Dat klinkt wel als een heel ingewikkelde Among Us-modquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Taak 2 kan ik niet afronden, omdat de gegevens op de site van DUO niet beschikbaar zijn.![]()
Ja de toename is in verhouding minder groot in de laatste dagen dan daarvoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:43 schreef Cee het volgende:
Ik hou me vast aan het feit dat de cijfers met minder grote stappen oplopen dan voorheen. Voor nu. Ben ik toch weer effe 24 uur paniekvrij.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:23 schreef Momo het volgende:
111 in Enschede en Twente toch best rood vandaag...37 alleen in Oldenzaal, WAT DOEN WIJ VERKEERDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik weet het niet want ik kom bijna nergens meer)
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
37 alleen in Oldenzaal, WAT DOEN WIJ VERKEERD
Die andere 37 inwoners daar wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
En het lijkt er toch wel op dat na de persco van dinsdag de ernst weer een beetje doorgedrongen is bij de mensen. Of het genoeg is om die R onder de 1 te krijgen, weet ik niet, maar het zal vast tot een verbetering gaan leidenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:43 schreef Cee het volgende:
Ik hou me vast aan het feit dat de cijfers met minder grote stappen oplopen dan voorheen. Voor nu. Ben ik toch weer effe 24 uur paniekvrij.
Maandag?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En het lijkt er toch wel op dat na de persco van maandag de ernst weer een beetje doorgedrongen is bij de mensen. Of het genoeg is om die R onder de 1 te krijgen, weet ik niet, maar het zal vast tot een verbetering gaan leiden
Uiteindelijk gaat de zon altijd weer schijnen!
Waar ik zei maandag, bedoel ik dinsdag, STOP DE TIJD!quote:
Het gaat iets beter nu, inderdaad prima om gewoon van dag tot dag te kijkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:43 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waar ik zei maandag, bedoel ik dinsdag, STOP DE TIJD!
(Mijn interne klok is een beetje in de war, voor mijn gevoel is het ook nog geen vrijdag)
wel grappig dat we in golf 1 keken naar de doden en in golf 2 naar de besmettingenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het gaat iets beter nu, inderdaad prima om gewoon van dag tot dag te kijken
Ja, nu er echt weer duidelijke en strengere maatregelen zijn, lijken de meeste mensen wel weer wakker geschudquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En het lijkt er toch wel op dat na de persco van dinsdag de ernst weer een beetje doorgedrongen is bij de mensen. Of het genoeg is om die R onder de 1 te krijgen, weet ik niet, maar het zal vast tot een verbetering gaan leiden
Uiteindelijk gaat de zon altijd weer schijnen!
Ik was er gisteren juist van overtuigd dat het vrijdag moest zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waar ik zei maandag, bedoel ik dinsdag, STOP DE TIJD!
(Mijn interne klok is een beetje in de war, voor mijn gevoel is het ook nog geen vrijdag)
Benieuwd waar we naar gaan kijken in golf 3. In golf 1 keek ik meer naar de IC-opnames.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel grappig dat we in golf 1 keken naar de doden en in golf 2 naar de besmettingen
Ja, dat zijn vaak van die dingen die zo slecht worden doorgecommuniceerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn abonnement bij de fitness was verlopen, maar bij bedrijfsfitness Nederland hadden ze gezegd dat dat automatisch zou worden verlengd, belde ik zojuist met mijn fitness, blijkt dat helemaal niet zo te zijn.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat zijn vaak van die dingen die zo slecht worden doorgecommuniceerdBij mij oude sportschool had ik het tegenovergestelde; mijn abo zou aflopen en ik wilde ook daar stoppen, en er was me verteld dat ik dat stop moest zetten, anders zou het abo automatisch verlengd worden. Ik dat dus doen, verzekerde de vrouw achter de balie mij dat stopzetten niet hoefde, want mijn abo liep immers al af. Ze had daar ter plekke nog met iemand gebeld die dat bevestigde.
Ik dus twee maanden later bij de bankafschriften kijken en er was weer lidmaatschap afgeschreven. Ik bellen naar een andere vestiging, bleek dat ik dus wel had moeten stopzettenEn sterker nog; na stopzetting duurt het nog een maand voordat het echt stop is gezet. Man man man....
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat zijn vaak van die dingen die zo slecht worden doorgecommuniceerdBij mij oude sportschool had ik het tegenovergestelde; mijn abo zou aflopen en ik wilde ook daar stoppen, en er was me verteld dat ik dat stop moest zetten, anders zou het abo automatisch verlengd worden. Ik dat dus doen, verzekerde de vrouw achter de balie mij dat stopzetten niet hoefde, want mijn abo liep immers al af. Ze had daar ter plekke nog met iemand gebeld die dat bevestigde.
Ik dus twee maanden later bij de bankafschriften kijken en er was weer lidmaatschap afgeschreven. Ik bellen naar een andere vestiging, bleek dat ik dus wel had moeten stopzettenEn sterker nog; na stopzetting duurt het nog een maand voordat het echt stop is gezet. Man man man....
woon jij in Oldenzaal?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:23 schreef Momo het volgende:
111 in Enschede en Twente toch best rood vandaag...+13 hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |