Apart welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En gebruikers verdwijnen van de lijst, en worden later weer teruggezet.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
k heb de slappe lach door dit
https://9gag.com/gag/a0NWe4z
Oh lekker! Waar is datquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wij gaan dit weekend naar onze "winterligplaats" , we steken de haven over om op een zonnige plek te liggen gedurende de winter maanden![]()
Zo kunnen we extra genieten tijdens de koude tijden én heeft het zonnepaneel extra opbrengst
quote:
Dat is wel creatief toepassen van de regels... Bedrijfstechnisch slim, moreel twijfelachtig.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
21:23
Alle horeca is verplicht dicht, behalve het Rotterdamse sterrenrestaurant Joelia. De zaak aan de Coolsingel heeft letterlijk een achterdeur gevonden: eters worden voor een tientje extra als hotelgasten van het erboven gelegen Hilton Hotel geregistreerd. Zo kan chef kok Mario Ridder zijn 1-sterrenzaak als hotelrestaurant open houden. Niet alle gasten zijn enthousiast: ,,Misschien mag het zo, maar ik heb bedankt.’’
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nee hoor, ik niet. Ik sleutel alleen aan die gerbil om bal te narren
Ok dat is natuurlijk wel creatiefquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
21:23
Alle horeca is verplicht dicht, behalve het Rotterdamse sterrenrestaurant Joelia. De zaak aan de Coolsingel heeft letterlijk een achterdeur gevonden: eters worden voor een tientje extra als hotelgasten van het erboven gelegen Hilton Hotel geregistreerd. Zo kan chef kok Mario Ridder zijn 1-sterrenzaak als hotelrestaurant open houden. Niet alle gasten zijn enthousiast: ,,Misschien mag het zo, maar ik heb bedankt.’’
Denk dat een tientje weinig is op het bedrag van een etentje daarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN een tientje extra per klantKASSA
Moet er wel een hotel bij zittenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
Andere horecazaken gaan dit nu natuurlijk ook doen :p
Niet iedereeen zit onder een hotel héquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
In Lommel (B)quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh lekker! Waar is dat?
Wij besteden de winter aan onderhoud.
ja blijkbaar was het onderscheid juridisch niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:37 schreef Koen66 het volgende:
Blijf het wel maf vinden dat alle horeca toch weer over 1 kam wordt geschoren. Terwijl het verschil qua besmettingsgevaar toch wel erg groot is tussen een druk café met harde muziek en schreeuwende mensen of een kalm restaurant waar netjes iedereen aan tafel zit
aan de overkant?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet iedereeen zit onder een hotel hé
Denk dat er morgen wel een nieuwe regel komt dat t onmogelijk maakt, of zoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
In NL is niks juridisch makkelijk wat in het buitenland geen probleem is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja blijkbaar was het onderscheid juridisch niet zo makkelijk.
Gewoon voor twee maanden dicht gooien zo'n tent, opgelostquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel creatief toepassen van de regels... Bedrijfstechnisch slim, moreel twijfelachtig.
Mannen vinden het fijn toch nog een beetje nodig te zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:40 schreef kwiwi het volgende:
Lol, Gergely vindt het niet zo leuk dat ik nergens een man voor nodig heb en alles zelf doe/kan.. dus heb 'm nu gevraagd of ie wil helpen met een nieuwe pc uitzoeken, aangezien hij in IT werkt (ook al heb ik de keuze al gemaakt)![]()
Ja blijkbaar, had ik niet in de gatenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen vinden het fijn toch nog een beetje nodig te zijn.
jawel, maar het is wel extra. En het is toch een tientjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat een tientje weinig is op het bedrag van een etentje daar
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, had ik niet in de gaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |