Nou, dat is gewoon een regelrechte debiel natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stel, er was iemand die vandaag Ulissi niet had opgesteld voor deze etappe, terwijl hij de etappe heeft gewonne. Wat vind jij daar dan van? Van die persoon.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@Koffieplanter is gewoon een regelrechte debiel natuurlijk.
Probeer er nou niet overheen te lullen, we vinden je een debiel!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:42 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Mani89 is dronken van drie La Chouffes.
Wat als je wel Almeida en Konrad hebt opgesteld?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, dat is gewoon een regelrechte debiel natuurlijk.
Dan ben je gewoon een ambetanterik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:47 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wat als je wel Almeida en Konrad hebt opgesteld?
Ik trok het tijdens de Tour niet helemaalquote:
Sam Lammers redt de eer in zware nederlaag tegen AZ-opponentquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik geloof dat er een stukje ziel van me is afgestorven zojuist.
Granada geeft tegen Sevilla volgende waarschuwing aan PSV afquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sam Lammers redt de eer in zware nederlaag tegen AZ-opponent
Sam Lammers in Oranjequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sam Lammers redt de eer in zware nederlaag tegen AZ-opponent
Hij spreekt geen Spaans daarom belt hij de politie niet. Wat een autist.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dit is echt geweldig.
Misschien dat we nu echt korte voorbeschouwingen bij de Giro krijgenquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen de hele dag aan het schrijven, met een dubbele week voor de boeg? @:Rellende_Rotscholier
quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen de hele dag aan het schrijven, met een dubbele week voor de boeg? @:Rellende_Rotscholier
Ik kan erg genieten van de Karsten-quotes die in de voorbeschouwing gegoten worden, hopelijk niet. We gaan ook nog eens naar het mooiste gedeelte van Italië.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien dat we nu echt korte voorbeschouwingen bij de Giro krijgen
Zoals Karsten zelf zou zeggen: Slijmbal!quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik kan erg genieten van de Karsten-quotes die in de voorbeschouwing gegoten worden, hopelijk niet. We gaan ook nog eens naar het mooiste gedeelte van Italië.
hè, Jeroenquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoals Karsten zelf zou zeggen: Slijmbal!
Heb je het topic ook al bekeken?quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben echt grandioos aan het genieten van de reacties n.a.v. de Lubach van gisteren.
Eigenlijk kom ik nooit buiten WLR, behalve sporadisch een keertje GAM. Kun je het aanbevelen?quote:
Jazeker TV / Zondag met Lubach #40 De Fabeltjesfuikquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eigenlijk kom ik nooit buiten WLR, behalve sporadisch een keertje GAM. Kun je het aanbevelen?
Die gozer over 9/11 is wel fenomenaal.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jazeker TV / Zondag met Lubach #40 De Fabeltjesfuik
Die mensen zijn echt gevaarlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jazeker TV / Zondag met Lubach #40 De Fabeltjesfuik
Is toch vervelend als je 20 jaar lang in een vrij gangbare complottheorie gelooft en dan opeens geassocieerd wordt met een nog groter slag idioten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die gozer over 9/11 is wel fenomenaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |