11 tegen 11quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar kun je van winnen en daar kun je van verliezen.
Zou je voor een gelijkspel tekenen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het draait zijn ze erg goed.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uit zeker ja, dan 2x winnen van Midsieland en hopen dat Atalanta niet meer dan 2 punten afsnoept van Liverpool. Hoewel uit/thuis nu natuurlijk ook minder verschil maakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zou je voor een gelijkspel tekenen?
Antony zal wel kerona hebben. Vrees ervoor. Gravenberch miste ook AJA-RKC en AJA-VITquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uit zeker ja, dan 2x winnen van Midsieland en hopen dat Atalanta niet meer dan 2 punten afsnoept van Liverpool. Hoewel uit/thuis nu natuurlijk ook minder verschil maakt.
Edit: is volgende week al toch? Wellicht zonder Antony en Kudus dan nog.
Ja, ik zou er ook voor tekenen. Atalanta mag dan zelfs drie punten tegen Liverpool halen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uit zeker ja, dan 2x winnen van Midsieland en hopen dat Atalanta niet meer dan 2 punten afsnoept van Liverpool. Hoewel uit/thuis nu natuurlijk ook minder verschil maakt.
Oh ja, onderling resultaat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, ik zou er ook voor tekenen. Atalanta mag dan zelfs drie punten tegen Liverpool halen.
Deze spin voelde je al aankomen na de Telegraaf-Video's over ''Beste moment om Liverpool te treffen''quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax krijgt ook Liverpool B niet op de knieën, afwijken van huisstijl levert niet gewenste resultaat op
Ik wil Ekkelenkamp doodknuppelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
Mag ik het woord ''zuur'' gebruiken of wordt er dan een babyzeehondje doodgeknuppeld?
Gladjakkersuitstraling, hé?quote:
Nee, natuurlijk niet. We sterven niet als opportunisten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schuurs was niet heel best maar zouden jullie hem al afschrijven? Zie best potentie in hem al maakt ie wel een 'Onanaatje' per wedstrijd. Dat moet er wel uit.
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Start morgen een ingekorte shark week?
Wel potentie als Ajax speler maar die gaat de top niet halen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schuurs was niet heel best maar zouden jullie hem al afschrijven? Zie best potentie in hem al maakt ie wel een 'Onanaatje' per wedstrijd. Dat moet er wel uit.
Hij kan er gewoon geen ene godverdommetyfustering van.quote:
Maar hij haalde wel Ronaldo onderuit.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon geen ene godverdommetyfustering van.
Omdat hij eerst over zijn eigen poten struikelde zeker.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar hij haalde wel Ronaldo onderuit.
Een Conference League-speler.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat hij eerst over zijn eigen poten struikelde zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |