abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195698233
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:04 schreef mikieu het volgende:

[..]

Wat voor mensen doen er mee met de test? Ga nu nog eens vergelijken, maar dan dezelfde doelgroep.

Daarnaast kunnen er ook bijwerkingen optreden op de lange termijn.

Voor mensen boven de 60 maakt dat niet zoveel uit, maar ik hoef het niet.
Ondertussen blijken er nu steeds meer voorheen gezonde (jonge) mensen maandenlang slepende klachten over te houden na een milde besmetting.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2020 19:10:21 ]
pi_195704883
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:57 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Bij corona patiënten sterft al meer dan 1 %, daarnaast komt een deel in het ziekenhuis of heeft maandenlang last van vermoeidheid. Of dat maanden lang, jaren lang of levenslang is weten we nog niet maar dat zijn echt wel levensbeïnvloedende bijwerkingen.

Hoe kom je bij dat cijfer?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195707865
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 00:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Hoe kom je bij dat cijfer?
Mankeert er iets aan je google?
pi_195709337
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 10:52 schreef onlogisch het volgende:
Maar Nederland heeft geen interesse :{

https://www.ad.nl/binnenl(...)-interesse~a7c87f35/

Waardeloos. Ik wil een Chinees vaccin. Enig idee hoe we er straks aan kunnen komen als het over 2 weken op de markt is???
Wish is toch ook Chinees?

Is het verder niet heel toevallig dat China als eerste met een vaccin komt. Het lijkt wel alsof ze het virus hebben gemaakt om vaccins te verkopen :P
pi_195709437
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 10:52 schreef onlogisch het volgende:
Maar Nederland heeft geen interesse :{

https://www.ad.nl/binnenl(...)-interesse~a7c87f35/

Waardeloos. Ik wil een Chinees vaccin. Enig idee hoe we er straks aan kunnen komen als het over 2 weken op de markt is???
Naar china gaan en hopen dat ze ze mogen verkopen aan toeristen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195711177
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:29 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Wish is toch ook Chinees?

Is het verder niet heel toevallig dat China als eerste met een vaccin komt. Het lijkt wel alsof ze het virus hebben gemaakt om vaccins te verkopen :P
Dan waren ze er van de zomer al mee gekomen. Vergeet niet dat ZO Azië en met name China al flink op de feiten zijn gedrukt door SARS en MERS. Ze zijn dus veel beter voorbereid geweest, in ieder geval veel bewuster van de gevaren van een grootschalige virusuitbraak.

Sowieso hebben ze iets van drie maanden voorsprong deze keer. Europa heeft pas in februari beseft dat het misschien wel niet alleen een Aziatisch probleem was.
pi_195716387
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 09:52 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Mankeert er iets aan je google?
Mijn google zegt andere dingen of is in ieder geval genuanceerder door te werken met leeftijdsgroepen. Ik zal je helpen:

0-19: 99.997%
20-49: 99.98%
50-69: 99.5%
70+: 94.6%

COR / Nieuwe cijfers CDC: Hoge overlevingskans bij Covid-besmetting
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195716661
Toch zie ik via Google allemaal staatjes waarin het aantal sterfgetallen overal veel meer is dan 1% van de gemelde besmettingen.
pi_198816066
Een interessante gedachtegang.
In China worden de mensen tussen 18 en 59 jaar gevaccineerd. En de ouderen staan nog niet op de vaccinatielijst.
  vrijdag 2 april 2021 @ 10:53:59 #35
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_198816931
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 09:51 schreef Idisrom het volgende:
Een interessante gedachtegang.
In China worden de mensen tussen 18 en 59 jaar gevaccineerd. En de ouderen staan nog niet op de vaccinatielijst.
Denk dat ze voor economy first gaan zeg maar. Precies de groep die het belangrijkst is voor de economie.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_198817120
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 april 2021 10:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Denk dat ze voor economy first gaan zeg maar. Precies de groep die het belangrijkst is voor de economie.
China heeft het virus geelimineerd, daarom staan ze daar al een half jaar weer op festivals, nachtclubs, en volle kroegen.

Als je je land coronavrij wilt houden kan je het beste met die groep beginnen, want die kunnen het (toerismebranche, douane, ov, whatever) het makkelijkst van een buitenlander oppikken en weer verspreiden.

Denk dat dat de reden is. Ouderen in China hebben weinig te vrezen van corona, die zitten gezellig met z'n allen aan hun variant van bingo (Chinees schaken? Go? Lol)
#WeesGeenWhales
  vrijdag 2 april 2021 @ 11:09:40 #37
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_198817144
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:08 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

China heeft het virus geelimineerd, daarom staan ze daar al een half jaar weer op festivals, nachtclubs, en volle kroegen.

Als je je land coronavrij wilt houden kan je het beste met die groep beginnen, want die kunnen het (toerismebranche, douane, ov, whatever) het makkelijkst van een buitenlander oppikken en weer verspreiden.

Denk dat dat de reden is. Ouderen in China hebben weinig te vrezen van corona, die zitten gezellig met z'n allen aan hun variant van bingo (Chinees schaken? Go? Lol)
Weet niet of China de komende jaren nog toeristen gaat krijgen LOL. Nadat ze aankondigde dat iedereen zo'n staafje in hun reet krijgen voor de test EN het vaccin moeten nemen.
pi_198817249
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Weet niet of China de komende jaren nog toeristen gaat krijgen LOL. Nadat ze aankondigde dat iedereen zo'n staafje in hun reet krijgen voor de test EN het vaccin moeten nemen.
Wat bedoel je?

Ze accepteren ook andere vaccins neem ik aan?

En iedereen zeikte over die nieuwe test,maar wat ik begreep van experts werkt die beter en voel je er bijna niets van, stuk minder dan zop'n klotestok in je neus...
#WeesGeenWhales
  vrijdag 2 april 2021 @ 11:18:48 #39
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_198817271
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:16 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Wat bedoel je?

Ze accepteren ook andere vaccins neem ik aan?

En iedereen zeikte over die nieuwe test,maar wat ik begreep van experts werkt die beter en voel je er bijna niets van, stuk minder dan zop'n klotestok in je neus...
China to only allow foreign visitors who have had Chinese-made vaccine

https://www.theguardian.c(...)chinese-made-vaccine
pi_198818519
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

China to only allow foreign visitors who have had Chinese-made vaccine

https://www.theguardian.c(...)chinese-made-vaccine
Ja dat las ik, maar dat houden ze vast niet lang vol NA de accute crisis.
#WeesGeenWhales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')