ja blijkbaar was het onderscheid juridisch niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:37 schreef Koen66 het volgende:
Blijf het wel maf vinden dat alle horeca toch weer over 1 kam wordt geschoren. Terwijl het verschil qua besmettingsgevaar toch wel erg groot is tussen een druk café met harde muziek en schreeuwende mensen of een kalm restaurant waar netjes iedereen aan tafel zit
aan de overkant?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet iedereeen zit onder een hotel hé
Denk dat er morgen wel een nieuwe regel komt dat t onmogelijk maakt, of zoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
Andere horecazaken gaan dit nu natuurlijk ook doen :p
In NL is niks juridisch makkelijk wat in het buitenland geen probleem is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja blijkbaar was het onderscheid juridisch niet zo makkelijk.
Gewoon voor twee maanden dicht gooien zo'n tent, opgelostquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel creatief toepassen van de regels... Bedrijfstechnisch slim, moreel twijfelachtig.
Mannen vinden het fijn toch nog een beetje nodig te zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:40 schreef kwiwi het volgende:
Lol, Gergely vindt het niet zo leuk dat ik nergens een man voor nodig heb en alles zelf doe/kan.. dus heb 'm nu gevraagd of ie wil helpen met een nieuwe pc uitzoeken, aangezien hij in IT werkt (ook al heb ik de keuze al gemaakt)![]()
Ja blijkbaar, had ik niet in de gatenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen vinden het fijn toch nog een beetje nodig te zijn.
jawel, maar het is wel extra. En het is toch een tientjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat een tientje weinig is op het bedrag van een etentje daar
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, had ik niet in de gaten
Telefoontje van Abutaleb oidquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat er morgen wel een nieuwe regel komt dat t onmogelijk maakt, of zo.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:40 schreef kwiwi het volgende:
Lol, Gergely vindt het niet zo leuk dat ik nergens een man voor nodig heb en alles zelf doe/kan.. dus heb 'm nu gevraagd of ie wil helpen met een nieuwe pc uitzoeken, aangezien hij in IT werkt (ook al heb ik de keuze al gemaakt)![]()
Gewoon iedere week je fietsbanden lek steken en hem met grote ogen en kinderstemmetje vragen of hij je band wil plakken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:40 schreef kwiwi het volgende:
Klote... Ehhh nee gaat wel lekker hoorquote:
Ook een goede. Maar hij is dan wel weer zo wispelturig dat het ook kan zijn dat ik m'n eigen band aan het plakken kom als ie er geen zin in heeftquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon iedere week je fietsbanden lek steken en hem met grote ogen en kinderstemmetje vragen of hij je band wil plakken.
Haha ja shit dat is wel kut danquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook een goede. Maar hij is dan wel weer zo wispelturig dat het ook kan zijn dat ik m'n eigen band aan het plakken kom als ie er geen zin in heeft![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klote... Ehhh nee gaat wel lekker hoor
Nog 1 dag werken en dan een week vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |