Dat zou kunnen, maar dan trappen ze weer in dezelfde val als waar ze met Kvyat, Gasly en nu Albon in zijn gevallen. Marko is onwijs eigenwijs, maar zó dom gaat ie toch ook weer niet zijn hè...quote:Op woensdag 16 december 2020 20:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Het zou ook best wel kunnen dat Tsunoda in 2022 aanspraak mag maken op een RB zitje.
Het is alleen maar een val als Tsunoda het niet is, als hij het wel is dan komt hij wel boven drijven zoals Max en Leclerc.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan trappen ze in weer in dezelfde val als waar ze met Kvyat, Gasly en nu Albon in zijn gevallen. Marko is onwijs eigenwijs, maar zó dom gaat ie toch ook weer niet zijn hè...
Of Lawson in plaats van Vipsquote:Op woensdag 16 december 2020 19:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Ach, in 2022 schuiven ze Gasly terug naar voor nadat ie nog een extra jaartje heeft mogen rijpen in de AT. Om vervolgens Vips, die dan een fatsoenlijk vol jaar F2 gedaan heeft in de AT te schuiven. Wie er ook in de RBR komt te zitten komend jaar, het zal maar voor één jaar nog zijn.
Al denk ik persoonlijk dat het "gewoon" Albon gaat worden nu, mede door Mateschitz zijn dikke vinger die roert in de pap.
ondanks dat Tsunoda zeer leuke dingen heeft laten zien, heb ik de indruk (en ik denk dat dat wel een algemene indruk is) dat hij niet een talent is met die extra factor zoals de 2 die je noemt. Maar die leuke dingen liet Albon ook zien in de DAMS, net als Gasly (die in de junior series wel een tragere leerling was imo). Kvyat kwam zelfs als GP3 kampioen de F1 in. Ik schat Tsunoda meer van een gelijkaardig niveau.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:11 schreef opreis het volgende:
[..]
Het is alleen maar een val als Tsunoda het niet is, als hij het wel is dan komt hij wel boven drijven zoals Max en Leclerc.
die zou ook nog kunnen, maar dan denk ik niet dat Marko zoveel geld wil steken in een jaar F2 voor Vips, die ook de laatste races mooi mocht mee piepen bij Red Bull. Hoeveel punten heeft Liam voor zijn super licentie?quote:
Geen idee, ik kijk die JR klassen niet echt, weet wel dat hij het in zn eerste jaar in een klasse vaak prima doet.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ondanks dat Tsunoda zeer leuke dingen heeft laten zien, heb ik de indruk (en ik denk dat dat wel een algemene indruk is) dat hij niet een talent is met die extra factor zoals de 2 die je noemt. Maar die leuke dingen liet Albon ook zien in de DAMS, net als Gasly (die in de junior series wel een tragere leerling was imo). Kvyat kwam zelfs als GP3 kampioen de F1 in. Ik schat Tsunoda meer van een gelijkaardig niveau.
39quote:Op woensdag 16 december 2020 20:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
die zou ook nog kunnen, maar dan denk ik niet dat Marko zoveel geld wil steken in een jaar F2 voor Vips, die ook de laatste races mooi mocht mee piepen bij Red Bull. Hoeveel punten heeft Liam voor zijn super licentie?
Haha, was ook maar een grapje om eens haar ondertitel te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens AMuS heeft ze gelijk
[..]
https://www.auto-motor-un(...)er-alpha-tauri-2021/
Wel eentje die relatief snel in de F1 terecht komt. Sneller dan Hamilton, Leclerc en Russell en zo.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ondanks dat Tsunoda zeer leuke dingen heeft laten zien, heb ik de indruk (en ik denk dat dat wel een algemene indruk is) dat hij niet een talent is met die extra factor zoals de 2 die je noemt. Maar die leuke dingen liet Albon ook zien in de DAMS, net als Gasly (die in de junior series wel een tragere leerling was imo). Kvyat kwam zelfs als GP3 kampioen de F1 in. Ik schat Tsunoda meer van een gelijkaardig niveau.
Max is sneller de F1 ingekomen?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel eentje die relatief snel in de F1 terecht komt. Sneller dan Hamilton, Leclerc en Russell en zo.
[ twitter ]
Klopt. Die heeft zelfs de F2 overgeslagen.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Max is sneller de F1 ingekomen?
Beetje zoals Raikkonen destijds. Alleen Formule Renault (en 3 Formule Ford races) tussen karting en F1.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:51 schreef babylon het volgende:
[..]
Klopt. Die heeft zelfs de F2 overgeslagen.
Kvyat ging ook direct van de F3 naar F1. Dat was een beetje in de periode dat de GP2 een beetje een nutteloze klasse was.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Beetje zoals Raikkonen destijds. Alleen Formule Renault (en 3 Formule Ford races) tussen karting en F1.
Maar Kvyat heeft daarvoor al meer ervaring opgedaan door enkele jaren in de Formule BMW, Formule Renault en de Toyota Racing Series. Max en Kimi hebben maar minimaal in formulewagens gereden voordat ze doorstoomden naar de F1.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kvyat ging ook direct van de F3 naar F1. Dat was een beetje in de periode dat de GP2 een beetje een nutteloze klasse was.
Toch goedkoper en deels daardoor ook competetiever. De rijkeluis zoontjes war n in de GP2 meer vertegenwoordigd. Wat dat betreft zijn de superlicentie punten positief geweest, maar dat heeft er ook voor gezorgd dag de WsbR kapot is gegaanquote:Op donderdag 17 december 2020 11:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ook omdat de World Series een tijd lang bijna belangrijker waren.
En het vertrek van Renault uit de WSbR.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Toch goedkoper en deels daardoor ook competetiever. De rijkeluis zoontjes war n in de GP2 meer vertegenwoordigd. Wat dat betreft zijn de superlicentie punten positief geweest, maar dat heeft er ook voor gezorgd dag de WsbR kapot is gegaan
dat was een gevolg van de punten die de FIA gaf voor het kampioenschap en het daardoor bijbehorende vertrek van de coureurs naar de GP2.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En het vertrek van Renault uit de WSbR.
Qua Max zaten ze ook goed in 2014quote:Op donderdag 17 december 2020 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Televaag is de kogel door de kerk en wordt Perez morgen gepresenteerd als teamgenoot van Max voor 2021
Dit inderdaad, maargoed voor Perez zelf wel een sprookje natuurlijk. Wordt je ontslagen uit een B-team en wordt je vervolgens aangenomen bij een A-teamquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:19 schreef shiz het volgende:
Hulkie was leuker geweest.
Max zal niet zitten te wachten op koppige diva Perez, dus die keuze zou mij verrassen.
Je wilt eigenlijk een snel schoothondje als no.2 á la Bottas die goed luistert en je no.1 driver vrijwel met rust laat.
Goeie keus imo.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Televaag is de kogel door de kerk en wordt Perez morgen gepresenteerd als teamgenoot van Max voor 2021
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |