quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:58 schreef DJMO het volgende:
Ik heb zojuist contact gezocht met @:Slaapmeisje ..
Mijn wandeltocht gaat zaterdag gewoon nog steeds door; echter, omdat de crowdfundingactie is stopgezet omdat het bedrag al is gehaald, zal er zaterdag rechtstreeks geld naar Slaapmeisje gedoneerd kunnen worden zodat ze de laatste maanden maanden met haar zoon nog leuke dingen zal kunnen ondernemen, voor zover ze daar lichamelijk toe in staat zal zijn.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
* komt stilletjes om het hoekje jompelen
Wat heb ik een diep respect voor jouquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lieve allemaal,
De laatste paar dagen waren een grote achtbaan van emoties. Na het opstarten van de crowdfunding actie, brak de pleuris uit in huize Slaapmeisje en was het hier in huis een soort crisiscentrum met interviews met de pers, ontelbare vragen en steunbetuigingen via WhatsApp, Facebook, Insta, LinkedIn, Messenger en .... toen was daar Fok! Mijn oude liefde. Mede dankzij al jullie inspanningen en donaties heeft de crowdfunding een nog grotere vlucht genomen en kon het zich als een olievlek uitspreiden. De hechte community waar ik, als een van de users van het eerste uur, mij zo thuis voelde heeft ook nu een enorme indruk op mij gemaakt. FOK!kers zijn een apart ras. Heerlijk eigenwijs, tegendraads, soms hilarisch grappig, inspirerend, maar bovenal enorm betrokken.
Mede dankzij jullie kan ik Milo straks met een gerust hart achterlaten en weten dat hij in ieder geval thuis is. Samen met mijn lieve Slaapvriendje Joris. Ik hoop natuurlijk dat ik nog heel even mag blijven zodat we als gezin nog mooie herinneringen kunnen maken. De stress van dat financiële zwaard van Damocles is nu weg, dus ik ben vastbesloten er mijn mooiste leven van te blijven maken. Tot het eind!
Jompels,
Slaapmeisje
Jompels,
Slaapmeisje
Sjeen!quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:18 schreef Sjeen het volgende:
Jompels![]()
Ik heb mijn dochter gisteren uitgelegd wat het betekent
En ik heb haar laten zien dat jij al voor haar jompelde toen ze net geboren was
![]()
Lieve Slaapmeisje, ik wens je nog zoveel fijne dagen met je ventje en je slaapvriendje
wat lief dat even langskomt om te jompelenquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jompels,
Slaapmeisje
Mijn eigen topic, hoe bijzonder is dat?quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:37 schreef Viv het volgende:
@:Slaapmeisje van harte welkom in je eigen topic!![]()
...
Wat bijzonder dat jouw oude liefde FOK! nog zo'n mooie rol heeft kunnen spelen. Zoals ik hier eerder zei, denk ik dat het geholpen heeft om momentum te creëren, om uit het beginstadium van "druppel op een gloeiende plaat" te komen.
❤quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lieve allemaal,
De laatste paar dagen waren een grote achtbaan van emoties. Na het opstarten van de crowdfunding actie, brak de pleuris uit in huize Slaapmeisje en was het hier in huis een soort crisiscentrum met interviews met de pers, ontelbare vragen en steunbetuigingen via WhatsApp, Facebook, Insta, LinkedIn, Messenger en .... toen was daar Fok! Mijn oude liefde. Mede dankzij al jullie inspanningen en donaties heeft de crowdfunding een nog grotere vlucht genomen en kon het zich als een olievlek uitspreiden. De hechte community waar ik, als een van de users van het eerste uur, mij zo thuis voelde heeft ook nu een enorme indruk op mij gemaakt. FOK!kers zijn een apart ras. Heerlijk eigenwijs, tegendraads, soms hilarisch grappig, inspirerend, maar bovenal enorm betrokken.
Mede dankzij jullie kan ik Milo straks met een gerust hart achterlaten en weten dat hij in ieder geval thuis is. Samen met mijn lieve Slaapvriendje Joris. Ik hoop natuurlijk dat ik nog heel even mag blijven zodat we als gezin nog mooie herinneringen kunnen maken. De stress van dat financiële zwaard van Damocles is nu weg, dus ik ben vastbesloten er mijn mooiste leven van te blijven maken. Tot het eind!
Jompels,
Slaapmeisje
quote:
Lief Slaapmeisje, ik kom eigenlijk nooit meer in OUD maar hoorde via mijn zus over jouw situatie en deze actie. Ik heb uiteraard meegedaan om te proberen deze zorg bij jullie weg te halen en vind het prachtig om te zien dat het doel (snel!) behaald is.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dankjewel lieve pigletquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:43 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen vaak terug gedacht aan de tijd dat ik hier regelmatig meekletste. Jouw![]()
![]()
waren altijd hartverwarmend. Ik hoop dat je nog een mooie tijd gegund is met Milo, Joris en andere dierbaren
[..]
Jompels,
Slaapmeisje
Lieve allemaal,
Jompels,
Slaapmeisje
Er zijn kamervragen gesteld!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit idd.
Juist in deze tijd, waarin mensen het nergens over eens lijken te zijn en een enorme groep mensen vooral heel duidelijk "Fuck You" roept over de gezondheid van anderen, en dan blijkt dit toch gewoon te kunnen, in 4 dagen
Het enige wat er mis mee is is dat het nodig is, en dat er voor dat kleine groepje kinderen dat voor hun 21ste helemaal geen ouders meer heeft geen uitzondering bestaat qua erfbelasting.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:03 schreef BE het volgende:
[..]
Er zijn kamervragen gesteld!
https://www.omroepflevola(...)0l586EReWQtPdWngKvUg
Wow!! Wat goed!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:03 schreef BE het volgende:
[..]
Er zijn kamervragen gesteld!
https://www.omroepflevola(...)0l586EReWQtPdWngKvUg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |