Da's logisch, want die had ik bij de pickemquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:47 schreef franklop het volgende:
Bjerg valt door de mand.
Nu Almeida nog
Ik kom uit dezelfde maand als Sven Kramer en Ireen Wüst. Toch een hoop medailles gewonnen met zijn 3enquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik deel mijn geboortedag alleen met een stel waardeloze renners
Bumor?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Daarvoor heeft hij wel saaie schoenen...
Stop hiermee.quote:
Ik met iemand die dit jaar nog podium in de tour reedquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik deel mijn geboortedag alleen met een stel waardeloze renners
Alleen als ik Ab Krook zou heten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:53 schreef heywoodu het volgende:
Zouden jullie ietwat liegen bij het doorgeven van tijden?
Ab Krook zou proberen om een tegenstander met wat knaken tot opgave te dwingenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen als ik Ab Krook zou heten.
Dit is off-topic.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:55 schreef Slobeend het volgende:
Kijken jullie ondertussen ook De Merseyside Derby?
Heb alleen de terreuraanslag van Pickford op ONZE Virgil gezienquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:55 schreef Slobeend het volgende:
Kijken jullie ondertussen ook De Merseyside Derby?
Dat kwam net bij Tratnik wel erg laat in beeldquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:54 schreef heywoodu het volgende:
Goede tijdritgraphics trouwens, valt me nu ineens op, nadat het in de Tour en/of op het WK zo dom geregeld was (met het niet aangeven van de 'volgende' tijd die een renner nog kan halen).
Was het een Schumachertje?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb alleen de terreuraanslag van Pickford op ONZE Virgil gezien
Bakelants schrok van zijn salaris.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:56 schreef Koffieplanter het volgende:
D'n Mikkel blijkt toch een aanstaand postbode te zijn.
Ulissi hierquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben op dezelfde dag jarig als Rafal Majka en Oscar Camenzind. Ik bedank Steef voor deze statistieken.
Benen vooruit welquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was het een Schumachertje?
Zelfde dag geboren als Nikolas Maes. Je zou voor minder.quote:
Die kent u niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelfde dag geboren als Nikolas Maes. Je zou voor minder.
hoe zie je dat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben op dezelfde dag jarig als Rafal Majka en Oscar Camenzind. Ik bedank Steef voor deze statistieken.
Uiteindelijk ook wel de logica zelve, getuige de concurrentie. Pat deed hem ook een vorstelijk aanbod, maar het haalde het niet bij de Emiraten. Je kunt je ook afvragen waarom, want over twee weken wordt hij 22 en we hebben nog geen flauw idee wat voor renner het wordt. Hijzelf ook niet, trouwens. Dan wil hij weer dit, dan wil hij weer dat. Niet goed.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bakelants schrok van zijn salaris.
Ik ben precies 10 jaar jonger dan Dirk Bellemakersquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:57 schreef heywoodu het volgende:
https://www.procyclingstats.com/statistics/riders/born-on-datequote:
Ah, daar zat al te kijken op die site, maar kon het niet vindenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dankzij Steef
https://www.procyclingsta(...)tive=0&filter=Filter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |