abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195697435
Klets hier over (ver)huizen, huishouden, schoonloeders en appgroepjes. Ook dé plek voor allerhande opsomlijstjes *O*

Ouwehoer hier verder over alles O+

Een hart onder de riem voor iedereen die in quarantaine is!
pi_195697499
Wij krijgen vanavond visite, vooraf netjes afgesproken en allemaal klachtenvrij. We houden afstand en zetten een raam open.
Staat er vanmiddag onaangekondigd visite aan de deur. Ik heb ze dus niet binnengelaten en uitgelegd dat we vanavond visite hebben afgesproken. Ben ik nu te hard :@? Te strikt :@? Hoe doen jullie dit?
pi_195697554
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:29 schreef Malteser het volgende:
Wij krijgen vanavond visite, vooraf netjes afgesproken en allemaal klachtenvrij. We houden afstand en zetten een raam open.
Staat er vanmiddag onaangekondigd visite aan de deur. Ik heb ze dus niet binnengelaten en uitgelegd dat we vanavond visite hebben afgesproken. Ben ik nu te hard :@? Te strikt :@? Hoe doen jullie dit?
Ik vind dit heel goed juist! Ik ben sowieso niet van de onaangekondigde visite maar momenteel vind ik het ronduit asociaal. :P
pi_195697673
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 17:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben vandaag even helemaal klaar met het 24/7 binnen zitten met zijn allen. Ik hoef geen feestjes, terrasjes of ander vermaak, dat doen we al sinds maart niet, maar het feit dat ik nu al 1.5 week niet even mijn hoofd leeg kan maken door een wandeling in het bos te maken maakt me vandaag echt een beetje verdrietig. -O- Ik kan het echt even niet opbrengen om nuttige dingen te doen in huis ook, mijn energie is even op na deze 1.5 week vol spanning en zorgen. :{
Maandag mogen we officieel pas weer naar buiten, ik kijk er echt zo naar uit. O+

/einde klaagpost
Je mag klagen! Ik kan me voorstellen dat je snakt naar een blokje om. Aftellen :*
Dat je het niet kan opbrengen om nuttige dingen te doen in huis is ook niet zo vreemd, laat ze maar even liggen, die lopen niet weg :*.
Hoe gaat het met je man?
Hou nog even vol Nikki, misschien een lange douche of bad of met een koptelefoon op en een boek en een kop thee even een soort voor jezelf creeëren... ik weet niet of dat werkt voor jou.
:*

quote:
Ik zou het ook doen. Ik zou me daarna ook afvragen of ik dan te hard ben of te strikt.
Maar ik zou het net zo doen als jij. Ik houd sowieso niet zo van onverwacht visite, maar zeker in deze tijd vind ik het niet handig om zomaar onverwacht bij iemand op visite te gaan zonder van tevoren even te checken of het uitkomt. En anders moet je het als visite ook accepteren dat je er niet in komt...
Fake it till you make it...
pi_195697690
quote:
Ik vind het heel netjes gedaan hoor! Al kan ik me goed voorstellen dat je je misschien toch een beetje rot voelde vanmiddag.

Normaal mag iedereen hier binnenvallen op elke gewenste tijd, blijven eten is ook geen probleem etc., maar nu even niet. Zelfs het enige gezin wat nog wel langs mocht komen bij ons bleek een te groot risico. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:41 schreef Nijna het volgende:

[..]

Je mag klagen! Ik kan me voorstellen dat je snakt naar een blokje om. Aftellen :*
Dat je het niet kan opbrengen om nuttige dingen te doen in huis is ook niet zo vreemd, laat ze maar even liggen, die lopen niet weg :*.
Hoe gaat het met je man?
Hou nog even vol Nikki, misschien een lange douche of bad of met een koptelefoon op en een boek en een kop thee even een soort voor jezelf creeëren... ik weet niet of dat werkt voor jou.
:*
Die is weer helemaal oké. Gelukkig! Hij mag dus ook weer naar buiten nu. Dat helpt ook niet mee om mijn stemming te verbeteren. ;)
Ik heb vanmiddag al een red velvet cake gebakken. O+ Ik kan niet wachten om die zometeen met een lekker kopje verse muntthee te gaan verorberen. O+
pi_195697693
Kom vooral klagen Nikki, misschien lucht het wat op. Tis ook gewoon k#$%#t!

Ik ben juist een spontane bezoeker en bezoek ontvanger, fijn! Maar inderdaad nu even niet.

De surprise bittergarnituren zijn gisterenavond enthousiast ontvangen, was een erg gezellige borrel :)
pi_195697702
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:43 schreef exode het volgende:
Kom vooral klagen Nikki, misschien lucht het wat op. Tis ook gewoon k#$%#t!

Ik ben juist een spontane bezoeker en bezoek ontvanger, fijn! Maar inderdaad nu even niet.

De surprise bittergarnituren zijn gisterenavond enthousiast ontvangen, was een erg gezellige borrel :)
Leuk die surprise borrel Exode :D
Fake it till you make it...
pi_195697760
Wat een tof idee exode. ^O^ Dat maakt het gelijk wel een echte borrel! :Y
pi_195697805
Klinkt goed exode
Nikki klagen mag. Ik heb respect voor jullie ik zal echt gillend gek worden. Dan heb ik echt heel weinig geduld met mijn kinderen vrees ik

Iets anders dan. Mijn schoonmoeder stond vandaag met een plantje bij het graf van haar vader. Die bleek geruimd te zijn. Ze hebben grafrecht tot 2025 dus ergens is er iets niet goed gegaan.
pi_195697871
Jeetje wat naar voor haar F_r. :'( Zouden ze dan per ongeluk het verkeerde graf geruimd hebben? Ik geloof dat ik wel zou willen weten hoe het zo gruwelijk fout heeft kunnen gaan. Wil ze dat uit laten zoeken?
pi_195697927
Ze laten het wel uitzoeken. Maar ik denk dat de overgebleven botten al echt weg zijn even als de grafsteen.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:17:37 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_195698384
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:51 schreef F_r het volgende:
Klinkt goed exode
Nikki klagen mag. Ik heb respect voor jullie ik zal echt gillend gek worden. Dan heb ik echt heel weinig geduld met mijn kinderen vrees ik

Iets anders dan. Mijn schoonmoeder stond vandaag met een plantje bij het graf van haar vader. Die bleek geruimd te zijn. Ze hebben grafrecht tot 2025 dus ergens is er iets niet goed gegaan.
:o Wat slordig! ;( En wat verdrietig.
pi_195699027
Slordig zeker. We zullen wel horen hoe en wat. Sturen ze normaal hem vroeg dat een graag geruimd gaat worden?
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:53:47 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195699106
quote:
Nope, mijn zoon mocht gisteren ook niet langskomen omdat de schoonmaakster al was geweest.

Ik ben wel naar zijn huis gegaan waar wij vervolgens netjes afstand hielden.
Ik ging ook op een moment waarvan ik wist dat mijn kleinzoon in bed lag, dus ook wat hem betreft was afstand houden geen probleem.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:55:57 #15
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195699138
Normaal kondigen ze dat even aan ja, met de optie tot verlenging vaak. Heel naar en slordig!

En Malteser: heel goed gedaan! Ik zou willen dat ik hetzelfde zou doen, maar wrs zou ik te overrompeld zijn en ze toch maar binnen laten en dan met een rotgevoel zitten.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_195699201
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:51 schreef F_r het volgende:
Klinkt goed exode

Fr, ik heb je zal/zou al vaker verkeerd zien gebruiken.
Zoals het hier staat lijkt het alsof je al weet dat je Corona gaat krijgen. Dat klopt natuurlijk niet.
Op YouTube staan hele handige tutoríals waarmee je het verschil kunt leren.
Deze bijvoorbeeld

Wat naar voor je schoonmoeder trouwens. Bij een vriendin van mij was de as van haar moeder gestolen. De dader is gepakt maar de as heeft ze niet terug.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:01:04 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195699235
Gestolen ook echt? Waarom zouden mensen zoiets doen? Dan heb je de dode van een ander onder je arm en dan? Raar en creepy....
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_195699326
Mijn schoonmoeder wil dat de kinderen langskomen maandag. En blijkbaar komt haar bonuskleindochter met haar moeder ook. Dus dat zijn dan 2 verschillende gezinnen.

Mijn dochter heeft nu op eigen initiatief ge-appt dat ze liever toch niet komt.

Mijn schoonmoeder is overigens longpatient. (En aandachtsgeile hypochonder). Dus je zou denken dat ze extra voorzichtig is.
pi_195699340
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

Fr, ik heb je zal/zou al vaker verkeerd zien gebruiken.
Zoals het hier staat lijkt het alsof je al weet dat je Corona gaat krijgen. Dat klopt natuurlijk niet.
Op YouTube staan hele handige tutoríals waarmee je het verschil kunt leren.
Deze bijvoorbeeld

Wat naar voor je schoonmoeder trouwens. Bij een vriendin van mij was de as van haar moeder gestolen. De dader is gepakt maar de as heeft ze niet terug.
In dit geval weet ik wel zeker dat ik gek word dan. Maar voor de rest heb je gelijk.

Let jij in het vervolg dan op schoonbroer? Dat bestaat nl niet ;)
pi_195699363
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:01 schreef Tink89 het volgende:
Gestolen ook echt? Waarom zouden mensen zoiets doen? Dan heb je de dode van een ander onder je arm en dan? Raar en creepy....
Ja. Hij had meerdere urnen gestolen. En zelfs graven geopend.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-seriegrafschenner
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:08:16 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195699379
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:07 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja. Hij had meerdere urnen gestolen. En zelfs graven geopend.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-seriegrafschenner
Darn :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_195699410
Die mensen zijn toch echt ziek als ze dat doen. Net als grafschennis. Volgens mij soms voor waardevolle sieraden oid. Maar echt brr hoe ku je zo'n graf openmaken.
pi_195699421
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:06 schreef F_r het volgende:

[..]

In dit geval weet ik wel zeker dat ik gek word dan. Maar voor de rest heb je gelijk.

Let jij in het vervolg dan op schoonbroer? Dat bestaat nl niet ;)
Flauwe reactie van je.
Ik heb het woord schoonbroer niet gebruikt. En los daarvan is het gewoon een bestaand woord.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:10:11 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195699426
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:50 schreef F_r het volgende:
Slordig zeker. We zullen wel horen hoe en wat. Sturen ze normaal hem vroeg dat een graag geruimd gaat worden?
Ik weer niet wat hier staat?
"graag" zal "graf" moeten zijn maar wat is "Sturen ze normaal hem vroeg" ???
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_195699470
Een brief als een graf geruimd gaat worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')