abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:36:38 #76
386633 Adnap
I love Life !
pi_195742504
Hopelijk helpen deze kamervragen en komt er een eind aan dit bizarre systeem.

*O* *O* *O* voor slaapmeisje *O* *O* *O* *O*
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:19:53 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195742937
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 07:03 schreef BE het volgende:

[..]

Er zijn kamervragen gesteld! *O*

https://www.omroepflevola(...)0l586EReWQtPdWngKvUg
O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195743022
Dat ik nog eens blij zou zijn met een VVD-actie :o
  † In Memoriam † dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:38:50 #79
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_195743077
Ik ben zo blij met die Kamervragen. Hopelijk wordt deze ellende in de toekomst een ander bespaard.

Jompels,
Slaapmeisje

*O*
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:44:42 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195743124
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:31 schreef lunapuella het volgende:
Dat ik nog eens blij zou zijn met een VVD-actie :o
En van Koerhuis nota bene :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:53:04 #81
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_195743216
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

En van Koerhuis nota bene :X
Het staat wel in zijn missie statement:

quote:
Ik wil dat iedereen in Nederland een betaalbare woning kan vinden. De lagere inkomens, maar óók de middeninkomens.
Jompels,
Slaapmeisje

*O*
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_195743458
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:53 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Het staat wel in zijn missie statement:
[..]

Jompels,
Slaapmeisje

*O*
Hoe voel je je nu? Lichamelijk?
  Manager PR/Moderator dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:25:11 #83
269689 crew  Viv
pi_195743502
quote:
17s.gif Op maandag 19 oktober 2020 21:47 schreef BE het volgende:
Linda.nl heeft Slaapmeisje nog een keer gebeld om te vragen hoe ze nu terugkijkt op de actie:
https://www.linda.nl/nieu(...)e-zoon-erfbelasting/
quote:
Hoewel de donaties ook nadat het streefbedrag was behaald binnen bleven stromen, heeft het gezin de actie inmiddels stopgezet. “We dachten: ons doel is behaald. Het is mooi zo. Er zijn nog zoveel andere mensen die hulp nodig hebben.”
Mensen die nog doneerden schreven er soms een bericht bij, dat het extra geld naar studie of rijbewijs kon, of om er nog iets leuks van te doen samen. Ik vond het ergens wel jammer dat de actie stopgezet was, maar nu ik dit lees begrijp ik het. Wát een mooie mensen zijn jullie, @Slaapmeisje en gezin, om zelfs in de huidige situatie nog aan anderen te denken. _O_
quote:

Wat ontzettend goed nieuws!! *O* *O* *O*
  † In Memoriam † dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:26:38 #84
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_195743510
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hoe voel je je nu? Lichamelijk?
Oef goede vraag. Ik heb veel vocht achter mijn longen waardoor ademhalen zwaar gaat en ik amper de trap op kom. Verder pijn in mijn rug van de uitzaaiingen, maar hier zijn hele goede pijnstillers voor in de vorm van Oxycodon (lang leve de legale drugs). Praten gaat erg lastig omdat mijn linkerstemband verlamd is en ik erg veel lucht moet persen om mij nog een klein beetje verstaanbaar te maken. Er zit een grote tumor in mijn hersenen, vlakbij mijn taalcentrum die mij het meeste zorgen baart. Soms kom ik niet op woorden en als ik moe ben, snap ik geschreven tekst niet en kan ik al helemaal niet meer typen. Ik ga elke week wel een klein beetje achteruit, maar ik probeer nog zoveel mogelijk te ondernemen. Weekendjes weg te gaan met Milo en Slaapvriendje of met mijn beste vriendin.

Ik zeg weleens gekscherend, terminaal zijn is een full-time baan. Op dit moment ben ik nog druk bezig met de laatste voorbereidingen voor de uitvaart. Maar ook met supergave dingen zoals mijn tweede autobiografische roman Loslaten die eind november uitkomt. Vorig jaar schreef ik Schaduwkracht. Mijn boek over mijn reis van wanhoop naar hoop na het overlijden van mijn man. Toen ik afgelopen mei de diagnose uitgezaaide borstkanker in stadium 4 kreeg, besloot ik daar het vervolg op te schrijven. Tussen alle onderzoeken en behandelingen door, is het nu bijna zover dat Loslaten het licht gaat zien. En daar ben ik zo trots op O+

Jompels,
Slaapmeisje

*O*
pi_195743613
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:26 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Oef goede vraag. Ik heb veel vocht achter mijn longen waardoor ademhalen zwaar gaat en ik amper de trap op kom. Verder pijn in mijn rug van de uitzaaiingen, maar hier zijn hele goede pijnstillers voor in de vorm van Oxycodon (lang leve de legale drugs). Praten gaat erg lastig omdat mijn linkerstemband verlamd is en ik erg veel lucht moet persen om mij nog een klein beetje verstaanbaar te maken. Er zit een grote tumor in mijn hersenen, vlakbij mijn taalcentrum die mij het meeste zorgen baart. Soms kom ik niet op woorden en als ik moe ben, snap ik geschreven tekst niet en kan ik al helemaal niet meer typen. Ik ga elke week wel een klein beetje achteruit, maar ik probeer nog zoveel mogelijk te ondernemen. Weekendjes weg te gaan met Milo en Slaapvriendje of met mijn beste vriendin.

Ik zeg weleens gekscherend, terminaal zijn is een full-time baan. Op dit moment ben ik nog druk bezig met de laatste voorbereidingen voor de uitvaart. Maar ook met supergave dingen zoals mijn tweede autobiografische roman Loslaten die eind november uitkomt. Vorig jaar schreef ik Schaduwkracht. Mijn boek over mijn reis van wanhoop naar hoop na het overlijden van mijn man. Toen ik afgelopen mei de diagnose uitgezaaide borstkanker in stadium 4 kreeg, besloot ik daar het vervolg op te schrijven. Tussen alle onderzoeken en behandelingen door, is het nu bijna zover dat Loslaten het licht gaat zien. En daar ben ik zo trots op O+

Jompels,
Slaapmeisje

*O*
Ik heb bewondering voor je dat je nog het positieve uit het leven kan halen. En nogmaals, zo fijn dat het bedrag ruimschoots bij elkaar is! Je krijgt wat je verdiend O+
  Moderator / Miss SHO dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:49:37 #86
22592 crew  Ole
pi_195743787
O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:01:10 #87
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_195743958
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:25 schreef Viv het volgende:

[..]

[..]

Mensen die nog doneerden schreven er soms een bericht bij, dat het extra geld naar studie of rijbewijs kon, of om er nog iets leuks van te doen samen. Ik vond het ergens wel jammer dat de actie stopgezet was, maar nu ik dit lees begrijp ik het. Wát een mooie mensen zijn jullie, @:Slaapmeisje en gezin, om zelfs in de huidige situatie nog aan anderen te denken. _O_
[..]

Lief O+
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:04:27 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195744008
Tip, als je woorden kwijt bent: Google.

Je bent talig genoeg, toen bij mij alles een "dinges" was kwam ik juist op internet nog goed weg omdat ik prima kan googlen en meestal het woord wat ik zocht wel kon omschrijven, en dan kom je het woord snel genoeg tegen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:15:31 #89
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_195744198
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:04 schreef Leandra het volgende:
Tip, als je woorden kwijt bent: Google.

Je bent talig genoeg, toen bij mij alles een "dinges" was kwam ik juist op internet nog goed weg omdat ik prima kan googlen en meestal het woord wat ik zocht wel kon omschrijven, en dan kom je het woord snel genoeg tegen :D
Helaas kan ik op die extreme momenten, niet eens het woord Google intypen. Maar voor die andere momenten kan het handig zijn :D
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:15:35 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_195744199
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:25 schreef Viv het volgende:

[..]

[..]

Mensen die nog doneerden schreven er soms een bericht bij, dat het extra geld naar studie of rijbewijs kon, of om er nog iets leuks van te doen samen. Ik vond het ergens wel jammer dat de actie stopgezet was, maar nu ik dit lees begrijp ik het. Wát een mooie mensen zijn jullie, @:Slaapmeisje en gezin, om zelfs in de huidige situatie nog aan anderen te denken. _O_
[..]

En daarom is dit ook zo enorm terecht dat het gelukt is! O+ What goes around, comes around! :Y

Slaapmeisje, dikke :* voor jou, hopelijk kan je met medicatie de symptomen nog heel lang verlichten. :*
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:17:09 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195744223
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:15 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Helaas kan ik op die extreme momenten, niet eens het woord Google intypen. Maar voor die andere momenten kan het handig zijn :D
Ik was ook wel heel blij met de Googlebalk op mijn startpagina, hoefde ik alleen een nieuw scherm te openen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:22:38 #92
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_195746168
O+
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_195750380
quote:

[..]

Wordt er toch naar gekeken want dat dit überhaupt al een regel is, is bizar.

Slaapmeisje, je kent me niet maar jouw verhaal greep me, net als vele anderen, zo erg aan.
Ik wens voor jou en de jouwe nog hele mooie herinneringen voor de resterende tijd. En Milo zal die herinneringen voor altijd met zich meedragen. Want hoe verschrikkelijk triest het allemaal is, zijn mooie herinneringen aan jou, die zijn voor altijd.

Heel veel herinneringenmaaksels en sterkte voor de komende tijd :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_195754718
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
* komt stilletjes om het hoekje jompelen

Lieve allemaal,

De laatste paar dagen waren een grote achtbaan van emoties. Na het opstarten van de crowdfunding actie, brak de pleuris uit in huize Slaapmeisje en was het hier in huis een soort crisiscentrum met interviews met de pers, ontelbare vragen en steunbetuigingen via WhatsApp, Facebook, Insta, LinkedIn, Messenger en .... toen was daar Fok! Mijn oude liefde. Mede dankzij al jullie inspanningen en donaties heeft de crowdfunding een nog grotere vlucht genomen en kon het zich als een olievlek uitspreiden. De hechte community waar ik, als een van de users van het eerste uur, mij zo thuis voelde heeft ook nu een enorme indruk op mij gemaakt. FOK!kers zijn een apart ras. Heerlijk eigenwijs, tegendraads, soms hilarisch grappig, inspirerend, maar bovenal enorm betrokken.

Mede dankzij jullie kan ik Milo straks met een gerust hart achterlaten en weten dat hij in ieder geval thuis is. Samen met mijn lieve Slaapvriendje Joris. Ik hoop natuurlijk dat ik nog heel even mag blijven zodat we als gezin nog mooie herinneringen kunnen maken. De stress van dat financiële zwaard van Damocles is nu weg, dus ik ben vastbesloten er mijn mooiste leven van te blijven maken. Tot het eind!

Jompels,
Slaapmeisje
*O*
Zo fijn dat dit nu geregeld is. Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten!! *O* O+ O+ O+
Forever yours, forever mine, forever ours...
  PR en moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 00:36:41 #95
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_195757705
quote:

Lieve allemaal,

De laatste paar dagen waren een grote achtbaan van emoties. Na het opstarten van de crowdfunding actie, brak de pleuris uit in huize Slaapmeisje en was het hier in huis een soort crisiscentrum met interviews met de pers, ontelbare vragen en steunbetuigingen via WhatsApp, Facebook, Insta, LinkedIn, Messenger en .... toen was daar Fok! Mijn oude liefde. Mede dankzij al jullie inspanningen en donaties heeft de crowdfunding een nog grotere vlucht genomen en kon het zich als een olievlek uitspreiden. De hechte community waar ik, als een van de users van het eerste uur, mij zo thuis voelde heeft ook nu een enorme indruk op mij gemaakt. FOK!kers zijn een apart ras. Heerlijk eigenwijs, tegendraads, soms hilarisch grappig, inspirerend, maar bovenal enorm betrokken.

Mede dankzij jullie kan ik Milo straks met een gerust hart achterlaten en weten dat hij in ieder geval thuis is. Samen met mijn lieve Slaapvriendje Joris. Ik hoop natuurlijk dat ik nog heel even mag blijven zodat we als gezin nog mooie herinneringen kunnen maken. De stress van dat financiële zwaard van Damocles is nu weg, dus ik ben vastbesloten er mijn mooiste leven van te blijven maken. Tot het eind!

Jompels,
Slaapmeisje
*O*
Wat een heftige rollercoaster en wat fijn dat Milo met Joris in huis kan blijven wonen O+
Ik wens jullie nog heel veel fijne dagen samen toe, heel veel sterkte, en geniet vooral van elkaar! *;
Fuck the EBU.
  Admin woensdag 21 oktober 2020 @ 14:02:23 #96
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_195765284
quote:

Lieve allemaal,

Jompels,
Slaapmeisje
*O*
Wat fijn om van je te horen.
*; *;
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † woensdag 21 oktober 2020 @ 16:01:52 #97
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_195767529
quote:
17s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 14:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat fijn om van je te horen.
*; *;
Zo dan ... lang geleden O+ Het is ook heel fijn om weer even in het warme bad van FOK! te zijn.

Jompels,
Slaapmeisje

*O*
pi_195776868
*O*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_195776903
Lief Slaapmeisje ik wens je nog heel veel mooie dagen toe met familie en vrienden. En fijn dat je een stukje rust hebt gevonden wat betreft je zoon.

:* O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 oktober 2020 @ 09:26:38 #100
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_195780073
Ik post niet zoveel meer. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen en ik hoop vooral dat je nog een beetje tijd krijgt om in rust mooie herinneringen te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')