mij is het vooral typisch Nederlands om te denken dat iets typisch Nederlands is.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:15 schreef Tijger_m het volgende:
Ik moet er wel om lachen, dit is ZO typisch Nederland, zowel de discussie over IKEA alsook de hele volksstammen in IKEA momenteel.
En dit is dus totale onzin. Alsof dit niet in andere landen speelt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:15 schreef Tijger_m het volgende:
Ik moet er wel om lachen, dit is ZO typisch Nederland, zowel de discussie over IKEA alsook de hele volksstammen in IKEA momenteel.
Karmaquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:15 schreef RipCity het volgende:
Influencer (33) die bestaan van coronavirus ontkende, overleden aan Covid-19
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-covid-19~a660090b/
Gewaagde uitspraak, Tijn, intelligente dierenquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bovendien: we zijn misschien sociale dieren, maar we zijn ook intelligente dieren. Mensen kunnen nadenken en bewuste beslissingen nemen op basis van wat ze verstandig achten, we zijn niet alleen maar overgeleverd aan onze instincten.
dit zou je denken ja maar het valt mij allemaal zwaar tegen hoe "intelligent" we zijn in deze pandemiequote:Op zondag 18 oktober 2020 13:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bovendien: we zijn misschien sociale dieren, maar we zijn ook intelligente dieren. Mensen kunnen nadenken en bewuste beslissingen nemen op basis van wat ze verstandig achten, we zijn niet alleen maar overgeleverd aan onze instincten.
Nee dat suggereer ik nergensquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je suggereert dat door de levensstijl van voetballers bovengemiddeld veel mensen besmet worden.
Nou ja, sommigen dan toch. De helft heeft in elk geval een IQ boven de 100quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak, Tijn, intelligente dieren
Het is wachten op de foto's op de Twitter feed van Hendrik Janssen, die zich kapot schaamt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bd.nl
Krijg je dit weer.. het is ook niet snel goed.
Het wordt hier gebracht als een wondermiddel. Ook erg sneu voor mensen die niet kunnen sporten door handicaps of ziektequote:Op zondag 18 oktober 2020 12:35 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Net als dat de 1,5 meter geen garantie biedt. Je moet toch alle beschikbare middelen aanwenden? Dat het geen wondermiddel is betekent niet dat het niet hartstikke belangrijk is.
Klopt, daarnaast is de impact van de maatregelen per persoon heel anders.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Mwaoch, ieders behoefte aan de hoeveelheid sociaal contact is anders. Ik ben persoonlijk nauwelijks rouwig om, dat het wat rustiger is.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:02 schreef Predator40 het volgende:
[..]
er moet niks he.....het is alleen niet handig om nu met zijn allen naar de IKEA te gaan omdat dat nog wel kan.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eh, we hadden het over naar de IKEA of de AH gaan, he. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga daar niet bepaald heen omdat ik behoefte heb aan sociaal contact
Laat ik het anders zeggen dan; 'onder de mensen komen' is gewoon belangrijk voor veel mensen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Is Lange Frans een verboden woord. komop man.. Niet zo overdrijvenquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:15 schreef RipCity het volgende:
Influencer (33) die bestaan van coronavirus ontkende, overleden aan Covid-19
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-covid-19~a660090b/
Een goede conditie is het beste medicijn dat je hebt tegen zo'n beetje iedere ziekte. Dat er een statitisch zeer beperkt gedeelte is dat door allerhande redenen geen goede conditie heeft doet daar helemaal niets aan af.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Het wordt hier gebracht als een wondermiddel. Ook erg sneu voor mensen die niet kunnen sporten door handicaps of ziekte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |