SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mja.. zijn tering verslavend vooral.. beetje zout, beetje paprika.. maar ook niet echt specifiek 1 van beidequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Waar smaken die poezennootjes naar?
Aaaaah ja uiteraard paprika, zal eens een poging wagen, wil weer wat meer gaan snoepen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja.. zijn tering verslavend vooral.. beetje zout, beetje paprika.. maar ook niet echt specifiek 1 van beide
de smaak is poesta
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaaah ja uiteraard paprika, zal eens een poging wagen, wil weer wat meer gaan snoepen.
haags hangt nog rond hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je durft zelf niet te gapen zeker?
Die is hier toch nooit in het weekend?quote:
hij washier netquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is hier toch nooit in het weekend?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:59 schreef 3.14159T het volgende:
Het is goed in 't eigen hart te kijken
Nog even voor het slapen gaan
Of ik van dageraad tot avond
Geen enkel hart heb zeer gedaan.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel weer ergens anders achter de gapende vrouwen aanzitten.
Hij doet dat bij mij ook,quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel weer ergens anders achter de gapende vrouwen aanzitten.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij doet dat bij mij ook,
Dan ben je overigens echt wanhopig![]()
![]()
Haags is van alle markten thuisquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij doet dat bij mij ook,
Dan ben je overigens echt wanhopig![]()
![]()
Truste bosquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zelf wel op bed liggen.
Tot morgen
@bitterbal dit vindt jij denk ik ook wel leukquote:
hmmm jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:bitterbal dit vindt jij denk ik ook wel leuk
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eens gehoord op een begrafenis geloof ik.
Kampersquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
wat een inrichting
https://www.funda.nl/koop(...)4-konijnenlaan-25-a/
Jatkees.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
In het kader van rustige slaapmutsjes
Alsof jij geen palmboom in de tuin wiltquote:
Doelde op de dolfijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij geen palmboom in de tuin wilt
En dat hert achter het raam vindt je ook gewoon leuk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doelde op de dolfijn
die palmboom
Onze palmboom is veel mooier en groter.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doelde op de dolfijn
die palmboom
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat hert achter het raam vindt je ook gewoon leuk.
Zou op zich wel een pluspunt zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:18 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n huis weet je gewoon dat het er naar babi pangang ruikt.
@LTVDKquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zo, simpele mensen zijn dol op afhaalchinees, let maar eens op
Dus ik ben simpel?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zo, simpele mensen zijn dol op afhaalchinees, let maar eens op
Drugs of metaalhandelaarsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
nou ja hoe simpel ze ook zijn ze hebben wel een kast van een huis met een fontein met 3 dolfijnen
quote:
Dan ben jij minstens zo simpelquote:
Nee jij hebt sushi of pizza.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik eet vrijwel nooit afhaalchinees
Ik doe tenminste nog de moeite om het af te halen ipv te laten bezorgenquote:
ja om aan je km te komenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe tenminste nog de moeite om het af te halen ipv te laten bezorgen
Ik kom tenminste aan mijn kmquote:
Is over een week hier ook, wij hebben net zo'n domme koning.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:30 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Echt geen schaamte heeft de thaise overheid
Het is nu tegen de premier daar. ze willen dat hij aftreedquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is over een week hier ook, wij hebben net zo'n domme koning.
Ooh dacht tegen die vieze koning ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is nu tegen de premier daar. ze willen dat hij aftreed
Ik zie ons Willy er nog niet zo bijlopen hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is over een week hier ook, wij hebben net zo'n domme koning.
Oh die zal ook wel weg moeten jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh dacht tegen die vieze koning ook.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie ons Willy er nog niet zo bijlopen hoor
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie ons Willy er nog niet zo bijlopen hoor
[ afbeelding ]
Verwacht ook wel dat die een viruswappie isquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zijn poedel heeft ook een van de hoogste militaire rangen
Yep je kunt beter veertig baby's kapot knauwen met je tanden dan de koning beledigen daar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh die zal ook wel weg moeten ja
Maar ze willen meer democratie en de premier weg geloof ik.
maar ik bemoei mij niet op fb met dit onderwerp. Word ik dadelijk opgewacht op het vliegveld
Geen ideequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verwacht ook wel dat die een viruswappie is
Dat je er nog naar toe wilt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen ideehij ziet er zo wel wat zwakznnig uit ja
ja als toerist merk je er verdomd weinig van.quote:
Een tatoeage van een koning nemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:38 schreef bitterbal het volgende:
die thai die ik ken hebben toen de vorige koning overleed alleen een tattoo van hem genomen. die man werd echt aanbeden. bizar om te zien
Ja uit principe al dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als toerist merk je er verdomd weinig van.
Eigenlijk niks. Behalve dat je je niet moet mengen in politieke discussies
Sprak vandaag een vriend in Bangkok. Veel protesten. Hij is zelf helemaal klaar met die koningquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
het was meer een halfgod dan een koning maar hij was ook compleet anders dan zijn zoon
ja maar dat waren ze al voordat hij gekroond was tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sprak vandaag een vriend in Bangkok. Veel protesten. Hij is zelf helemaal klaar met die koning
Weet je hoe Thai hahaha schrijven?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:41 schreef bitterbal het volgende:
ja moet het nog eens vragen maar het was een cijfer dacht ik wat symbool stond voor de koning
Niet alle Thai blijkbaar. Hij zei dat een meerderheid die vent toch nog ziet als halfgod.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat waren ze al voordat hij gekroond was toch
ja 555 toch:Pquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je hoe Thai hahaha schrijven?
de bangerds?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet alle Thai blijkbaar. Hij zei dat een meerderheid die vent toch nog ziet als halfgod.
707+707?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je hoe Thai hahaha schrijven?
Geef een stel apen een zaklamp en een hark en ze bouwen een altaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet alle Thai blijkbaar. Hij zei dat een meerderheid die vent toch nog ziet als halfgod.
Wat willen ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:44 schreef bitterbal het volgende:
maar ik hoop dat de thai krijgen wat ze willen
Tieten? Of althans een deel ervan dan.quote:
Ik hoop het ook. Die vriend wil naar Europa verhuizen. Heb ‘m aangeboden dat hij best een paar weken hier mag blijven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:44 schreef bitterbal het volgende:
maar ik hoop dat de thai krijgen wat ze willen
hoe wil hij dat doen dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Die vriend wil naar Europa verhuizen. Heb ‘m aangeboden dat hij best een paar weken hier mag blijven.
Ga je dan met een 'jij bent welkom' bordje op hem wachten op Schiphol?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Die vriend wil naar Europa verhuizen. Heb ‘m aangeboden dat hij best een paar weken hier mag blijven.
Die at toch dagelijks je koelkast leeg?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet hij nog niet. Hij probeert een baan te vinden bij een internationaal bedrijf als booking maar dat is niet zo eenvoudig.quote:
hmm nee zeker nu niet. Geloo dat thai aan best strenge regels moeten voldoen om een visa te krijgen. Zo moet er hier geloof ik iemand garant voor ze staan en moeten dacht ik best wat geld hebben op de spaarrekeningquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet hij nog niet. Hij probeert een baan te vinden bij een internationaal bedrijf als booking maar dat is niet zo eenvoudig.
Hoe kom je aan een “vriend” uit Thailand?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die at toch dagelijks je koelkast leeg?
Kloptquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee zeker nu niet. Geloo dat thai aan best strenge regels moeten voldoen om een visa te krijgen. Zo moet er hier geloof ik iemand garant voor ze staan en moeten dacht ik best wat geld hebben op de spaarrekening
oh dat zou wel super chill zijn als hij dat kan gebruiken jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KloptHij heeft een zus in Londen. Dat is waarschijnlijk de simpelste route.
Wij werkten voor hetzelfde bedrijf. Hij in Bangkok en ik in Boedapest.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een “vriend” uit Thailand?
Ah nee helemaal goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij werkten voor hetzelfde bedrijf. Hij in Bangkok en ik in Boedapest.
Niet alle Thai zijn shemales en pingpongploppers hoor.
Doe eens niet zo ouderwetsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een “vriend” uit Thailand?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat zou wel super chill zijn als hij dat kan gebruiken ja
Chaleo Yoovidhyaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was, die heeft zich er toch aan doodgedronken?
Had hij het geen ander smaakje kunnen geven?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Chaleo Yoovidhya
Nationality Thai
Occupation Businessman
Known for Krating Daeng, co-founder of Red Bull
Net worth US$5 billion (2009)
Voor een bitterbal ben je altijd goed op de hoogte van allesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:56 schreef bitterbal het volgende:
idd overleden maar goed zal het wel naar de zonen gaan
https://en.wikipedia.org/wiki/Chaleo_Yoovidhya
een van de zonen heeft niet zo lang geleden iemand dood gereden en wordt dacht ik niet vervolgd en is gevlucht?
Ik ben captain caveman: wie is lieke martens?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vind Lieke Martens niet eens zo super aantrekkelijk![]()
wa langer geledenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een bitterbal ben je altijd goed op de hoogte van alles
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:58 schreef bitterbal het volgende:
ja bitterballen zijn nieuwsgierige balletjes
Leuke eigenschap is dat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:58 schreef bitterbal het volgende:
ja bitterballen zijn nieuwsgierige balletjes
Lieke ziet er leuker uit dan Ruud en Marcoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:59 schreef Pheno het volgende:
BeschrijvingLieke Elisabeth Petronella Martens is een Nederlands voetbalster die sinds 2017 speelt voor de Spaanse club FC Barcelona.
Oh, voetbal, dat verklaart waarom ik van niets weet. Ik ken Ruud Gullit en Marco van Basten nog net.
Ja, leukquote:
K dacht altijd nederlandsquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 00:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik dacht dat Red Bull Spaans was
In zo'n flesje heb ik het voor het eerst opquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 00:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K dacht altijd nederlandsen toen zag ik van die kleine flesjes redbull staan in thailand, niet zoals die blikjes hier en vond ik het wat vreemd om dat zo daar tegen te komen
Hierom?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 00:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik dacht dat Red Bull Spaans was
Ja, dat zal het wel zijn. En een Spaanse vriendin werkte voor Red Bull in Malaga. Misschien dat ik die twee dingen heb samengevoegd of zoquote:
Ik stop onmiddellijk met Red Bull drinkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 00:05 schreef bitterbal het volgende:
Why people in Thailand want you to stop drinking Red Bull
The world’s most famous energy drink brand is caught up in anti-democracy protests.
In recent weeks, Thailand has been beset by pro-democracy protests including some of the largest demonstrations seen in years.
https://www.trtworld.com/(...)nking-red-bull-39652
Ze hebben de aanklachten tegen de red bull doodrijder ingetrokken en ook dit word meegenomen in de huidige protesten
nou ja is natuurlijk absurd dat iemand die zo duidelijk zon misdrijf heeft gepleegd er dus mee weg komt omdat het een rijk kind isquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 00:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stop onmiddellijk met Red Bull drinken![]()
Mja, klassejustitie. Komt hier ook wel voor hoor. Misschien wat minder extreem.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 00:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja is natuurlijk absurd dat iemand die zo duidelijk zon misdrijf heeft gepleegd er dus mee weg komt omdat het een rijk kind is![]()
nou ja thailand :p
Ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 00:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, klassejustitie. Komt hier ook wel voor hoor. Misschien wat minder extreem.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 00:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook
truste allen
Die zijn gewoon lekker met een vakantie voor onbepaalde tijd naar de toendra.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 00:09 schreef UitStraling het volgende:
Doet me een beetje denken aan die Nederlander die getrouwd is met de dochter van Putin, die kreeg een aanrijding in Moskou en de dader had nogal een grote bek niet wetende dat die Nederlander dus getrouwd was met haar, die hele familie hebben ze nooit meer teruggevonden
Vanaf minuut eenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Don’t mess with Putin
Ja gadverquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 00:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bah de hele dag een beetje lopen meuren
hedde drugs op hedde hedde drugs opquote:
Heey fok-itquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hedde drugs op hedde hedde drugs op
POKIT IN DE FOKITquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hedde drugs op hedde hedde drugs op
Beetje dood he tegenwoordig op de foks snachtsquote:
ETTO SLETTOquote:
Ja vet stom.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje dood he tegenwoordig op de foks snachts
3 nachten DTS vond ik wel iets teveel. En was meer voor het rellen natuurlijkquote:
Ga eens beetje klassieke muziek ofzo luisteren joh met je sexy ass jij heidenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
walk that sexy sassy wiggle bebbeh...
Ben een gedicht aan het schrijven.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3 nachten DTS vond ik wel iets teveel. En was meer voor het rellen natuurlijk
Plz... klassieke muziek heeft geen funk man.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga eens beetje klassieke muziek ofzo luisteren joh met je sexy ass jij heiden
die ligt al bovenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:09 schreef Amarantha het volgende:
Etto moet even zijn vriendin zoeken volgens mij.
Hij ligt onderquote:
Op vrijdagavond.. Moet zeker voor maandag af zijn. Wat een mentaliteit weerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
werken aan mijn thesis... MOET AF
Nou nee... maar kan er niet tegen als ik er BIJNA ben en een bron niet kan vinden of een bepaalde zin niet lekker krijg...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op vrijdagavond.. Moet zeker voor maandag af zijn. Wat een mentaliteit weer
Rustig aan mon cherequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee... maar kan er niet tegen als ik er BIJNA ben en een bron niet kan vinden of een bepaalde zin niet lekker krijg...
Mij een beetje laissez-faire verwijten... moet je klappen hebben of zo?
Er zijn weleens dagen dat ik die niet spreek inderdaad.quote:
meh, poging tot artikelquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn weleens dagen dat ik die niet spreek inderdaad.
Maar waarvoor moet je thesis maken dan. Wist niet dat jij nog aan de studie zat
Waarheid. Maar ik heb je er nooit over gehoord.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meh, poging tot artikel
studeren kan altijd broer...
Studeren is al gedaan; wil nu richting promotie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarheid. Maar ik heb je er nooit over gehoord.
Wat studeer je dan?
Zeker. Maar ik dacht dat je er alleen in werkte.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Studeren is al gedaan; wil nu richting promotie.
Ik zit in de geschiedkunde, dat wist je toch?
Hmm ja... dat sowieso... Maar het lijntje met de uni is er nog altijd. En gelukkig maar... Alleen een alumnipas is ook zo nietszeggend.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik dacht dat je er alleen in werkte.
welke richting?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:23 schreef Fok-it het volgende:
Ja vergeef me, ik ben een simpele drop-out wat dat betreft.
Broertje heeft ook uni geschiedenis gedaan, en die is nu baas van een filiaal van een koffietentje met 0 ambitie om nog wat in de geschiedenis te gaan doen ooit dus het kan raar lopenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm ja... dat sowieso... Maar het lijntje met de uni is er nog altijd. En gelukkig maar... Alleen een alumnipas is ook zo nietszeggend.
Aan de andere kant... weet eerlijk gezegd niet of ik full-time onderzoek zou willen doen.
Welke richting? Richting de uitgang van de schoolquote:
Het lijkt me zo stoffig. Had je nooit richting journalistiek of onderwijs gewild? Hoor je ook vaak hequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm ja... dat sowieso... Maar het lijntje met de uni is er nog altijd. En gelukkig maar... Alleen een alumnipas is ook zo nietszeggend.
Aan de andere kant... weet eerlijk gezegd niet of ik full-time onderzoek zou willen doen.
nee man, heerlijk... archieven...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het lijkt me zo stoffig. Had je nooit richting journalistiek of onderwijs gewild? Hoor je ook vaak he
ja hahahahahaha... welke STUDIEquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke richting? Richting de uitgang van de school
Welke niet. Ik ben er echt aan teveel begonnen. Meeste ook totaal niet noemenswaardigquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja hahahahahaha... welke STUDIE
nounouquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke niet. Ik ben er echt aan teveel begonnen. Meeste ook totaal niet noemenswaardig
Nee studie en fokkie zijn geen goeie combinatie.quote:
schandalig...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:44 schreef Fok-it het volgende:
@:Amarantha zit gewoon sneaky in de DTS te posten terwijl ze ons loopt te verkopen dat ze film is kijken. Wat vind jij hiervan Etto
Ik begin nu wel te twijfelen over jouw leeftijd nu ik je hoor over promoveren..quote:
ben gewoon gen X hoor...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begin nu wel te twijfelen over jouw leeftijd nu ik je hoor over promoveren..
Echt??quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben gewoon gen X hoor...
Of die ervoor
Hoe oud schat je me?quote:
Ik kijk ook geen film meer haha.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:44 schreef Fok-it het volgende:
@:Amarantha zit gewoon sneaky in de DTS te posten terwijl ze ons loopt te verkopen dat ze film is kijken. Wat vind jij hiervan Etto
Ik ga zo naar het mooiste der mooiste kijken bovenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen film meer haha.
Watquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:56 schreef Fok-it het volgende:
Ulgh ik had die tweet van die onthoofde leraar niet aan moeten klikken
Een of andere haatbaard was weer boos wegens een cartoon en heeft uit naam van zijn super barmhartige godheid een leraar onthoofd.quote:
Ik lees net op de nos dat de leraar de islamitische kinderen gevraagd heeft de klas uit te gaan omdat hij iets gevoeligs zou laten zien en hij heeft toen dus die tekening laten zien en het onderwerp besproken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een of andere haatbaard was weer boos wegens een cartoon en heeft uit naam van zijn super barmhartige godheid een leraar onthoofd.
wel ook weer afgespoeld karzai?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:51 schreef Karzai het volgende:
Ik heb me eens even lekker ingezeept net onder de douche
wat ga je vandaag doen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:54 schreef Karzai het volgende:
ja wel shampoo in mijn ogen, dat prikt altijd zo
ah gezelligquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:55 schreef Karzai het volgende:
even beetje opruimen, mijn vader komt op visite
nee denk het nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bel jij de politie als zebij jou in de buurt huisfeestje hebben?
Als ze mij niet uitnodigen wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bel jij de politie als zebij jou in de buurt huisfeestje hebben?
Is dat de reden dat het bekend werdquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:04 schreef Karzai het volgende:
Die wilde er even stiekem tussenuit sneaken maar vliegtuigspotters hadden het ontdekt
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze mij niet uitnodigen wel.
dat zeiden ze op de radio vanochtend de rijksvoorlichtingsdienst had het stil gehouden omdat het prive wasquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat de reden dat het bekend werd
Dat is het ook, maar het is onhandig in deze periode.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat zeiden ze op de radio vanochtend de rijksvoorlichtingsdienst had het stil gehouden omdat het prive was
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Degene die aan het aftellen waren voor de lockdown mag je daarvoor bedanken.
Omdat die mensen ervoor gezorgd hebben dat tot het allerlaatste moment er nog veel contacten zijn geweest en in potentie de verspreiding nog hoog is.quote:
Ah okequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat die mensen ervoor gezorgd hebben dat tot het allerlaatste moment er nog veel contacten zijn geweest en in potentie de verspreiding nog hoog is.
Het is leuk dat op dat moment bepaalde dingen mochten. Maar als iets mag, betekent nog niet dat het verstandig gedrag is.
ja maar dat zijn belgenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
10.000 besmettingen op 1 dag in België
We zijn niet meer het slechtste jongetje van de klas, feestquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
10.000 besmettingen op 1 dag in België
Krab eten in plaats van kreeftquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die brand eerder deze week in distributiecentrum van de Albert Heijn zorgt nu voor lege schappen. Handig weer
Niet te doen dit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krab eten in plaats van kreeft
En dan zeurden sommige bevolkingsgroepen in de tweede wereldoorlog, nou die waren echt niets gewendquote:
Zeuren dat je suikerbieten moest etenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan zeurden sommige bevolkingsgroepen in de tweede wereldoorlog, nou die waren echt niets gewend
Ja en bloembollen zijn best te vreten en als vrouw had je na een avondje met Hölger en Heinz ook weer een hamlap voor het hele gezin te pakken win-win.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeuren dat je suikerbieten moest eten
Wij mogen niet eens de polonaise lopen op zaterdagavond![]()
Watjes waren het toen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en bloembollen zijn best te vreten en als vrouw had je na een avondje met Hölger en Heinz ook weer een hamlap voor het hele gezin te pakken win-win.
Warm wel.quote:
Ja zo maar es opstaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je nog in zo'n Mora pak in de vriezer?
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een bontjas niets voor jou?
jezusquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, rawr![]()
https://www.wehkamp.nl/topshop-jas-van-imitatiebont-664879/
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, rawr![]()
https://www.wehkamp.nl/topshop-jas-van-imitatiebont-664879/
Klinkt ook als een merk dat bij de action nog in de aanbieding ligtquote:Topshop
die winkel is niet eens zo goedkoopquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Klinkt ook als een merk dat bij de action nog in de aanbieding ligt
Stiekem toch echt bont maar dan van ratten in plaats van nertsen en konijnen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Klinkt ook als een merk dat bij de action nog in de aanbieding ligt
Afgewerkte labrats.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stiekem toch echt bont maar dan van ratten in plaats van nertsen en konijnen.
Platgestampte gerbils.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die nogal van de conspiracy theorieën is. Hierbij begrijpt hij gelukkig wel dat er echt iets aan de hand is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb al jaren een erg hechte uitgebreide en diverse vriendenkring maar ik merk toch ook wel dat de sociale onderlinge spanningen oplopen zeg, het is niet zo dat er viruswappies tussen zitten of echte ontkenners/bangerds/zorgelozen maar het staat soms wel voorhoofd tegen voorhoofd
Gemaakt van pluishaar wat afgeschoren wordt voor ze bejaarden gaan intuberen enzo die corona hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*zoekt op schaamhaarbontjas.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Gemaakt van pluishaar wat afgeschoren wordt voor ze bejaarden gaan intuberen enzo die corona hebben
Netjes gedesinfecteerd, veilig recirculair bont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |