Dat is wel euh, opbeurendquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit een enquête in te vullen. De provincie wil weten hoe gezond de inwoners zijn. Nou ben ik wel vaak niet fit, maar geestelijk gaat het prima. Met uitzondering van die 5 uur dat ik wat depri ben geweest dinsdag maar die tel ik niet mee.
Maar ik word bijkans suïcidaal van die vragenlijst zeg. Bijna alleen maar vragen over hoe verschrikkelijk ik het vind om hulp te vragen, of ik het leven nog zie zitten, of ik nog zin heb mijn bed uit te komen, of ik me een speelbal van het leven voel, of ik mee tel in de samenleving, of ik voel dat ik een doel in mijn leven heb.
Ik dacht dat ze wilden weten hoe vaak ik hoofdpijn heb enzo
Insecten worden ook veel gebruikt voor hypoallergeen voerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hmmmm... kitten met verdenking van allergie zit te smokkelen met zijn dieet.... vrat net een (half)dode vlieg opGelukkig zit hij niet op eliminatie maar op licht verteerbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Insecten worden ook veel gebruikt voor hypoallergeen voer
Nu vragen over hoe bezorgd ik ben over kerncentrales, goederenspoorlijnen, windturbines. Dit wordt niet beter zoquote:
De pompoen voor mijn deur is gejat laatstquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb helemaal niks met Halloween
Hooguit wat pompoenen aan de deur, maar dat is vooral omdat het leuk herfstachtig is.
Krijg net een foto geappt van mijn voordeurKennis is in mijn straat bij iemand op bezoek
![]()
En nu worstelt mijn innerlijke kluizenaar die in een rommelig huis in sweatpants op de bank hangt (ongepland bezoek) met mijn sociale kant (want ik heb haar al een poos niet meer gezien en het is leuk gezelschap).
Zijn het open vragen? Ik zou echt een heel relaas neertypen over 5G en de risico's die meedeinende nanobots ter hoogte van de cerebrale cortex betekenen gekeken naar de gevoeligheid voor autisme en auto-immunzieken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nu vragen over hoe bezorgd ik ben over kerncentrales, goederenspoorlijnen, windturbines. Dit wordt niet beter zo
Het is weer eens wat anders dan gestolen schapenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De pompoen voor mijn deur is gejat laatst
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:20 schreef Candaasje het volgende:
Mini, kijk, ik doe met je mee! (of nouja, wel eventjes, want ik denk dat ik anders bij de grens er gelijk af mag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik wel. Driequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben maandag feest want J wordt 45![]()
Ik heb alleen nog steeds geen kado. Dat is niet goed.
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:34 schreef Lonaa het volgende:
Ah, daar is golfer met de geijkte 'ik vier geen *insert feestdag'
34 Oktober. En geen idee, iets met pompoenen en spinnen enzo. En liters bloed. Offeren van maagden enzo. Liefst 30+quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:32 schreef golfer het volgende:
Wanneer is het Halloween en wat wordt er dan gevierd?
En? En? En?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nu vragen over hoe bezorgd ik ben over kerncentrales, goederenspoorlijnen, windturbines. Dit wordt niet beter zo
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De pompoen voor mijn deur is gejat laatst
Ik was misschien wat vroeg, had gewoon nog even mijn mond moeten houden en je reactie op degene die op je post zou reageren moeten afwachten.quote:
34 oktober nog wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:36 schreef Candaasje het volgende:
34 Oktober. En geen idee, iets met pompoenen en spinnen enzo. En liters bloed. Offeren van maagden enzo. Liefst 30+
Nee, geen open vragen helaasquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zijn het open vragen? Ik zou echt een heel relaas neertypen over 5G en de risico's die meedeinende nanobots ter hoogte van de cerebrale cortex betekenen gekeken naar de gevoeligheid voor autisme en auto-immunzieken.
Gewoon, omdat het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |