latersquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb hier 2 honden in waakstand. Ga ze maar even uitlaten. Tot later
Hoi jacqquote:
Chihuahua's ?quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb hier 2 honden in waakstand. Ga ze maar even uitlaten. Tot later
kerelquote:
OK mag ik ook op schootquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
koffiet tijd paul ook een bakkie?
jij altijd mopquote:
Robbiequote:
dan slaapt hij weer eens keer goedquote:
volgens mij heeft hij vooraf goed geslapen. 9 uur niet op FOK! geweest. Kwam even voor de DT binnen enquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan slaapt hij weer eens keer goed
slim gespeeld danquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:59 schreef Rob het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij vooraf goed geslapen. 9 uur niet op FOK! geweest. Kwam even voor de DT binnen en
BIEM
Jij hebt ook niet lang geslapenquote:
Je wekker zetten voor de dtquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:59 schreef Rob het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij vooraf goed geslapen. 9 uur niet op FOK! geweest. Kwam even voor de DT binnen en
BIEM
bedoel meer dat hij niet al uren zat te foeteren en erna nu eens leuk gespeeldquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:01 schreef Rob het volgende:
DT valt niet slim te spelen. is afhankelijk van de server(s)
Je kan een beetje gokken wanneer die is maar meer ook nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:01 schreef Rob het volgende:
DT valt niet slim te spelen. is afhankelijk van de server(s)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |