Wegkapitein hequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:31 schreef Marcoss het volgende:
Haga heel matig, die mag niet voluit waarschijnlijk
Denz, die ook geen slechte tijdritten rijdt, was ook al heel dramatisch, dus ze hebben bij Sunweb inderdaad de opdracht gehad om in te houden zo lijkt het.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:31 schreef Marcoss het volgende:
Haga heel matig, die mag niet voluit waarschijnlijk
Hij is dan ook wel een goede 10kg zwaarder dan Dennisquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
lekker constant 570 W trappen, op de brommer
Lijkt me toch ook wel fijn om in ieder geval 1 renner volle bak te laten gaan. Om zo goede referenties te krijgenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denz, die ook geen slechte tijdritten rijdt, was ook al heel dramatisch, dus ze hebben bij Sunweb inderdaad de opdracht gehad om in te houden zo lijkt het.
Wat heeft dat nu voor zin? Van een dergelijke inspanning gaan ze morgen niet stilvallen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denz, die ook geen slechte tijdritten rijdt, was ook al heel dramatisch, dus ze hebben bij Sunweb inderdaad de opdracht gehad om in te houden zo lijkt het.
In de herhaling jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:35 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Huh? Die was net gewoon in beeld.
Rosskopf was al best aardig bezig deze Giro, dus dat zou me ook niets verbazen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:37 schreef Aguero het volgende:
Ik verwacht nu ook een wondertijdrit van Rosskopf en Zakarin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |