Nee, hij zit daar nu te praten. Als hij weer iets onderneemt deel ik dat met jullie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Het is een fenomeen![]()
Wat een baas, heb je meer van hem? Ik wil alles weten
Daar hou ik je aan!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:19 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nee, hij zit daar nu te praten. Als hij weer iets onderneemt deel ik dat met jullie.
Gore padquote:
Nee? Ik heb geen enkele foto/filmpje gezien waarop hij een mondkap draagt of vastheeft. Maar hij heeft een liedje over Corona gemaakt:quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan!
Zijn er ook corona maatregelen van toepassing op zijn leefmilieu?
Ik heb een liedje over je moeder gemaakt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:33 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nee? Ik heb geen enkele foto/filmpje gezien waarop hij een mondkap draagt of vastheeft. Maar hij heeft een liedje over Corona gemaakt:
Dus hij heeft meer verstand van het virus dan jij.
Volgens mij kan jij het gewoon niet hebben dat het een ontzettende vrouwenverslinder is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:44 schreef puzziepie het volgende:
Koffie met melk![]()
Aan aan die dikke kop te zien zit er vast ook een berg suiker in...walgelijk
![]()
Zwarte koffie
Aha !quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:48 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij het gewoon niet hebben dat het een ontzettende vrouwenverslinder is.
Dat zie je toch direct? Miljarden fans puzziepie, miljarden fans.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aha !
Ergens verbaasd dit mij niet.
Ja maar zwarte koffiequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:50 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat zie je toch direct? Miljarden fans puzziepie, miljarden fans.
Oefff dan zullen we de koffie maar overslaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar zwarte koffieIk vind koffie met melk en suiker onbegrijpelijk
Goed idee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:54 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Oefff dan zullen we de koffie maar overslaan.
Moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:03 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik begin toch al vrij vroeg aan de alcohol dus dat komt goed uit.
Hij heeft geen dikke kop!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:44 schreef puzziepie het volgende:
Koffie met melk![]()
Aan aan die dikke kop te zien zit er vast ook een berg suiker in...walgelijk
![]()
Zwarte koffie
Nou eigenlijk wel, maar ik vind het bestquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:47 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Daar heb je mooi niet van terug he?!
Neem je me nu in de mailing?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel, maar ik vind het best
Maar hij heeft elke power van alle anderen, maar dan net iets beter. Dussehhh boeiend.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een dikke schedel. Daar kan hij ook niets aan doen, ja!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:32 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Hij heeft van die snoezige voeten inderdaad! Ik hou van hem!
Vanwaar al die littekens op zijn gezicht mera Kluun?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:16 schreef Kluun1985 het volgende:
Onze man is gelukkig vandaag niet weer met vrouwen bezig. Hij is bij wat matties thuis een bakje koffie aan het drinken. En ziet hij er niet fenomenaal uit? 😍
[ afbeelding ]
Lieverdje 🤩😍❤❤❤
Dit iddd. Te treurigquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:44 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]van slechte smaak gesproken
? Hij heeft een mooie gezicht.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Vanwaar al die littekens op zijn gezicht mera Kluun?
quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja die bulten zijn minder erg natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |