Wegkapitein hequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:31 schreef Marcoss het volgende:
Haga heel matig, die mag niet voluit waarschijnlijk

Denz, die ook geen slechte tijdritten rijdt, was ook al heel dramatisch, dus ze hebben bij Sunweb inderdaad de opdracht gehad om in te houden zo lijkt het.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:31 schreef Marcoss het volgende:

heywoodu

heywoodu

Hij is dan ook wel een goede 10kg zwaarder dan Dennisquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
lekker constant 570 W trappen, op de brommer

Lijkt me toch ook wel fijn om in ieder geval 1 renner volle bak te laten gaan. Om zo goede referenties te krijgenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denz, die ook geen slechte tijdritten rijdt, was ook al heel dramatisch, dus ze hebben bij Sunweb inderdaad de opdracht gehad om in te houden zo lijkt het.

Wat heeft dat nu voor zin? Van een dergelijke inspanning gaan ze morgen niet stilvallen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denz, die ook geen slechte tijdritten rijdt, was ook al heel dramatisch, dus ze hebben bij Sunweb inderdaad de opdracht gehad om in te houden zo lijkt het.

In de herhaling jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:35 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Huh? Die was net gewoon in beeld.

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

Rosskopf was al best aardig bezig deze Giro, dus dat zou me ook niets verbazen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:37 schreef Aguero het volgende:
Ik verwacht nu ook een wondertijdrit van Rosskopf en Zakarin.

Klootzakquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:31 schreef Marcoss het volgende:

Als Wilco in het roze komt, ga je dan voor hem juichen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:40 schreef Mani89 het volgende:
Netjes Haga, spaar je maar voor Wilco.

Lol, nee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als Wilco in het roze komt, ga je dan voor hem juichen?

Nu ook bij Tissot bijgewerkt.quote:

Of misschien weer een briefje voor hem schrijven #samenwinnen #totallycobbledquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als Wilco in het roze komt, ga je dan voor hem juichen?

Het zou een broer van je kunnen zijn!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:44 schreef Slobeend het volgende:
Wilco en ik zijn allebei uit maart 1991 en van de Veluwe. Dat schept een band.

Presteer je onder druk?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:44 schreef Slobeend het volgende:

heywoodu

heywoodu

Wel echt de uiterste rand van de Veluwe, maar vooruit, we tellen 'm.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:44 schreef Slobeend het volgende:

Tegen de dorstquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:44 schreef DIJK het volgende:
Waarom heeft ie in hemelsnaam een ( gewone) bidon mee

Ik deel mijn geboortedag alleen met een stel waardeloze rennersquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:44 schreef Slobeend het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |