Spriet!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:34 schreef espri het volgende:
Avondje, niet alles gelezen maar er is een bierchannel?
8% in een blonde, daar kan ze niet tegen hoor, is wat teveelquote:
Idee is vanavond geborenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:35 schreef espri het volgende:
[..]
Leuk weet nog nergens van en ben eigenlijk een wijndrinkster maar vind dat wel leuk.
Daarom help ik een handjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
8% in een blonde, daar kan ze niet tegen hoor, is wat teveel
That's the spirit!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:36 schreef espri het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mee, kan mij het schelen.
Elke vrijdagavond in NOvember een Fok! bierproefavondquote:
esssspriiiiiiquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:34 schreef espri het volgende:
Avondje, niet alles gelezen maar er is een bierchannel?
Doen we na de bierproeverij ook een wijnproeverij (en nee niet op dezelfde avondquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:35 schreef espri het volgende:
[..]
Leuk weet nog nergens van en ben eigenlijk een wijndrinkster maar vind dat wel leuk.
yayquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:36 schreef espri het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mee, kan mij het schelen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Elke vrijdagavond in NOvember een Fok! bierproefavond
Dan ben ik toeschouwerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Doen we na de bierproeverij ook een wijnproeverij (en nee niet op dezelfde avond)
Je bent op de wereld om elkaar om elkaar, te helpen nietwaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat je er al niet voor over hebt
Hahahha goed plan ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Doen we na de bierproeverij ook een wijnproeverij (en nee niet op dezelfde avond)
Ik vind zowel bier als wijn lekker. Maar bier voornamelijk meer in de zomer. Maar vind het wel leuk om mee te doen.
Kan prima een herhaling zijn voor voorgaande jarenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, als het augustus was geweest was het oud geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |