quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:44 schreef kree het volgende:
Het is toch wel ff he als je gematched wordt bijna 8 uiy 8 Nu ksn ik rt rrnyjr xo dgdvhtspprn frnk.
Tweede ook.
3 en 4 lijkrn mr lruk Noh dyrrfd boven 4.6 dus bede. Maar da moeten ze zo maar ff gaan kletsen dan met me eerst
Awhhhh jij mag ook kletsen hoor. Heb nog voor geen eentje in de voorkeur. Dus jij bent ook nig in de racequote:
🤔quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:44 schreef kree het volgende:
Het is toch wel ff he als je gematched wordt bijna 8 uiy 8 Nu ksn ik rt rrnyjr xo dgdvhtspprn frnk.
Tweede ook.
3 en 4 lijkrn mr lruk Noh dyrrfd boven 4.6 dus bede. Maar da moeten ze zo maar ff gaan kletsen dan met me eerst
Misschien moet je gaan slapen en niet meer proberen te typenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:44 schreef kree het volgende:
Tweede ook.
Ik ben niet in de racequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:46 schreef kree het volgende:
[..]
Awhhhh jij mag ook kletsen hoor. Heb nog voor geen eentje in de voorkeur. Dus jij bent ook nig in de race
🤓quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan slapen en niet meer proberen te typen
Ik haat het om mensen op cijfer uit te maken. Maarja met dating isites s het niet anders helaasquote:
🙈quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik haat het om mensen op cijfer uit te maken. Maarja met dating isites s het niet anders helaas
🖕👁️👄👁️🖕quote:
Waarom? Heb ze beide nog niet eens een woord mee gesproken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben niet in de race
Maar ik zou na een zo'n bericht al afhaken
Wel voor mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben niet in de race
Maar ik zou na een zo'n bericht al afhaken
Volgens Google Translate is dit Papiamento?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:44 schreef kree het volgende:
Tweede ook.
Ik kreeg beroertibetiaans door.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens Google Translate is dit Papiamento?
Oftewell passport dus. Naja zal mij een zorg zijn ik prat met ze hoe dan ook En of er een link is ofzo zien we vanzelf wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens Google Translate is dit Papiamento?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |