quote:
Ik vind 'minder hard groeien' op zich een positieve ontwikkeling, maar ik ben pas echt tevreden als er ook geen lineaire groei meer is.quote:
Ai. Sterkte. Hopelijk vallen de klachten mee en blijft dat zo.quote:
Gaar, sterkte, hopelijk valt het meequote:
Inderdaad, al houd ik toch een slag om de arm omdat het toch herfstvakantie is en ik het gevoel heb dat daardoor minder mensen ziek worden of zich laten testen >>> disclaimer: puur gevoelsmatig, nergens op gebaseerd en ik heb geen cijfers of rapporten!!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:54 schreef OProg het volgende:
[..]![]()
Laten we vooral maar heel erg duimen dat dit nu de goede wending neemt.
Ik ook hoor. Maar ik duim gewoon toch.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, al houd ik toch een slag om de arm omdat het toch herfstvakantie is en ik het gevoel heb dat daardoor minder mensen ziek worden of zich laten testen >>> disclaimer: puur gevoelsmatig, nergens op gebaseerd en ik heb geen cijfers of rapporten!!!!
Je vraagstelling is niet zuiver. Je moet sowieso afstand houden en alert zijn op klachten, net als alle andere Nederlanders. Verder moet je in quarantaine als je intensief contact met deze persoon hebt gehad. Dat betekent 15 minuten binnen 1,5 meter afstand van elkaar zijn. Daar is geen sprake van en dus hoef je niet in quarantaine.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:52 schreef Lingue het volgende:
Vraag: misschien dat iemand hier een antwoord weet...
Ik ben maandag bij een bedrijf op gesprek geweest. 2u voor mij was er iemand anders op gesprek. Deze blijkt nu besmet te zijn met Covid-19.
In hoeverre moet ik nu afstand bewaren of kan ik gewoon mijn ding blijven doen?
Op de dag zelf had de persoon in kwestie geen klachten.
In de ruimte was voldoende afstand (ventilatie heb ik mijn twijfels over maar geen airco aanwezig) tot de gesprekspartners.
Mag ik er vanuit gaan dat het nu geen consequenties gaat hebben maar dat ik misschien even extra alert moet zijn op evt klachten?
Dat zijn geen DOO-gevallen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Toch heeft het RIVM al 172 positieve gevallen van vandaag in hun dataset zitten.
Ik heb dit voorbeeld een half jaar geleden ook al gegeven:quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vind 'minder hard groeien' op zich een positieve ontwikkeling, maar ik ben pas echt tevreden als er ook geen lineaire groei meer is.
Op een gegeven moment zijn de aantallen zo groot dat de drempel om nog exponentieel te groei zo groot dat het niet realistisch is om dat nog te verwachten (plafondeffecten).
Als je sec de dag van besmetting neemt (en niet de dag van eerste klachten) is dat natuurlijk wel waar, want niemand krijgt dezelfde dag nog klachten.quote:
Er is geen aanleiding om dat te denken. Als het zo zou zijn dat mensen minder ziek worden, dan zie je daar niet zo snel effect van. Bovendien heeft maar een deel van Nederland herfstvakantie deze week en nemen vooralsnog de testafnames in aantal toe. Ook mijn eigen ervaring is dat het druk is in de teststraten en dat je een tijdje moet wachten op de uitslag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, al houd ik toch een slag om de arm omdat het toch herfstvakantie is en ik het gevoel heb dat daardoor minder mensen ziek worden of zich laten testen >>> disclaimer: puur gevoelsmatig, nergens op gebaseerd en ik heb geen cijfers of rapporten!!!!
Wel goed dat ze afzeggen en niet alsnog gewoon gaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Merk deze week ook in mijn omgeving hier in Amsterdam de ene na de andere die een test moet aanvragen. Hadden gisteren met een klein groepje van 4 (ja, volgens de regels) afgesproken om biertje te doen en film te kijken. Gaat niet door, twee moeten zich laten testen vanwege klachten.
Waarvan het overgrote merendeel bestaat uit laagopgeleide thuiszorgmedewerkers (die for some reason onder 'verpleegkundigen' vallen) die in allemaal gekke complottheorieën geloven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:03 schreef mir1986 het volgende:
En 78.000 verpleegkundigen willen geen vaccin.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:02 schreef mir1986 het volgende:
Elke de Klerk (Arts), Prof. Dr Dolores Cahill vegen de vloer aan met Covid19 maatregelen/Pandemie paniek (door vals positieven (89-94%). Rechtszaak, artsen en verpleegkundigen(87.000), tegen Nederlandse staat! Paniek @:MinPres @:hugodejonge @:2eKamertweets @:PubliekeOmroep https://t.co/9j4LzFpEo0
Zo zijn er steeds meer mensen die een rechtszaak starten tegen de Nederlandse staat.
Inderdaad, alsof alle thuiszorgmedewerkers een autoriteit zijn op dit gebied.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:06 schreef NaturalScience het volgende:
ote merendeel bestaat uit laagopgeleide thuiszorgmedewerkers (die for some
54 DPLquote:
Het probleem is dus dat GGD de DOO backdate, dus we weten niet of diegene vandaag gebeld heeft, 2 weken terug gebeld heeft of 3 dagen terug. Weten ook niet of er een vertraging in zit of dat ze bij zijn. Idealiter heb je 2 extra velden. Een key veld (om de state van een unieke row te volgen) en een date veld wanneer deze in het systeem gezet is. Dan zou je dus hebben:quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:01 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Als je sec de dag van besmetting neemt (en niet de dag van eerste klachten) is dat natuurlijk wel waar, want niemand krijgt dezelfde dag nog klachten.
Bekijkt twitter van bovenstaande man, heeft het over de pedo-elite, *stopt met kijken*. Wel benieuwd waar ik deze aanklacht kan vinden van de 87000 artsen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:02 schreef mir1986 het volgende:
Elke de Klerk (Arts), Prof. Dr Dolores Cahill vegen de vloer aan met Covid19 maatregelen/Pandemie paniek (door vals positieven (89-94%). Rechtszaak, artsen en verpleegkundigen(87.000), tegen Nederlandse staat! Paniek @:MinPres @:hugodejonge @:2eKamertweets @:PubliekeOmroep https://t.co/9j4LzFpEo0
Zo zijn er steeds meer mensen die een rechtszaak starten tegen de Nederlandse staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |