JAquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Vinden jullie het stiekem ook nog steeds leuk om met wat extra gas door van die diepe plassen te rijden met je auto?
Alleen als er iemand op het fietspad ernaast fietstquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Vinden jullie het stiekem ook nog steeds leuk om met wat extra gas door van die diepe plassen te rijden met je auto?
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:12 schreef Slobeend het volgende:
Persoonlijke boodschap voor ons allen
[ twitter ]
Oh jij gelooft natuurlijk ook weer in die onzin.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Fijn dat user @:maxi-mus het weer beter weet dan enkele duizenden architecten en ingenieurs.
Heb helaas iets vervelends meegemaakt in de privésfeer wat voorlopig vrijwel al mijn tijd zal opslokken, heb ook amper gepost op FOK!. Kort gezegd; dat gaat hem voorlopig niet worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:28 schreef Pino112 het volgende:
Maar Maxi, nu je er toch bent. Serieus vraag; hoe is het met de nostramadus-uitslag?
Veel sterkte namens heel WLR.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb helaas iets vervelends meegemaakt in de privésfeer wat voorlopig vrijwel al mijn tijd zal opslokken, heb ook amper gepost op FOK!. Kort gezegd; dat gaat hem voorlopig niet worden.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb helaas iets vervelends meegemaakt in de privésfeer wat voorlopig vrijwel al mijn tijd zal opslokken, heb ook amper gepost op FOK!. Kort gezegd; dat gaat hem voorlopig niet worden.
Owh sorryquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sterkte!!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank! Doe het zelf altijd via een excelletje en handmatig tellen ja, geen idee of er een handigere methode is.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh sorry. Sterkte.
Kunnen wij het evt overnemen? Gewoon een excelletje en een boel handwerk denk ik?
Sterkte Maxiquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sterkte man!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sterkte!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk gelukkig niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Klaassen speelt meer dan prima. @:mani89
Je mist Koedoes en Antony hé?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
Mag ik het woord ''zuur'' gebruiken of wordt er dan een babyzeehondje doodgeknuppeld?
En het was na 60 minuten ook gewoon klaar, hé? Veel slordige dingen, een nerveuze matige Schuurs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |